توالت فرنگی یکی از محصولات چینی – بهداشتی است که می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون و هرچه زیباتر به نظر رسیدن سرویس بهداشتی داشته باشد. به طور کلی سرویس بهداشتی یکی از بخش هایی است که از نظر محیطی بسیار مهم است؛ اما بسیاری از افراد هستند که زیادی به این قسمت توجهی ندارند و بنا به دلایلی زیادی در هنگام انتخاب یک توالت فرنگی خوب دقت نمی کنند.

انواع توالت های فرنگی و نمونه های زیادی از مدل های مختلف از برندهای محبوب و معتبر در بازار موجود است و مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا ویژگی بهترین و مناسب ترین توالت های فرنگی را به شما بگوییم تا در هنگام خرید دچار تردید نشوید.

فروشگاه پخش تهران،ویژگی های بهترین توالت فرنگی را بشناسید

توالت فرنگی

انواع توالت های فرنگی باید چه ویژگی داشته باشد؟

یکی از سوالات مداومی که در هر بخشی از زندگی با آن سر و کار داریم از جانب مشتریان این است که بهترین و مناسب ترین محصول برای ما کدام خواهد بود؟ خیلی واضح است، زیرا تنها با شناخت از جنس و برند یک محصول مانند توالت فرنگی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما مهم ترین موضوع در هنگام خرید توالت های فرنگی، ابعاد و اندازه آن است. دستشویی های فرنگی در ابعاد گوناگون و مختلفی تولید می شوند، پس در هنگام خرید دستشویی فرنگی باید موارد زیر را باید مورد بررسی قرار دهید:

1. ابعاد توالت فرنگی

از آنجایی که شکل هندسی این محصول پیچیده نیست پس باید ابعادی را انتخاب کنید که راحتی را برای شما به همراه داشته باشد. برخی نیم دایره را ترجیح می دهند و برخی دیگر نیز نمونه های مثلثی آن را؛ این موضوع کاملا به شما بستگی خواهد داشت.

2. ارتفاع دستشویی فرنگی

مورد بعدی ارتفاع است، ارتفاع یعنی از زمین تا لبه کاسه توالت فرنگی. پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که آیا کودکان یا سالمندان نیز با آن راحت هستند یا نه و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

از انواع توالت های فرنگی می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

· یک تکه

· دو تکه

· سه کنج

· خروجی پشتی

· فلاش تانک

که قیمت توالت فرنگی به انواع آن نیز بستگی دارد.

فروشگاه پخش تهران،ویژگی های بهترین توالت فرنگی را بشناسید

توالت فرنگی

مطلب مرتبط :  جدیدترین کمدهای روشویی کابینتی

توالت فرنگی یک تکه بخریم یا دو تکه؟

موضوع بعدی در هنگام خرید توالت های فرنگی این است که از درب دو تکه استفاده کنیم یا درب یک تکه؟ هر دو این مدل کاربرد خودشان را دارند ولی به طور کلی تمیز کردن توالت یک تکه راحت تر است از توالت دو تکه و از طرفی حمل توالت های فرنگی دو تکه آسان تر می باشد. تنها تفاوت این دو مدل همین است و از ویژگی های مشترک آن ها نیز می توان به دو مورد زیر اشاره نمود:

1. شیب موجود در لبه های کاسه می تواند به شست و شو، نشستن و همچنین جابجایی کمک کند.

2. قطر موجود برای تخلیه لوله آب در ابعاد 2 و 3 و 8 اینچ تولید شده است.

قیمت توالت فرنگی نیز به تمامی این موارد گفته شده بستگی دارد.

منبع : وب سایت پخش تهران


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس