کد خبر 1186187
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
یک کشته و سه مصدوم در ریزش آوار پاکدشت - کراپ‌شده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که عوامل جمعیت هلال احمر در حادثه ریزش دو ساختمان در پاکدشت حضور داشتند، گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، اظهار کرد: پس از اعلام ریزش دو ساختمان مسکونی در پاکدشت که به علت انفجار گاز، فرو ریخته و آوار ایجاد کرده بود، بلافاصله دو تیم امداد و نجات جستجوی شهری « آوار برداری» به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه و تحقیقات نخست، احتمال مفقودی ۸ نفر از هموطنان به تیم های امدادی اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که دو تیم سگ‌های زنده‌یاب «آنسَت» از هلال احمر شهرستان پیشوا به محل حادثه اعزام شده اند، ابراز کرد: عملیات نجات با همکاری دیگر عوامل مدیریت بحران شهرستان پاکدشت آغاز و در همان لحظات اولیه ۴ نفر از زیر آوارها خارج شدند که مشکل خاصی نداشتند.

فتحی اضافه کرد: عملیات جست‌وجو و نجات در آوار ادامه پیدا کرد تا به دیگر مصدومان احتمالی امداد رسانی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از جستجو یک آقای حدوداً ۴۰ ساله از زیر آوار خارج و پس از اقدام های لازم جهت درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه حادثه شد که در نهایت به مرکز درمانی انتقال یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: عملیات جست‌وجو و نجات ادامه پیدا کرد و بعد از چند لحظه پیکر بی‌جان آقای ۴۵ ساله خارج و بعد از تأیید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی داده شد.

فتحی بیان کرد: دو نفر دیگر از این حادثه نجات پیدا کردند که به طور سرپایی توسط نیروهای امدادی، مداوا شدند.

وی با اشاره به این که بارها تذکرات لازم جهت ایمنی منازل توسط کارشناسان بودیم، اضافه کرد: کارشناسان ادارات خدماتی و امدادی بارها در خصوص طریقه صحیح مصرف گاز تذکرات لازم را به هموطنان داده اند، که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی، شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس