کد خبر 1181583
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سهام عدالت

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۱۰ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۵ میلیون و ۵۴ هزار تومان می‌باشد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با ۷ هزار و ۳۰۶ واحدکاهش رقم یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۶۱ واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن، اما سبز به پایان رسید و با ۱۲۳ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۲۲۵ واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

محدودیت دامنه نوسان بورس یک ماهه نیست

نمادهای فملی و شبندر، بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص و نمادهای شستا، فولاد، فارس، کچاد و وغدیر بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشتند و نمادهای خساپا، شپنا، فملی، خودرو، شستا، فولاد و شتران پر تراکنش‌های بازار بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۱۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۴ درصد معادل ۳۴ هزار و ۷۹۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۴ هزار و ۱۰۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷بهمن ۹۹ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۳۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۴۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۳۳۸ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷بهمن ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سامان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    این همه ارزش اعلام نکنید بجای آن پول سهام عدالت فروخته شده مارا که غصب کرده اید پرداخت کنید، تمام زندگی خانواده ها دارند از بی پولی پاشیده میشن عین خیالتون هم نیست،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس