کد خبر 1194828
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
اسلحه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری پدر خشمگین که با اسلحه هر دو فرزند خود را مجروح کرده بود خبر داد و گفت: این فرد هم اکنون تحویل مراجع قضایی شده است.

به گزارش مشرق، کاووس محمدی در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با اسلحه منجر به جرح  دو برادر در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که پدر ۶۵ ساله خشمگین به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز به سمت هر دو فرزند خود شلیک کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه هر دو برادر ۱۳ و ۲۵ ساله از ناحیه پا مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: ضارب توسط ماموران انتظامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

محمدی با اشاره به اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز از متهم کشف شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز، مشکل خود را حل و فصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    3 1
    حیف آسم.پدر که یدک می کشین تووآمثال تو-پدری که خودش باید الگو برای خانواده وپسراش باشد نتواندبرآعصابش مسلط باشه! ودست به آسلخه بشه..خدابه داد این خانواده برسه..خونه ست یا میدون جنگ ونزاع ودرگیری مسلحانه --
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 1
    پدر ۶۵ ساله ، بچه ۱۳ ساله داشته ؟! سر پیری رفتی زن جوان گرفته ای ، روانی ات کرده دیگه ! آخه این چه رسمیه بین مردان میانسال افتاده که باید ازدواج دوم کنند ؟! ازدواج فقط یک باره آنهم اولیش . ازدواجهای دوم و سوم مثل سرویس طلا و جواهر می مانه منتها بدلی !
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    1 1
    از بس گرونی شده بچه ها پول ندارن پدر ومادر ها هم دو دستی چسبیدن به اموالشون به خاطر همین جرو بحث بین خانواده زیادشده
  • DE ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 1
    کسی که با اسلحه فرزند 13 ساله اش را مجروح کند هیچوقت برای حل اختلاف به پلیس مراجعه نمی‌کند. باید جامعه از وجود انسانهای خشمگین و کم عقل و کم شعور یا بی شعور پاکسازی شود وگرنه بلای اقوام منقرض شده که در تمام کتاب‌های آسمانی آمده سرمان خواهد آمد.
  • شیراز IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    1 0
    اووهی چه خشمگین. اینقدر رو اعصاب پدر ومادرتون راه نرید گناه دارن توپیری بجای اینکه زیردست وبالشون بگیریدبدتر باهاش جروبحث میکنید.. این طرف دوتاپسرش معتادهستن خاستن سندخونه را ازباباشون بگیرنداین اتفاق افتاد.. فاصله ما با ایناقدمتره.. درسته پدرشون خشمش کنترل نکرده وکاربسیار بدی انجام داده اماواقعارواعصاب پدرشون بودن. بدترین بهانه شدبچهاش خانه وزندگی ازدستش در بیارن.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 1
    چه ربطی به سلاح ساچمه زنی داره؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس