کد خبر 1252490
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
تیراندازی نمایه - کراپ‌شده

یک مرد، امروز نهم مردادماه ۱۴۰۰ مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش مشرق، زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد.

به گفته خبرنگاری که در محل حادثه حضور داشت: این شخص پنج تیر به همسرش شلیک کرد و مرد پس از شلیک به بیمارستان انتقال یافت، زن در حال متواری شدن از صحنه بود که توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه با تشریح ابعاد حادثه شلیک به یک مرد که امروز، نهم مردادماه ۱۴۰۰ مقابل ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان رخ داد، گفت: دقایقی پیش بر اثر اختلاف خانوادگی خانمی چندین گلوله به سمت همسرش شلیک کرد و مضروب به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اظهار تأسف از فضای خشن در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: شلیک اسلحه توسط خانم‌ها متاسفانه جو  مناسبی را در اذهان عمومی ایجاد نخواهد کرد.

زن کرمانشاهی همسرش را به رگبار بست +عکس

زن کرمانشاهی همسرش را به رگبار بست +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    47 13
    چقدر وحشی بودن این موجود در بین افراد جامعه خطرناک است
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      25 55
      اگر زن قاتل شوهر بود باید اعدام گردد ولکن اگر شوهر زن را کشت چون بار تادیبی در جامعه دارد فقط حبس کوتاه مدت یا تبعید. بدون نعصب به عرضم توجه کنید حرف درستی است.
    • نوید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      47 7
      15.46 ، این حرفو از کجا دراوردی ؟؟؟؟ اولیای دم درخواست قصاص میدن و مرد اعدام میشه .
    • نادری IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      22 34
      کرمانشاه سابقه این مورد رو داره طبیعی هست اونجا
    • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      39 5
      15/46 وقتی تو مسئله ای احاطه ی علمی و حقوقی نداری، چرند نگو.
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      منطقه جعفر اباد کرمانشاه بسیار خطرناک هست.کرمانشاه اسلحه توش مثل نقل و نباته
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      1 3
      نادری کلوچه ات رو بخور فتنه نکن کی زن به مردش تیراندازی کرده این بار اوله
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    زنهای شوهر کش و هرزه بیشرف را اعدام کنید متاسفانه حداکثر انها را زندانی میکنند و یا موقع اعدام همه بر سر اولیای دم میریزند و بزور رضایت میگیرند بیچاره فرزندان که هم از نعمت پدر محروم میشوند هم مادر هم بی آبرو میشوند و در جامعه موقعیتهای خوب ازدواج و شغلی را از دست داده منزوی و افسرده میشوند و سالها مورد شماتت هر کس و ناکس قرار میگیرند
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      35 40
      آخه شما قاضی هستی این وسط؟ میدونی قضیه چی بوده؟ با مطلعین و شاهدین پرونده صحبت کردی قبلا؟ بازپرس پرونده پسرخالته؟ اگه به بیشرفی و هرزگیه که زنها باید برن بعد مردا ته صف وایسن. من یه مردم و میگم زنها باغیرت تر از مردان نسبت به زندگی زناشوییشون.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      26 27
      شما مگه اونجا بودی که قضاوت میکنی و هر چی از دهنت درمیاد بار اون زن میکنی؟ شاید اون شوهر اونقدر آدم بدی بوده و به همسرش بدی کرده که حاضر شده دست به چنین کاری بزنه، به عنوان یک پسر مجرد، تجربه و مشاهدات من این بوده که تعداد زیادی از مردان متاهل متاسفانه گاو تشریف دارند، نه بلدند چطوری باید با یک خانم رفتار کرد، نه آداب معاشرت بلدند، نه اخلاق دارند، نه اصول اولیه ی زناشویی رو می دونند، خلاصه هیچی، گاو اومدن و گاو هم میرن، یه زن هم براشون گرفتن به خیال اینکه اون زن میتونه گاو رو تبدیل به آدم کنه، نتیجه هم میشه این، وگرنه زن مگه مرض داره شوهرش رو همینطوری بده دم گلوله.
    • RO ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      11 18
      15.24. عزیز کامنت نویس بالا درست میگه. ما نمی دونیم چه بوده. اگر مردی زن خودش رو از روی اعتیاد به این و اون بفروشه چی؟ چرا مرد انقدر هرزه و مسخ. باشه که اینطور لا زنش رفتار کنه. تو بطن جامعه معتادان برین انقدر دلت میگیره و انقدر که این موارد فساد زیاد روزی صدبار خدا رو شکر میکنی به خاطر نعمتهاش.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      4 0
      جامعه ما عجیب جامعه ای شده مردی که کشته شده مقصر هم میشود و زنیکه ادم کشته تبرئه میشود از دید شماها یعنی مرد بد بوده و زن خوب؟شاید مرد خوب بوده و زن روانی و قاتل بالفطره؟ شما اونجا بودید؟زنه دخترخالتونه؟ گیرم مرد بسیار بد بوده مگه ادم خوب که زنه باشه میتونه جنایت کنه؟ جنایت اونم جلوی شورای حل اختلاف پس اختلافشون تا اون حد زیاد نبوده که به دادگاه هم نرفته پروندشون اصلا گیرم مرد خود شیطان بوده ایا زن حق داشته این جنایت رو بکنه؟فکر میکنید قاضی حقی به زن ولو گناهکار بودن مرده میده؟ مگه همه مقتولها مقصرند؟ مملکت قانون داره اگه شوهر گیرم بد بوده طلاق بگیره بره چرا جنایت کرده؟ مگه هر انسانس میتونه خودش حکم صادر کنه خودشم قصاص کنه؟شماها با چه منطقی حرف میزنید؟ مگه کم زنان شوهرکش شنیدیم که بخاطر ثروت و روابط نامشروع شوهر خودشونو بدون ذره ای گناه میکشند؟ توبه کنید خود شما دارید قضاوت نادرست میکنید بعدا به اون کامنت گذار بالایی میگید قاضی هستی مگه؟ با چه کسانی شدیم 85 میلیون نفر
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      ظاهرا آقایون متاهل بدجوری گرخیدن، خخخخخخ
    • خطاب به کسانی که میگن قضاوت نکنید IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      6 0
      م س: خدا لعنت کند همه آنها که می گویند قضاوت نکنید!چرا قضاوت نکنیم؟ اگر قضاوت نکنیم فرق انسان و حیوان چیست؟اصلا برای چه خدا به انسان عقل و شعور داده و پیامبران را ارسال کرده کرده اگر قرار است دوغ و دوشاب یکی باشد و ما حق قضاوت نداشته باشیم؟و اصلا چرا کل جهان دادگاههایشان را تعطیل نکنند اگر نباید قضاوت کنیم؟و فرق شما با فرقه مرجئه چیست؟ آن فرقه هم که بر زبان ائمه اطهار بارها لعن شده می گفت قضاوت نکنید! خدا آگاه است ! شاید معاویه هم توبه کرده و به بهشت رفته! حقیقت این است که اصلا کار عقل انسان دایما قضاوت کردن است.کسانی که در جامعه دارند وقیحانه می گویند قضاوت نکنید دقیقا در حال ترویج پلورالیسم و احیای تفکر مرجئه هستند انسان باید قضاوت کند. باید حق و باطل را از هم تمیز دهد. باید در مورد رفتارهای درست و غلط آحاد جامعه قضاوت کند.این تفکر احمقانه و ابلهانه که می گوید شاید این فرد که علنا دارد گناه می کند شاید آدم خوبی باشد تفکر اسلام نیست. نتیجه التقاط تفکر مرجئه با تعلیمات ضاله صوفی نمایان است. آری. ممکن است کسی در خفا گناه کند و تو بدانی و حق نداری آن را اعلان کنی. هر چند به خودش نهی از منکر کنی. و شاید این شخص موفق به توبه هم بشود. اما آن عملکرد او بد است و حق نداری بگویی قضاوت نمی کنم! ولو هزار عملکرد خوب هم داشته باشد. ممکن است کسی که ملاعام گناه کند و تو هم در اینجا وظیفه جنگیدن و مبارزه با او را داری. چون گناه در ملاعام اعلام نبرد با حاکمیت اسلام است. اصلا هر گناهی علنی و تکرار شد حکم آن بعد از چند مرتبه تکرار اعدام است. مثل حکم روزه خواری علنی برای بار سوم. اما اگر احیانا هکمین فرد توبه کرد نمی شود دلیل که بگویی در مورد آن عملکردش قضاوت نمی کنم! حتی اگر کسی حر باشد، تا توبه نکرده و در لشکر یزید است باطل است و اگر به آن حال بمیرد قطعا اهل جهنم است. تو حق نداری بگویی چون بعدها شاید کسی توبه کند پس کلا در مقابل گناه الانش قضاوت نکنیم!و اصلا این بهانه احمقانه که فردی مثلا رفته دزدی یا قتل کرده را دادگاه قضاوت نکند به بهانه آنکه مثلا فرزند طلاق بوده کارش به بزهکاری کشیده ! خیر. دادگاه قثضاوت می کند چون خود او اراده بزهکاری را می کند. آنچه ما قضاوت می کنیم در مورد اصل اراده شخص است در هر عملکردش. پس در اصل لزوم قضاوت تردیدی نیست. آن چه امثال تو باید بگوید قضاوت
    • فرهاد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      5 5
      ندانسته قضاوت نکن و اگر ادعا میکنیم قانونی وجود داره بزارید قانون قضاوت کنه نه اینکه ساکن یه استان دیگری باشیم و نظر بدیم...زنان کُرد خانم های زحمت کش هستند هرچند من جنوبی هستم و تحسین میکنم زنان شریف و دلیری داره...ولی این حرکت بانو رد میکنم
  • وطن پرست IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    24 7
    باید قوانین صیانت از حقوق مردان در مجلس تصویب بشه. در حال حاظر زن ها چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ جسمی دنبال ازار مردان هستند و متاسفانه در زیر چتر فمینیست این قضیه رو هم دنبال می کنند. چه مردانی که جوانیشون رو گوشه زندان ها بخاطر مهریه سنگین نگذراندن و چه موقعیت های خوبی که بخاطر رفتار های خارج از عرف و جنسی خانوم ها از مردان جوان گرفته نشد. امیدوارم چاپش کنید.
    • سعید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      8 4
      خدمت دوستم عرض کنم این قبیل مشکلات فقط فقط به خاطر فقر قوانین بازدارنده چه از سمت خانم ها چه آقایون باید کارشناسی بشه و پیگیری لازم صورت بگیره
  • RU ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    20 8
    کمپن خشونت علیه مردان ..نه به خشونت علیه مردان ...اگر دست به کار نشویم نوبت بعدی خودمون هستیم زنان دست به اسلحه شدند ..درامان نیستیم .....یاشاسین مردان با غیرت .
    • NL ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      7 12
      حالا شما از کجا مطمئنی مقصر اون خانوم بوده؟ شاید شوهرش مقصر بوده که زنش دست به چنین کاری زده.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    13 13
    جمهوری اسلامی باید به نقض فاحش حقوق مردان پایان بده تو جامعه ای زن یکی رو اجیر میکنه و همکاری میکنه شوهرش رو میکشه و فقط چندسال زندانی میشه زنانی که خیانت میکنن و وقتی که خیانتشون برملا میشه شوهرانشون با مهریه نقره داغ میکنن و کوچکترین مجازاتی هم براشون در نظر گرفته نمیشه و ...
  • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    19 5
    قضاوت نکنیم معلوم نیست چی شده
    • DE ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      13 7
      چی چی قضاوت نکنیم. حمل اسلحه ممنوعه. اگه هرکی بخواد خودش حکم های کج و کوله اجرا کنه دیگه برای کسی امنیتی نمی مونه! این خانم بیخود کرده اسلحه کشیده ، قانون ودادگاه برای همین وحشی ها گذاشتن تا برن اب خنک بخورن ادم بشن!
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      2 0
      قضاوت نکنیم یعنی هر کسی حق داره حکم صادر کنه و حکم رو اجرا کنه اونم تو خیابون با این وضع و با این سرعت جمع کنید دیگه حالمون از شما روشن فکر نماهای غربگرا بهم میخوره
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    14 4
    یاد فیلمهای جان وین و .... می افتم. یکبار برای همیشه تاریخی را برای جمع اوری اسلحه اعلام کنید پس از آن، مجازات طناب دار را برای استفاده کنندگان تعیین کنید. اینطوری پیش بره قبح مسئله از بین می رود و خطراتش باقی.
    • شایان IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 0
      افرین
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    6 6
    وای این همه ظلم در حق مردان را چه کسی جواب میده؟
  • نیکان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    45 4
    بگم خدا چکارت نکنه هلیا .همه دخترا و زنا رو جنگی کردی
  • حسین IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    6 2
    با سلام گذشته از تمامی اثرات فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی موضوع و با توجه به اینکه بدون شناخت و آگاهی به قضاوت ننشینیم . دقت در تیراندازی این خانم قابل توجه است ، به شیشه خودرو توجه کنید ، شلیک جمع در حال استرس و نگرانی کار هرکسی نیست . این خانم تمام هنرش را بکار گرفته است و تمامی تیر ها به سمت سر و صورت هدف شلیک شده است .
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      دقیقاً من هم به همین فکر کردم
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    12 15
    مرگ بر مرد ستیزی
  • DE ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    8 12
    تف به روت زنیکه وحشی ! کسی که شرف نداره اسلحه می کشه حالا میخواد زن باشه یا مرد فرق نمیکنه!
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    7 3
    اونم لابد مثل من از دادگاه خسته شده برای یک پرونده مسخره حقوقی دو ساله دارم میرم دادگاه هنوز حقم رو نتونستم بگیرم امروز بدهکار ادعای تعسیر کرد کلی هم بد و بیراه بهم گفت حسابی اعصابم خرده
  • RO ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    10 5
    باید از ترکیه یادبگیریم. مرزها رو دیوار بکشیم تا قاچاق اسلحه و کالا کنترل بشه. متاسفانه این وضع عواقب بسیار بدی برای آینده داره. جدی باشین و مرزها رو کنترل کنین.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 3
    ای ول بابا
  • حسنک روانی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    4 14
    ای داد و بیداد - ای هاوار ای امان مرد ها بد بخت بودن بد بخت تر هم شدند هم بایستی نفقه و مخارج خانواده تا مین کنند هم اگر هم حرف نا جوری بزنند زنان مرد کش با اسلحه آنها را می کشند یک روزی مردها این کاره بودند حالا زنان - گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ای داد و بیداد وکی بگم درد ای داد بی درمان - زنان دیگر تحمل ندارند البته چه شیر زنانی که خیلی چیزها تحمل می کنند باید دید شوهر می خواسته چه بگه که زن با شلیک گلوله خاموشش کرده مردان مواظب باشید
  • مهدی اسدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    27 6
    سلام : یک دوستی گفتند زن هرزه است و باید اعدام گردد. آخه برادر و یا خواهر خوبم شما علم غیب دارید که بدون هیچگونه تحقیقی و هیچ اطلاعی ؛ خانم را متهم به هرزه بودن می کنی ‌؟! متاسفانه بسیاری از ما مردم قضاوت هایمان‌ همینطوری بدون حساب و کتاب دهانمان را باز می کنیم و می ریزیم بیرون‌. خدا به دادمان برسد . خدا کند هیچگاه عصابانی نشوید _ اگر عصبانی شدی بتوانی منطقی تصمیم بگیری ؟!
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      برادر من بودم هرزگی مگه فحشاست؟ ایا اسلحه کشی و جنایت در خیابان هرزگی نیست؟کدوم قانونی این حق رو به کسی میده جنایت کنه ؟اونم در ملا عام شاید افراد دیگری هم کشته میشدند هیچ میدونی این جنایت چه بار روانی ناگواری به بچه ها و برخش شهود و خانواده ان متوفی وارد میکنه؟ بردار ایشون از منزل تا شورای حل اختلاف اسلحه حمل کرده یعنی فرصت لازم برای رفع عصبانیتش داشته گیرم بر فرض زن صالح بوده و شوهر شیطان میتوانست طلاق بگیره بره مملکت مگه قانون نداره؟کدوم قانونی حق میده طرف جنایت کنه؟اونم در مورد فردی که مشخص نیست گناهکار بوده حالم از فمینیست و روشن فکرنماهای غربگرا بهم میخوره
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 0
      دوست عزیز همراه داشتن اسلحه گرم توجیه پذیر نیست و نمیشه گفت به خاطر عدم کنترل عصبانیت بوده فقط
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    9 1
    واقعا که ما داریم به کجا میریم.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 12
    چه خبره یه بار فلان خانم قمه میکشه یه بار هفت تیر میکشه و به رگبار میبنده / یکی میره فرزندانش رو میکشه و مثله میکنه (ماجرای بابک خرمدین ) / یکی دیگه میره با داس میزنه دخترش رو میکشه / یکی میره خانمش رو تو حمام با ۵ گلوله میکشه (ماجرای شهردار سابق تهران) و فقط زندانی میشه / اقا تو این ماجراهای عمدی که احساسات مردم و جامعه رو جریحه دار میکنه چرا خانواده ها کوتاه میان و رضایت میدن !؟ یا قانون شرع احازه اعدام پدری که قاتل فرزندش هست رو نمیده و طرف زندانی میشه / زن و مرد هیچ فرقی ندارند هر کدوم مرتکب جرم بشن باید با قاطعیت و شدت برخورد بشه و الا این ماجرا ها خدای نکرده ادامه پیدا میکنه / اگه میشه از ظرفیت و نظر علماء و مراجع استفاده بشه داره انگار قبح این کارها و حنایت ها تو جامعه ریخته میشه و از بین میره / ماجرا هر چی بوده اگه شوهره مقصر یوده یا خانمه مقصر بوده قرار نیست که هر کس خودش بخواد حکم بده و مجازات بکنه ودست به قمه و اسلحه بشه / مملکت قانون داره قاضی داره دادگاه داره اعتراض به رأی قاضی دار ی دادگاه تجدید نظر داره
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      1 0
      گفتی پدری که قاتل فرزندش هست رو نمیده و طرف زندانی میشه / زن و مرد هیچ فرقی ندارند !!!؟؟نظرعلماچیست!!!؟ ببین فمن کوچولو تو هنوزم قوانین اسلام رانشناختی حرف مفت نزن اتفاقا فرق دارن مرد نباید اعدام شود دستور صریح اسلام است معلوم است یک ‌...هستی
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا حامعه ایرانی وحشی وخشن شده است ؟
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شلیک توسط خانم ها ؟! تصورت در مورد خانم ها غلطه عمو . اونام مث آقایونن دیگه
  • CA ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    زنهای قاتل معمولا دست به چیز خور کردن میکنند ولی قتل با خشونت مربوط به قاتلین مرد هست! این مورد خیلی عجیبه!
  • احمد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    زن با یک آرزوی بزرگ کار را به دادگاه کشاند که طلاق بگیره وبه مراد خود برسد مرد هم که کشته شد خوب شد که ندید بعد از طلاق آنچه را که آرزوی زنش بود. ولی زن دیگر به آرزوی خودش هم نرسید .اسلحه از خود زن نبود طرف مبهم برنده این بازی شد . خوب اندیشه کنید که چه گفتم !!!!
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    پ ن پ جو مناسبی ایجاد میکنه
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 1
    زن و دختر ولگرد تهران و کرج الان خیلی شرور و پرخاشگر شدند متاسفانه و این شهرها به دلیل بلاصاحب بودن مورد توجه دختر و زن فراری و بدکاره و انتشار فعالیت جنگیری و ....شده اند
    • هانیه IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      2 1
      الان چه ربطی به تهران داره این موضوع فقط میخواین یه چیزی بپرونید ها
  • امید کردستان US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    4 0
    باور بفرمایید مشکل ما و نتیجه این اقدامات ناشی از مجازات غیر بازدارنده و طولانی نمودن زمان بررسی پرونده های دستگاه قضاییه است.
  • لیلا IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    4 2
    دمش گرم.اگر شوهرش خائن بوده. سزای مرد بد همینه.وبرعکس
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    4 1
    این استخر سر پوشیده است من زمان جنگ اینجا رفتم شیمیایی های حلبچه رو اینجا اوردند تو اب استخر شستشو دادند خاطرات خوبی نبود اما الان دیدم یاد اون روزها و مهمان نوازی مردم کرمانشاه افتادم واقعا سنگ تموم گذاشتند همراه بیمارها رو به خانه میبردند یک پارکی هم اونجا بود پارک خلبان درخشان که معروف بود به شهید ایستاده هوانیروز
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 8
    سلام ،همونطور که خیلی ها نظر دادن ،نباید زود قضاوت کرد ، حالا باید دیدمرده چه غلطی کرده که کار به اینجا رسیده ، جامعه و خانواداه ها ،یعنی پدرها و مردها انقدر در حق زنان ظلم کردن کار به اینجا رسیده ، دوست عزیز که میفرمایی ،نظر علما را باید دید چیه ، واقعا چیه ؟ همون حکم دادن اسلامیه دیگه ،بجز این چیه ؟ متاسفانه علما بسیار ضعیف عمل کردن ، اگر کار فرهنگی خوبی انجام میشد و علما نقش پر رنگی در تربیت اسلامی جامعه داشتند و نمیگذاشتن مردها انقدر خوی حیوانی و دیکتاتوری در مورد زن داشته باشن کار به اینجا نمی رسید که زن دست به اسلحه یا چاقو بشه ،در یاغی گری زن ،مرد نقش داره ،آخه به کدوم قوه قضاییه باید رجوع کنه که برا هر شکایت باید پول بده و منتظر حکم باشه ،جان که به گلو رسید ،چشم کور میشه و دست به اسلحه بر علیه ظلم مردها ،خدا همه مون را هدایت کنه
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      5 0
      زنان زیادی هم بخاطر روابط خارج از عرف با همدستی مرد غریبه با نقشه رذیلانه اقدام به کشتن شوهر خویش میکنند حتی شوهرانی هم که بد هستند نه قانون نه شرع اجازه نداده به زن بخواد اونو بکشه
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 3
    با این کامنت ها به این نتیجه میرسم که بسیاری از مردم ایران طالب خشونت و کشتار هستند اونم برای دیگران .زمانی درست میشن که خودشون مورد آزار قرار بگیرن. بخشش کجاس؟مهر و عاطفه مرده؟
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 0
    بنا به نقل بزرگان این خطبه را حضرت علی (ع) پس از فتنه جمل ایراد نموده است که در باره زنان می فرماید:مَعاشِرَ النَّاسِ، إنَّ النِّسَاءَ نَواقِصُ الْإِیمَانِ، نَوَاقِصُ الْحُظُوظِ، نَوَاقِصُ الْعُقُولِ، فَاءَمّا نُقْصانُ إِیمانِهِنَّ فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلاَةِ وَ الصِّیَامِ فِی اَیَّامِ حَیْضِهِنَّ، وَ اءَمَّا نُقْصانُ عُقُولِهِنَّ فَشَهَادَةُ امْرَاءَتَیْنِ کَشَهَادَةِ الرَّجُلِ الْوَاحِدِ، وَ اءَمّا نُقْصانُ حُظُوظِهِنَّ فَمَوَارِیثُهُنَّ عَلَی الْاَنْصَافِ مِنْ مَوَارِیثِ الرِّجالِ فَاتَّقُوا شِرارَ النِّسَاءِ، وَ کُونُوا مِنْ خِیارِهِنَّ عَلَی حَذَرٍ، وَ لا تُطِیعُوهُنَّ فِی الْمَعْرُوفِ حَتّی لا یَطْمَعْنَ فِی الْمُنْکَرِ. خطبه ۷۹«ای مردم! زنان از نظر ایمان و بهرۀ اقتصادی و موهبت عقل کاستی هایی دارند؛ اما کاستی ایمان آنها به دلیل آن است که از نماز و روزه در ایام عادت باز می مانند و گواه کاستی عقل آنان این است که شهادت دو نفر از آنان همچون شهادت یک مرد است و امّا کاستی بهرۀ اقتصادی آنها دلیلش این است که سهم ارث آنان، نصف سهم مردان است، حال که چنین است از زنان بد بپرهیزید و مراقب نیکان آنها باشید و در اعمال نیک- به صورت اطاعت بی قید و شرط- از آنان اطاعت نکنید تا در اعمال بد از شما انتظار پیروی نداشته باشند. » وَ اِیّاکَ وَ مُشاوَرَةَ النِّساءِ فَاِنَّ رَأْیَهُنَّ اِلی اَفْن، وَ عَزْمَهُنَّ اِلی وَهْن. وَ اکْفُفْ عَلَیْهِنَّ مِنْ اَبْصارِهِنَّ بِحِجابِکَ اِیّاهُنَّ، فَاِنَّ شِدَّةَ الْحِجابِ اَبْقی عَلَیْهِنَّ، وَ لَیْسَ خُرُوجُهُنَّ بِاَشَدَّ مِنْ اِدْخالِکَ مَنْ لایُوثَقُ بِهِ عَلَیْهِنَّ، وَ اِنِ اسْتَطَعْتَ اَنْ لایَعْرِفْنَ غَیْرَکَ فَافْعَلْ. وَ لاتُمَلِّکِ الْمَرْاَةَ مِنْ اَمْرِها ما جاوَزَ نَفْسَها، فَاِنَّ الْمَرْاَةَ رَیْحانَةٌ وَ لَیْسَتْ بِقَهْرَمانَة.. وَ لاتَعْدُ بِکَرامَتِها نَفْسَها،وَ لاتُطْمِعْها فی ­اَنْ تَشْفَعَ­لِ غَیْرِها. وَ اِیّاکَ وَ التَّغایُرَ فی غَیْرِ مَوْضِعِ غَیْرَة، فَاِنَّ ذلِکَ یَدْعُو الصَّحیحَةَ اِلَی السَّقَمِ، وَ الْبَریئَةَ اِلَی الرَّیْبِ. نهج البلاغه، نامه سی و یکم «از مشورت با زنان خودداری کن زیرا اندیشه ایشان ناتوان و اراده شان سست و ضعیف است و به وسیله پوشش، از دیدار نامحرمان چشم آنان را باز دار، زیرا سخت ....
    • هانیه IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 4
      ممنون از شما حاج اقا دستد خسته نشد خداوکیلی این همه تایپ کردی
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 3
    والله کسی نمیدونه جریان چیه ولی موقع طلاق دیدم خیلی قانون پشت مرداس زن اززندگی ب ستوه اومده میره طلاق بگیره میگن تمکین کن بازمردقصدش ادیت کردنه وطلاق نداده چون زنم نمیره خونه حق زن گرفتن ب مردمیدن وزن رولای منگنه میذارن زنام گناه دارن ی حق وحقوقی دارن بلاخره یکی خسته میشه ودس ب چنین اعمالی میزنه
  • لیلا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 4
    به نظر من نمیشه درباره زندگی کسی یا کار کسی. قضاوت کرد. زمانی که بین زن مردی اختلاف میفته. جنگ درگیری هست همه فامیل میکشن کنار به هم. میگن نمیشه بین زن و شوهر حرفی زد. بعدا که اتفاقی می افتاد همه. قاضی هستن. یکی نیست بگه بابا. شما باید قبل از این اتفاق قاضی میشدید قضاوت میکردید. تا الان کار به اینجا نمیکشید الان. قضاوتت بدرد خودت میخوره
  • پریا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ایول آفرین شیر زن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس