کد خبر 1200515
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
کلاهبرداری میلیاردی در پوشش وام مسکن

مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران نسبت به کلاهبردارانی که با نام این شرکت و در قالب مأمور قرائت کنتور و توزیع قبض اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، هشدار داد.

به گزارش مشرق، علی صاحبی مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص کلاهبرداری در پوشش مأموران آبفا اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به تمام مشترکان این شرکت نسبت به دریافت وجه نقد از سوی برخی سوءاستفاده کنندگان با نام این شرکت و در قالب مأمور قرائت کنتور و توزیع قبض هشدار داد.

وی در این خصوص گفت: این شرکت بابت هرگونه خدماتی که توسط نیروهای امدادی این شرکت که در معابر و یا درِ منازل انجام می‌شود، از جمله تعمیرات شبکه و کنتور، قطع و وصل انشعاب آب، رسیدگی به حوادث هیچ‌گونه وجه نقدی دریافت نمی‌کند.

مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران با تأکید بر اینکه تمام پرداخت‌ها به این شرکت باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره حساب‌های بانکی به نام این شرکت پرداخت شود، افزود: شماره حساب بانکی شخصی، اعتبار قانونی نداشته و ارتباطی به این شرکت ندارد. در خصوص اجرای شبکه و نصب انشعاب فاضلاب یادآوری این نکته ضروری است که این شرکت هیچ‌گونه دخالتی (مجوز قانونی) در نصب انشعاب فاضلاب در منازل مشترکان ندارد و مجاز به ورود داخل مِلک مشترکان نیست.

وی افزود: مشترکان می‌توانند برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام مأموران قرائت کنتور و توزیع قبض این شرکت، با ارسال کد درج‌شده روی کارت شناسایی هولوگرام‌دار مأموران به سامانه ١٠٠٠١٥٢٢ ضمن احراز هویت آن‌ها، اطلاعاتی مانند نام، وظیفه‌ای که به عهده دارند و شرکتی که در آن مشغول خدمت هستند را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده و یا درخواست وجه نقد به نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مراتب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس