اشتری: در چند ساله اخیر بیشترین فشار روی نیروی انتظامی بوده است

رئیس پلیس کشور گفت: بیش از ۲۷۳هزار نفر از پرسنل ناجا از ۲۵اسفند تا ۱۵فرودین از مرزها تا مرکز، در جاده‌ها و روستاها حضور دارند و بیش از ۴۰هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز به کار میگیریم.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری صبح امروز در رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: خدا را شاکریم در آخرین ساعات سال جاری و ورود سال جدید توانستیم در کنار همکاران پرتلاش و خستگی‌ناپذیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ باشیم.

رئیس پلیس کشور افزود: دو نعمت بزرگ امنیت و سلامت برای مردم مجهول است و کمتر به آن توجه می‌شود؛ خدا را شکر که نعمت امنیت در کشور عزیزمان برقرار است و امروز به پاس زحمات تمام رزمندگان اسلام و مجاهدتهای ایثارگران عزیز، تلاش بی‌وقفه نیروهای خدوم انتظامی، هدایتهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، امنیتی باثبات در کشور داریم  که این را مدیون شهدای عزیزمان می‌دانیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یک سال گذشته کشورمان و تمام دنیا با ویروس کرونا درگیر شدند، ضمن تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود در بر اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند، گفت: کادر درمانی ما زحمات زیادی را انجام دادند که بر روح شهدای سلامت درود می‌فرستیم.

وی تصریح کرد: توان درمان و جلوگیری از بیماری در کشور ما، به نسبت کشورهایی که ادعای پیشرفتگی دارند، بیشتر بوده است، در مقطعی ۵۰۰ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دادند هر چند که جان‌باختن یک نفر نیز بر اثر این بیماری زیاد است اما اکنون آمار متوفی‌های کرونا دو رقمی شده است.

اشتری با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه، به صورت میانگین ۱۰ هزار نفر از پرسنل پلیس مشغول اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بودند،گفت: نیروی انتظامی دوش به دوش کادر درمانی در حال خدمت بوده و است ضمن اینکه تمام ماموریتهای جاری خود را به خوبی انجام داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ متذکر شد: ایجاد نظم و امنیت در تهران بزرگ، یکی از شاخصه‌های ما است، امنیت را در تهران بزرگ شاهدیم البته حتماً ضعفها و خلاءهایی وجود دارد که در سال ۱۴۰۰ باید برطرف شود اما نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که در در مقوله امنیت و سلامت نقش داشتیم، به شعار نوروزی پلیس مبنی بر "امنیت سلامت و نشاط بهاری اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲۷۳ هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فرودین از مرزها تا مرکز، در جاده‌ها، روستاها و شهرها حضور دارند و بیش از ۴۰ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده را در ایام نوروز به کار می‌گیریم البته این موارد به غیر از برنامه‌های جانبی است که هر استان خودش اجرا می‌کند،

اشتری از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و بیان کرد: توصیه می‌کنیم مردم عزیز، حین سفرها قوانین و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند و به توصیه‌های نیروهای پلیس توجه داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    2 0
    سلام ،ضمن عرض خسته نباشید چند روز پیش نیروهای شما منو به جرم نبستن کمربند ایمنی جریمه کردند در حالی که هم کمربند بسته بودم و هم جریمه پیامکی فرستادند که نتونم ثابت کنم .این دینی هست به گردن شما بعنوان مدیر و کسی که چنین بی اخلاقی کرده!
  • DE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    2 0
    با ارقام داده شده تعجب کردم اگر ۲۷۲ هزار نیرو در اختیار دارید به عبارتی برای هر ۲۷۵ نفر جمعیت کشور یک نیرو ناجا تعیین محاسبه شده است البته با جمعیت ۸۰ میلیونی ایران که واقعا جای سوال دارد که چقدر هزینه صرف میشود!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس