کد خبر 1200776
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

دیه حقیست مالی که بر جانب شخص بزه دیده لحاظ شده تا از این طریق، خسارت های مالی و معنوی نبود یا نقص یک عضو به نوعی جبران گردد؛ گرچه که این حق مالی هرگز نمی تواند جای نعمات و برکات خدادی را پر کند، اما بی تاثیر هم نیست.

نرخ دیه سالانه مردم مسلمان، نسبت به شاخص های خاصی که توسط قوه قضاییه تعیین می شود، متفاوت است؛ از این رو خوشبختانه یا متأسفانه ما شاهد رشد ۴۵% در نرخ دیه کلی (دیه قتل) می باشیم که به صورت عددی ۱۵۰ میلیون تومان مازاد بر سال قبل است؛ البته لازم به ذکر است که این دیه در ماه های حرام نیز طبق معمول متفاوت بوده و مقدار بیشتری را نیز به خود اختصاص داده است؛ از این رو نرخ کلی دیه در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

۱. دیه کلی در سال ۱۴۰۰: این مبلغ به میزان ۴۸۰ میلیون تومان در ماه های عادی می باشد.

۲. دیه کلی در ماه های حرام سال ۱۴۰۰: به میزان ۶۴۰ میلیون تومان است.

بنیاد محاسباتی ۲۴ ساعته دیه به صورت آنلاین و تضمینی در سال ۱۴۰۰

محاسبه دیه در سال 1400

محاسبه آنلاین و فوری دیه

با مشاهده عنوان فوق، حتماً این ابهام برایتان بوجود آمده است که چطور می توان بدون مراجعه به پزشکی قانونی و وارسی های دقیق متخصصین آن، نرخ دیه را محاسبه نمود؟ مثلاً اگر تنها بخشی از بدنم کبود شده باشد، یا پرده بکارتم را بر اثر سهل انگاری در ورزش یا موارد دیگر از دست داده باشم، چگونه می توانم بدون رفت آمد های هزینه بر و خسته کننده به پزشکی قانونی، نرخ دیه آن را محاسبه کنم؟

سوالات فوق در حقیقت نیاز هایی بوده اند که تمامی مردم ایران که به نحوی با مطالبه یا پرداخت دیه درگیر هستند به آن نیاز داشتند، (به خصوص در این شرایط که ممکن است افراد جان خود را در گرفتن دیه به دلیل ابتلا به کرونا در معرض ریسک قرار دهند).

v در ادامه پاسخ به ابهامات فوق، ما با بنیاد حقوقی کیفری وکیل تلفنی که قدیمی ترین موسسه خدمات حقوقی آنلاین در کشور می باشد، مواجهیم؛ این بنیاد حقوقی، ضمن ارائه تلفنی و آنلاین تمامی خدمات حقوقی، از جمله انواع مشاوره حقوقی ارزان و تضمینی به سبک و سیاق های مختلف، نگارش فوری انواع اوراق حقوقی با کیفیتی تضمینی و در کمتر از ۱۵ دقیقه، خدمات آنلاین به شرکت ها، ارائه کارآگاهان خصوص خیانت یاب و هزاران مورد دیگر، اقدام محاسبه آنلاین انواع دیه به صورت فوری و ۲۴ ساعته نیز پرداخته است.

محاسبه آنلاین دیه کاریست که تنها از بزرگترین اجتماع آنلاین از برترین وکلای پایه یک بر می آید؛ وکلایی کیفری که آنچنان بر امور حقوقی مرتبط با رسته خویش آگاهند که تنها منتظرند تا شما با آن ها تماس بگیرید و جزئیات آسیب را به روش های آنلاین و تلفنی در اختیار آن ها بگذارید و نرخ دیه خود را به صورت تضمینی تحویل بگیرید.

با توجه به تفاصیل فوق شما نیازی ندارید تا مدت زمان زیادی را به این در و آن در بزنید تا مثلاً بدانید که دیه کبودی آرنج ناشی از دعوای پسر ۱۳ ساله تان، به چه میزان است ... ؛ در این خصوص یک اصطلاح قدیمی وجود دارد که می گوید: "عکس را بده و اطلاعات را تحویل بگیر"

وکیل تلفنی به اصطلاح فوق جامه عمل پوشانیده و شما دیگر مجبور نیستید که برای مطلع شدن از نرخ دیه خود به پزشکی قانونی مراجعه کنید.

لزوم محاسبه دیه ۱۴۰۰ قبل از مراجعه به پزشکی قانونی

محاسبه دیه در سال 1400

اورژانس آنلاین محاسباتی دیه

مهم ترین قدمی که قبل از مراجعه به پزشکی قانونی باید برداشت، دریافت مشاوره حقوقی دیه است؛ شاید بگویید چرا وقتی که در پزشک قانونی دیه محاسبه شده و به ما تعلق می گیرد، من باید در این خصوص مشاوره حقوقی بگیرم؟

پاسخ به سوال فوق در پشت پرده حقایقی پنهان است که در خصوص دریافت دیه وجود دارند و آن این است که برای دریافت دیه نیاز به معاینات دارید و این معاینات نیز رایگان نیستند.

به عبارتی دیگر، شما برای گرفتن یک دیه کبودی ساده که تنها ۰.۵% از دیه کل است، ملزمید بار ها باید به اداره پزشکی قانونی مراجعه نمایید و هر بار که تحت معاینه کارشناسان مختلف قرار می گیرید، ملزم به پرداخت مبالغ قابل توجهی به عنوان حق ویزیت هستید؛ خلاصه کلام این است که گاهاً فرد آسیب دیده هزینه هایی می نماید که نسبت به دیه دریافتی در آینده اصلاً به صرفه نیست؛ مثلاً از دیدگاه بسیاری از افراد هزینه های مالی و زمانی که در خصوص گرفتن نیم درصد دیه صورت می گیرد، اصلاً به صرفه نیست و این افراد پشیمانند که چرا اصلا این دیه را پیگیری نمودند.

محاسبه دیه به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، به شما این امکان را می دهد که نرخ دیه خود را با ضریب خطای کمتر از بیست و پنج صدم درصد (۲۵/۰%) به دست آورید و بدانید که قرار است برای چه مقدار پول، زمان، انرژی و پول خود را صرف نمایید.

با توجه به تفاصیل گفته شده، شما دیگر نیازی ندارید که روش های محاسباتی عجیب دیه در سال ۱۴۰۰ را بدانید یا اینکه زمان خود را صرف دانستن آن ها بنمایید؛ تنها کافیست تا با وکیل تلفنی تماس بگیرید و این نرخ را از او که کاملاً در جریان است، بپرسید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس