کد خبر 1186129
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تعیین تکلیف اعمال حذفیات کتب درسی در کنکور در هفته‌های آتی/3 روش استخدام در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از بررسی حذفیات کتاب‌های درسی برای عدم استفاده در کنکور، در شورای سنجش و پذیرش دانشجو خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگوی مجازی با تعدادی از فرهنگیان و مخاطبان این وزارتخانه در پاسخ به پرسش‌های آنها در خصوص عدم یادگیری در فضای مجازی، اظهار کرد: با شما هم عقیده هستم؛ به هر حال هیچ چیز جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد. آموزش چهره به چهره و تعامل و ارتباط زنده‌ای که بین معلم و دانش‌آموز برقرار می‌شود قطعاً متفاوت است و کیفیت بهتری خواهد داشت اما ناگزیر هستیم چرا که با اراده و اختیار خودمان مدارس را تعطیل نکردیم.

وی ادامه داد: اقتضائات ناشی از کرونا و نگرانی از سلامت دانش‌آموزان، معلمان و مجموعه همکاران است که ما را به فضای مجازی سوق داده است اما تلاش می‌کنیم که در این فضای جدید هم به سرعت توانایی‌های خود را افزایش دهیم.

حاجی‌میرزایی افزود: در فضای قبلی، سال‌های سال کار کردیم و با چم و خم کار آشنا هستیم اما وارد یک فضای جدیدی شدیم که برای همه ما جدید است لذا باید تلاش کنیم تا توانایی خودمان را افزایش دادیم و تجارب خود را مبادله کنیم اما قطعا این فضای جدید و زیست بوم نو هم ویژگی‌هایی دارد که زندگی ما را توسعه می دهد و مطمئن هستم که با گذشت کرونا، معلمان ما یک سطح تمایز متفاوتی را نسبت به قبل از کرونا کسب می‌کنند که این یک امکان و امتیاز خیلی خوب است که در اختیار قرار گرفته است.

*  هیچ مدرسه‌ دولتی حق ندارد کسی را ملزم به پرداخت شهریه کند

وزیر آموزش و پرورش درباره گلایه‌ها در خصوص شهریه مدارس، گفت: هیچ مدرسه‌ای حق ندارد کسی را ملزم به پرداخت شهریه کند زیرا آموزش در تمام مدارس دولتی رایگان است و اگر خانواده‌ها داوطلبانه تمایل داشته باشند که به مدرسه کمک کنند در شرایطی که مدرسه نیاز داشته باشد منعی نیست اما هیچ مدرسه‌ای حق ندارد کسی را برای پرداخت هزینه‌ای اجبار کند.

وی اضافه کرد: برای مدارس سرانه‌ای را پیش بینی کردیم اما این سرانه قابل توجه نیست ولی امسال نسبت به سال قبل، بیش از دوبرابر افزایش دادیم و کمک می کنیم که مدارس بتوانند به مأموریت‌ها و مسؤولیت‌های خودشان اهتمام بورزند. 

 هیچ مدرسه غیردولتی حق ندارد کسی را ملزم به پرداخت شهریه کند

حاجی‌میرزایی درباره شهریه مدارس هم غیردولتی، افزود: در مدارس غیردولتی شهریه دریافت می‌شود اما تابع قاعده است؛ در سایت سازمان مدارس غیردولتی مشخص کردیم که هر مدرسه‌ای، چه میزان می‌تواند شهریه بگیرد و اگر مدارس بیش از آن میزان که برایشان تعیین شده است، شهریه دریافت کنند حتما قابل رسیدگی است و ادارات آموزش و پرورش می‌توانند به این موضوع رسیدگی کنند ضمن اینکه در سایت این امکان پیش‌بینی شده است که افراد می‌توانند اشکالات را ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین اگر خانواده‌ها با موارد مغایری مواجه شدند می‌توان از طریق شماره تلفن، ۴۳۱۷ اعلام کنند؛  هیچ مدرسه‌ای حق ندارد کسی را ملزم به پرداخت شهریه کند که قطعا از سوی همه مؤوسسین و مدیران مدارس غیردولتی مورد توجه قرار گرفته است.

* بررسی حذفیات کتاب درسی برای عدم استفاده در کنکور در شورای سنجش و پذیرش دانشجو

وزیر آموزش و پرورش به موضوع کنکور اشاره کرد و بیان داشت: یکی از دلنگرانی‌ها و دغدغه‌های دانش‌آموزان پایه دوازدهم شرکت در کنکور است. در ابتدای سال تحصیلی از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تعیین کردیم که در شرایط قرمز  و زرد چه بخشی از کتاب‌ها حذف شود و یا چه بخشی از کتاب‌ها را به صورت خودآموز بیاموزند.

وی ادامه داد: این موضوع هم در سایت مرکز سنجش و هم در سایت سازمان پژوهش قرار دارد و مبنای ما برای امتحانات نهایی همین حذفیات است و مواردی که حذف شده قطعا در امتحانات نهایی هم نخواهد آمد و همچنین آن سطحی که برای شهرستان‌های مناطق قرمز پیش بینی شده، عمومیت پیدا می کند و همه دانش‌آموزان دوره متوسطه با آن شرایط آزمون می‌دهند.

حاجی‌میرزایی افزود: برای کنکور، همه ساله باید محتوای مورد نیاز را به سازمان سنجش اعلام کنیم. دیدگاه ما همین است که همین محتوایی را که حذف کردیم و با همین ترتیب که ارایه کردیم به سازمان سنجش هم ارائه کنیم اما مستلزم تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو است که ان‌شاءالله در همین هفته‌های آینده این کار انجام شود و دغدغه دانش‌آموزان عزیز ما برطرف شود. 

* پیگیری مشکل عدم اینترنت یا اینترنت ضعیف در برخی مناطق

وزیر آموزش و پرورش در مورد مشکل عدم اینترنت در برخی مناطق اظهار کرد: در برخی مناطق، دسترسی به پوشش کامل اینترنت ندارند یا اینترنت ضعیفی دارند. این مأموریتی است که وزارت ارتباطات با جدیت دنبال می‌کند و اگر این مشکلات به ادارات آموزش و پرورش منعکس شود، ادارات از طریق وزارت ارتباطات پیگیری و حل و فصل می‌کنند. 

وی در خصوص مشکلات شاد، گفت: دائما مشکلات شاد رصد می‌شود و برای بهبود وضعیت تصمیم‌گیری می شود؛ ما در خود شاد امکانی را پیش‌بینی کردیم که افراد می‌توانند مشکلات خود را منعکس کنند. همچنین شماره تلفنی را دادیم که بر اساس آن، دائما گروه فنی برای حل آن مسائل و مشکلات فعال هستند.

* قطعا فعالیت روی شبکه شاد رایگان است

حاجی‌میرزایی درباره گلایه از رایگان نبودن اینترنت، افزود: قطعا کار بر روی شبکه شاد رایگان است اما اگر کسی با مشکلی مواجه است، می‌تواند مراجعه کند و قطعا رسیدگی می‌شود؛ ممکن است همزمان که از شاد استفاده می کنید فعالیت های دیگری را در اینترنت انجام دهید ولی اپراتورها کاملا هوشمند است و اینها را از هم تفکیک می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر دقت کردید و دیدید که تفکیک نشده است، قابل پیگرد است و اگر کوتاهی شده و پولی دریافت شده باشد، قطعا برگشت داده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد مشکلات آموزش در شاد نیز گفت: روز به روز از مشکلات کاسته می‌شود. بالاخره بعضی از ساعات ترافیک بیشتری دارد و ممکن است کار در آن ساعات با مشکلاتی روبه‌رو باشد اما مطمئن هستم که هم معلمان و دانش‌آموزان به تدریج در این مدتی که با شاد کار کردند، به زمان‌های مناسب‌تر دسترسی پیدا کردند؛ علاوه بر اینکه مسؤولیت خودمان می دانیم که دائما برای بهبود وضعیت شاد فکر و برنامه‌ریزی کرده و به حل و فصل امور اقدام کنیم.

* ۳ روش استخدام در آموزش و پرورش

حاجی‌میرزایی درباره استخدام در آموزش و پرورش بیان کرد: استخدام در آموزش و پرورش به سه طریق امکان‌پذیر است؛ یک روش از کسانی است که دیپلمه هستند و در کنکور شرکت می کنند و این افراد در گزینه‌هایشان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را انتخاب می کنند؛ افرادی که پذیرفته می‌شود، استخدام شده و بعد از یک دوره چهار ساله به عنوان معلم در خدمت آموزش و پرورش قرار می گیرند.

وی افزود: یک عده‌ای از طریق ماده ۲۸ اساسنامه یعنی از لیسانس و بالاتر جذب می‌شوند؛ به این شکل که هر ساله فراخوانی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی داده می‌شود و همه کسانی که علاقه‌مند هستند تا در آموزش و پرورش کار کنند، در رشته‌های تحصیلی و منطقه مورد نیاز در آزمون شرکت می‌کنند و اگر پذیرفته شدند یکسال دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان می‌بینند و بعد به جمع معلمان ما می پیوندند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی هم از طریق تبدیل وضعیت به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند؛ این مورد برای کسانی است که قبل از سال ۹۲ با ما کار کردند یعنی قانون آموزشیار، مربی پیش‌دبستانی، آموزش دهنده و حق‌التدریس را تعیین تکلیف کرده است؛ این افراد حدوداً ۸۸ هزار نفر هستند که ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر در اوایل همین سال تعیین تکلیف شدند. ۳۰ هزار نفر در یکی دو هفته اخیر ابلاغ شده که تعیین تکلیف شوند و مابقی در طی ماه‌های آینده پیگیری شده و تعین تکلیف می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ABC IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 1
    دانش اموزان را نمی تواند در مدارس دولتی ولی می تواند معلمین حق التدریس و نهضتی را برای استخدام دردانشگاه فرهنگیان می تواند وادار به پرداخت شهریه چند صد هزارتومانی کند اونم با حقوق ماهیانه 1600
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      نیروهای نهضتی، لطفا کلمات درست بنویسین حداقل غلط املایی نداشته باشین
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    24 9
    اینهمه نیروی جوان با تحصیلات تکمیلی از بهترین دانشگاهها وجود دارند، چرا اینهمه اصرار دارید برای استخدام سریع این حجم از نیروهای نهضتی و حق التدریسی ،،.‌..پس کیفیت اموزشی چه میشود،، چرا ظرفیت ماده بیست و هشت رو زیاد نمیکنید تا در فرصتی برابر بهترینها رو گزینش کنید...
    • علی CZ ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      2 1
      نیروها نهضت هم لیسانس دارن هم تجربه کاری دارن هم توی آزمون تابستان گذشته قبول شدن. یکم اطلاعاتتون بالا ببرید بیخودی کسی بیسواد خطاب نکنید اونها هم مدرک درکترا و ارشد هم دارن
    • سلطانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      1 0
      این نیروها زحمت کشیدن حقشونه عزیزم بجای حسادت برو درس بخون ماده ۲۸ قبول شو افرین عزیزم
    • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      2 1
      چی میگی زورت نبره نهضتیا و حق التدریسا زحمت کشیدن کیفیت تو سرتون بخوره خب میخوان بفرستن فرهنگیان اموزش دیگه چه مرگتونه که باز اعتراض میکنید
    • ۷۳۸۳۶۶۷ IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      1 0
      درود بر شما
    • میثم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      سلام جناب شما نیم ساعت کلاس داری کردی که حرف از کیفیت آموزش میزنی شما کچ خوردی شما ۲ ساعت پای تخته وایستادی چرا ندانسته قضاوت میکنی آموزش پرورش از شما زرنگتره نیرو آموزش دیده و دارای کار تجربی داره استخدام میکنه لطفا دانش نداری لاقل ساکت باش
    • حکمت IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      کاملا درسته
  • احمد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 0
    چرا مبلغین که این همه سواد دارند و چند سال هست که در آموزش و پرورش کار میکنند را جذب نمیکنید؟؟؟
  • گل IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    6 1
    اگه قرار سال ۹۲ به بعد رو ستخدام مکنید لطفا بگید بریم دنبال کاری دیگا خرج خودمون رو در بیاریم یا بشینیم برا ازمون بی دردسر درس بخونیم ممنون میشم بگید
  • زارع IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    تورو خدا از رشته صنایع شیمیایی هم در اموزش و پرورش نیرو جذب کنید بنده فرزند جانباز و عاشق معلمی اما از رشته صنایع شیمیایی اسمی در جذب آموزش و پرورش نمیارید
  • محبوبه IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    صدای ما به هیچ جا نمی رسد وقتی کنکور امتحان دادیم ظرفیت تربیت معلم قطره چکانی بود حالا هم که ماده ۲۸بازم قطره چکانی.خدا می داند کسانی که ماده ۲۸ثبتنام میکنند چقدر زحمت می کشند ولی وقتی تک ظرفیتی هست و ضریب بومی ...فقط لیاقت و دانش بدون ضریب هست.وقتی کمبود نیرو هست چرا ظرفیت را بالا نمی برید
  • حسین IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    سلام نیروهای شرکتی خدماتی کی قرار استخدام بشن چهار سال شرکتی هستیم بخدا پدرم هم ایثار گر هم بازنشسته فرهنگی حق نداره فرزندش جایگزینش بشه دومن متاهل هستم فقط تورو خدا استخدام کنید
  • بهار IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    لطفا هر چه سریعتر بعد سال 92 را هم تعیین تکلیف کنید
  • فرهنگیان IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    چرا تکمیل ظرفیت فرهنگیان ۹۹ روپیگیری نمیکنید
  • ک،ج IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    معلم غیر دولتی که شماها مدرسه زدین و کار کردن و تدریس با ما پول تو جیب شما بی رحمها می ره چی ارشد روانشناسی مدرس دانشگاه و مشاور دبیرستانهای غیر دولتی ۸ سال سابقه،حقوق امسال با کلی منت شده ۱۱۸۰ هزار تومن
  • معظمی IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام جناب اقای وزیر خواهشمندیم ظرفیت ماده ۲۸ را بالا ببرید فارغ التحصیلان این قشر بسیار زحمتها کشیده اند و اکثرهم متولد دهه ای پر از رنج و مشقت هستند.
  • محمود باباپور IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام.از طرف پرسنل درمانگاه فرهنگیان مرکزی .حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل درمانگاه فرهنگیان مرکزی تهران اعم از نیروی تخصصی و غیر تخصصی که با سوابق بالای ۱۵ سال به صورت شرکتی وبا حداقل حقوق مشغول به کارند چرا آموزش و پرورش هیچ برنامه ای جهت جذب این نیروها ندارد در صورتی که این مرکز و پرسنل آن و امکانات درمانی این مرکز در خدمت فرهنگیان محترم میباشد.
  • زیبا کلاه کج IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    6 2
    اقای حاج میرزایی سلام ایا این حق ما بازنشستگان اموزش و پرورش نیست که یکی تز فرندانمان را به جای خودمان استخدام کنید دخترم کارشناسی ای تی دارد وبیکار است لطف کنید طرح جای گزینی را اجرا کنید زیبا کلاه کج و یدالله سیحون همسرم هر دو باز نشسته هستیم متشکرم خدا نگهدار. از خوزستان
    • مجید IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      نه فرزند شما امتحان باید بده نه الکی جذب بشه
    • ایران IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      سلام خیر.فرزندتان خود باید تلاش کند و به جایی برسد همانطور که من با پدر کارگر تلاش خواهم کرد.
    • ناشناس IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      1 0
      ببخشید شما مگه ژن برتر هستید تا خدا خدا ست آموزش پرورش تحویل شماها داده بشه جایگزینی اوج بی عدالتی عدالت میگه بهترینها باید وارد آموزش وپرورش نسل آینده شن اونم با آزمون
    • m IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      1 0
      کارشناسی ای تی چه ربطی به دبیری داره؟!!! لطفا حق مردمو ضایع نکنید
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    11 0
    همه چیز به بند پ بستگی داره نه به آزمون استخدامی و نه به چیز دیگه
    • m IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      دقیقا همین طوره الکی به بجه های مردم امیدمیدن
  • بنده خدا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام آقای وزیرمحترم آموزش پرورش ...آن طرح نهضت سوادآموزی که سالیان قبل بودفکرنکنم کسی باسوادشدامتحان کنیدمیبینیدکه حتی خواندن معمولی هم بلدنیستندچون بعضی مربیابه فکرپیشبردکارخودشان بودندنه باسوادکردن بنظرمن این طرح دوباره بایداجرااشود...آقای وزیرطرحی بگذاریدتامالیسانسه های بیکارعاشق معلم شدن معلم شویم حق التدریس هم قبول میکنیم ازطریق آزمون عملی نه کتبی تااستعدادیابی واضح ترشود که سوادچه کسی ازلیسانسه هابالاتراست که پذیرش شوداینجوری دست آن دسته ازافرادکه سوادشان پایین وفقطباپارتی قوی استخدام میشوندبسته میشود...ازخوزستان
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام خواشا نیروهای بعد از سال ۹۱ را که ۹ساله با اآموزش و پرورش همکاری دارند و تمام دوره های ضمن خدمت و کلاسها و کارگاه ها را شرکت کردند بدون ازمون تعیین تکلیف بفرمایید .چه تفاوتی بین قبل ۹۱ و بعد ۹۱ هست معلم احتیاج به انگیزه و روحیه و دلخوشی دارد .لطفا بعد ۹۱تبدیل وضعیت کنید
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام لطفا کسانی که از سال 92به بعد هستن هم تکلیفشون رو مشخص کنید
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    واقعا که.این همه دانش آموازادارن درس میخونن اونوقت شمابیاین کسایی که نهضتی هستن روبه عنوان معلم بردارین .واقعابرای این مملکت متاسفم که داره اینجوری بچه های خودشوبدبخت میکنه .ماداریم کجامیریپ واقعا....!
  • مریم IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    باسلام لطفا نیروهای قرار دادی که با مدرک لیسانس دارن تو درمانگاه فرهنگیان وابسته به آموزش وپرورش هست رو استخدام کنین نیروهای که ۱۵ ساله دارن با حداقل حقوق تو درمانگاه تو شرایط کرونایی الان زحمت میکشند وبه فکرشون باشین
  • الهام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    پس قراردادیها چی نا از سال ۸۹ قراردادی شدیم قبلش هم شرکتی بودیم چرا وزیر هیچ جا اسمی از ما نمیبره؟ با لیسانس ۲۸۰۰ حقوق میگیریم وزیر محترم تا کی تبعیض؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    با سلام کاش معلمین بیشتری جذب شوند تا در سال تحصیلی ۱۴۰۰ تعداد دانش آموزان در کلاس ها کمتر باشه مثلا هر کلاس نهایت ۲۰ نفر که معلم وقت کند با دانش آموزان کار کند خیلی ها به دلیل کرونا و کم سوادی والدین درس سال قبل رو یاد نگرفتن اگه تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم شه معلم میتونه درس پایه قبل رو با دانش آموز کار کنه
  • محسن IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    همون مدارس غیرانتفاعی روهم یه نگاهی بندازید.. ورشته های تاریخ وجامعه شناسی رو.که فقط به امیدجذب آموزش وپرورش هستن
  • قائدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    اینهمه نیروی جوان از دانشگاه های دولتی حتی در گرایش تربیت دبیر از دانشگاه دولتی بعد حتما بایداز سال ۹۲ بگیرید تکلیف ما که گرایشمون تربیت هس چیشد
  • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    کی تکمیل ظرفیت فرهنگیان تکلیفش مشخص میشه
  • مسلم صدیقی مطلق IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام چرا طرح جایگزینی فرزندان بازنشستگان رااجرانمیکنید
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    سلام ما جمعی از فرهنگیان بازنشسته هستیم که عاجزانه تقاضا داریم که طرح استخدام فرزندانمان را به صورت جایگزینی ، اجرا کنید لطفا لطفا لطفا
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    با عرض سلام خدمت وزیر محترم ما معلمان پیش دبستانی که از سال 93 آمدیم وبا شرایط سخت وحقوق ناچیز داره کار می کنیم تکلیف ما چی میشه ما باید کی ببینیم حقمون دفاع کنه تو این شرایط سخت هم خودمون مربی ومدیر هستیم لطفا فکر ماهم باشید ما کلا 24 نفر بودیم الان 2نفر فقط ماندیم که جذب نشديم به جای آن خرید خدمات که ده سال خونه نشستن فقط چند ماه کار کردن بهشون زنگ زدن حق التدریس کردن ولی انصاف نیست اکثرا سنشان بالا رفته بالای 45 سال وآموزش تدریس تعقیر کرده وحتی کلاس داری هم بلد نیستن لطف کنید حق مادفاع کنید
  • معلم IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    با سلام خدمت وزیر محترم اونایی که امسال در هشتمین آزمون قبول شده اند زحمت کشیده اند چرا همشون رو استخدام نمیکنیدآیاقبول شدن به این آسونی هستش با متاهل بودن بشینی درس بخونی آخرش با۸۸هزارظرفیت استخدام نکنن.تورو به قرآن قسم دیگه کاری بکنید.
  • حامد عربی فرد IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 1
    سلام خسته نباشید ۱۴۰۰ استخدامی اموزش پرورش برگزار میشه
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    لطفا سهمیه دانشگاه فرهنگیان بیشتر کنین، دانش آموزان خوب گناه دارن پذیرش کم باشه از سال ۱۴۰۱
  • محمد IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    پس ما جوونا که بابامون آموزش وپرورشی نبوده..باید بشینیم تقاضایی ناعادلانه شما روها رو واسه جایگزینتون برای بجه هاتون ببینیم..ماهم بچه های پدرهای کارگر وزحمت کش هستیم..که درس خوندیم
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    لطفا برا ماها که توی دانشگاه دولتی درس خوندیم بدون سهمیه هم فکری کنید بعد این همه چشم انتظاری زمان ازمون رسید ولی رشته من رو فقط ایثارگر میگرفتن دوتا خانم رو چرا اخه یه فرصتی به ماها نمیدید؟یا حداقل ظرفیت رو بالاتر ببرید این همه زحمت نکشیدیم که تهش تماشا کنیم؟کجاش عدالته
  • احمد IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    سلام وزیر محترم آ قای حاجی میرزایی چراازنیروهای برون سپاری هایی که بیش از۶سال هستند درهنرستان ها بعنوان هنرآموز تدریس می کنند برای جذب آنان هیچ گونه اقدامی نمی شود همه آنان لیسانس به بالا هستند
  • Neda IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 1
    سلام من خودم لیسانس هستم و چند ساله دارم تو مدرسه غیرانتفاعی تدریس میکنم علاوه بر این پدرم بازنشسته فرهنگی هستند ی مدت گفتن فرزندان فرهنگی رو استخدام میکنن، وقتی رفتم گفتن شامل شما نمیشه. بخدا انصاف نیست پدرم ۳۰سال خدمت کرده حالا منه فرزندش باید بی تکلیف بمونم و کار بم ندهند. کاش یه مسئول دلسوز بیاد و رسیدگی کند.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    سلام چرا برای استخدام همه از فیلتر ازمون رد نمیشن؟ماده28روقطره چکانی میگیرین.ولی نهضت و حق التدریس که درصدزیادیشون سواد کافی ندارن رو به راحتی استخدام میکنین.با ازمون داخلی بدون نمره منفی.
  • مهدی IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    سلام پس نتیجه زحمت کشیدن معلمان خرید خدمات چی میشه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    باسلام وخسته نباشید ۱۵ساله در آموزش وپرورش کار میکنم همکاران نهضتی را دیدم با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا با تدریس بسیار عالی تر از همکاران با ۲۸سال سابقه توانایی دد تدریس ربطی به نهضتی بودن و...نداره
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    با سلام خدمت وزیر محترم ۹ساله پیمانی هستیم پس کی تبدیل وضعیت میشیم ؟؟؟
  • علی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    لطفا نیرو هایی که بعد از ۹۱ با اموزش و پرورش همکاری داشتند هم تعیین تکلیف کنید..چون این نیرو ها هم کد پرسنلی دارند .هم حکم ابلاغ.هم فیش حقوقی و هم دوره های مربوط به آموزش و پرورش را شرکت کرده اند.و از همه مهمتر نیروهای جوان و باانگیزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس