انتقاد باشگاه سایپا از «رفتار غیرقابل قبول» فدراسیون والیبال

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اعضای تیم والیبال سایپا در آزمایشگاه مرجع فدراسیون آزمایش انجام دادند اما به تیم فشار آوردند که باید آزمایش راستی آزمایی بدهید.

به گزارش مشرق، مهرداد سراجی در مورد شرایط تیم والیبال سایپا در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: ابتدای فصل تیم برای قهرمانی بسته شده بود. بازیکنان زیادی به کار گرفته شدند و بازیکنان ملی‌پوش از جمله سیدمحمد موسوی را جذب کردیم. موسوی یکی دو بازی ابتدای فصل انجام داد و بعد از آن مبتلا به کرونا شد و یک ماه ریکاوری داشت. او سپس از ایتالیا پیشنهادی دریافت کرد و خواستار جدایی شد. اتفاقاتی افتاد که وارد نمی‌شویم اما اگر خویشتنداری باشگاه سایپا نبود، اتفاق دیگری رخ می‌داد. ما کماکان سکوت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد جدایی مصطفی کارخانه از جمع نارنجی‌پوشان گفت: جدایی کارخانه به این دلیل بود که اعلام کرد مشکل بیماری دارد. گویا الان بهتر شده‌ و امیدواریم زودتر به جامعه والیبال برگردد. جدایی او ضربه دوم به سایپا بود. بلافاصله توانستیم ناصر شهنازی را جذب کنیم که تیم با جذب چند بازیکن خوب و جوان به بازی‌ها برگشت. هدف اولیه ما که می‌خواستیم بین یکی دو تیم اول جدول باشیم، محقق نشد. پاسور تیم ما بهزاد حیدرشاهی به تیم اضافه و بعد از آن از ناحیه مچ‌ پا مصدوم شد. در حال حاضر از نظر بدنی و روحی، شرایط خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

خیال بی‌اخلاق‌ها راحت، فدراسیون والیبال برخورد نمی‌کند

سراجی ادامه داد: می‌خواهیم مرحله پلی‌آف را شروع کنیم و کماکان نگاه ما به قهرمانی است. امیدواریم این تیم شایسته بتواند به قهرمانی برسد. از فدراسیون والیبال و مسئولان سازمان لیگ هم می‌خواهیم عدالت و برابری را رعایت کنند. یک تیم خاص و خاص‌تر نباشد. برابر نگاه کنند و زحمات یک سال تیمی به باد نرود. در چند روز گذشته شاهد بودیم که برخی رفتارها از سوی برخی مربیان رخ داده که این در شأن تیم نیست. شایسته است که این اتفاقات جاری نباشد و شاهد تکرار آن نباشیم. یک بازیکن اتفاقی را مقابل دوربین رقم می‌زند و سپس به بازی‌ها برمی‌گردد اما یک نوجوانی که در یک شهرستان اعتراضی کرده چند ماه محروم و مربی‌اش محروم می‌شود. این رفتار دوگانه و برخورد متفاوت، خوب نیست.

وی در مورد راستی آزمایی تست کرونای اعضای تیم سایپا گفت: در آزمایشگاهی که مرجع بوده تست داده و نتیجه را ارائه کردیم ولی دوباره از همین تیم راستی آزمایی شد. باشگاه سایپا در آزمایشگاه مرجع فدراسیون آزمایش انجام داده اما در حین بازی‌ها به تیم فشار آوردند که باید آزمایش راستی آزمایی بدهید. آن بازی را بردیم و بنابراین اعتراض ما به دلیل نتیجه و باخت نیست اما راستی آزمایی را در حالی از ما خواستند که در آزمایشگاه مرجع، تست دادیم.

مدیرعامل سایپا اضافه کرد: برای تیمی که در شهر خودش آزمایش داده و مرجع نبوده و آزمایش منفی بوده راستی آزمایی نخواستند. این رفتارها غیر قابل قبول است و مورد رنجش ما شد. سایپا بازیکنان بزرگی را تربیت کرده و برای تیم ملی بازیکن ساخته است. اگر به سایپا توجه بیشتری نمی‌شود، حداقل مورد بی‌مهری، کم لطفی و جفا صورت نگیرد. این خواهش من است و امیدوارم این رفتارها از سر سوء نیت نبوده و مسائل جاری نباشد.

سراجی گفت: والیبال بانوان ما قهرمان ایران شده است و افتخار بزرگی برای سایپا بود. بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا بانوان در تایلند در فروردین‌ماه برگزار می‌شود که اعلام آمادگی کردیم و خواستار اعزام تیم شدیم. حضور بانوان ایرانی با حجاب اسلامی یک پیام بلند و رسا در دنیا دارد که حجاب، محدودیت نیست و فرصت حضور در عرصه بین‌المللی را دارند تا افتخار آفرین شوند. انتظار داریم فدراسیون والیبال در اعزام و تأمین برخی از هزینه‌ها کمک کند. مطالباتی از بازیکنان دیگر داریم که انتظار داریم تأمین شود. مطالباتی از سید محمد موسوی داریم که فدراسیون باید کمک کند این پول جذب شود تا بتوانیم هزینه‌های هنگفت اعزام تیم 25 نفره بانوان را تامین کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس