کد خبر 1189652
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: بایدن نمی تواند با لبخند از ایران امتیاز بگیرد.

به گزارش مشرق؛ علیرضا سلیمی، با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا با صدور بیانیه‌ای وضعیت اضطرار ملی در قبال جمهوری اسلامی ایران را به‌مدت یک سال دیگر تمدید کرد، گفت: تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست،چکمه ترامپ گِلی بود، چکمه بایدن واکس زده است، ترامپ دشنه را برای ایران بالا برده بود، بایدن دشنه را در آستین پنهان کرده است، ترامپ از رو به رو می خواست دشنه را به قلب فرو کند، اما بایدن از پشت و با لبخند می خواهد ضربه بزند. بنابراین در عمل تفاوتی بین این دو نفر نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تمدید وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران مشخص شد کسانی که خوش خیال بودند، خود را به سادگی انداخته و تصور می کردند بایدن با ترامپ تفاوت دارد اشتباه می‌کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسیر بایدن غلط است اگر با همین دست فرمان ادامه دهد به نتیجه نخواهد رسید، اگر ترامپ با عربده نتوانست او با لبخند هم نمی تواند از ایران امتیاز بگیرد و این راه اشتباه است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    و لی با دندان غریچه میتواند میگی ن از دولت بپرس ن خ
  • حقگو IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    اونیازی نیست کاری کند در ایران افراد نفوذی وچاکرومخلص زیاد دارد که حاضرند ایران وایرانی را فدای یک لبخند بایدن کنند .همانهایی که فرزندانشان ویا خانواده شان در غرب زند گی میکنند و دلارشون هم توسط چپاول ملت ایران تامین میشه.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    ولی جواد جون با لبخند می‌تواند به آنها امتیاز بدهد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس