کد خبر 1181432
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
بورس نمایه

رئیس سازمان بورس گفت: محدودیت نوسان بورس تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد ما شرایط بازار را رصد خواهیم کرد هر کجا که لازم نباشد دیگر آن را ادامه نخواهیم داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس در رابطه با اینکه دو روز است که از روند اجرایی مصوبات جدید شورای عالی بورس می‌گذرد شما روند بازار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ اظهار کرد: هدف ما ایجاد آرامش در بازار سرمایه بوده که خوشبختانه در این دو روز واکنش‌های خوبی را از بازار دریافت کردیم.

او بیان کرد: روند کارایی ما در اصل مقابله با تخلفات است، حال باتوجه به اینکه بازار سرمایه توسعه پیدا کرده ماهم باید روند نظارتی خودمان را به طور دقیق‌تری بکار ببریم.

بیشتر بخوانید:

فرار نمادهای پر ابهام بورسی از زیر بار شفافیت

دهقان دهنوی در پاسخ به این سوال که اجرای محدودیت دامنه نوسان یک ماهه است؟ گفت: این موضوع صحت ندارد تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد ما شرایط بازار را رصد خواهیم کرد هرکجا که لازم نباشد دیگر آن را ادامه نخواهیم داد.

رئیس سازمان بورس در رابطه با اینکه عرضه‌های آبشاری امروز سبب منفی شدن بازار شده است یا خیر؟ گفت: بازار محل عرضه و تقاضا است و همیشه یک عده از افراد تقاضا کننده هستند و یک عده عرضه کننده پس نمی‌توان ریزش ساعت ابتدایی بازار را به سبب عرضه‌ها دانست.

او در رابطه با تصمیمات قیمت‌گذاری گفت: این مسائل بر اساس اولویت مطرح خواهد شد در صنایع مختلف موضوعاتی وجود دارد که اگر حل شود علاوه بر کمک به اقتصاد جامعه به پویایی بازار سرمایه میز کمک خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    19 0
    لعنت به کسانی که صندوق های دزدی مثل سحرخیز و پالایش را در بورس بزک کردندو دست گرفته اند و می چرخانند و ملت بی گناه و مظلوم ایران را هر روز غمگین و افسرده می کنند دیری نمی پاید که فریاد التماس حقوقی ها از رسانه ها به گوش خواهد رسید که داریم ورشکست میشیم به جهنم بدانید امروز نفرین مردم شروع شده فردا بنیان تان ویران شک نکنید مالکان شرکتها به زودی برای شرکتهایتان جشن ترحیم می گیریم انشاءالله
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 0
      چرا با فساد علنی حقوقی دتماد برخورد نمیشه؟ این حقوقی هر روز با کد به کد و اردر ترس و ایجاد صف فروش و نهایتا عدم افشاء اطلاعات مثبته سهم، سهم رو هر روز منفی میکنه تا سهمها رو از دست حقیقی ها جمع کنه. تو کل سازمان بورس یه ناظر سالم پیدا نمیشه جلوی این کثافت کاری ها رو بگیره؟؟؟ تیپیکو و شستا نمیخواید جلوی فساد زیرمجموعه هاتون رو بگیرید؟ با فساد بیشتر حال میکنید؟
  • ایرج IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    8 3
    دست شما درد نکند جنا دهنوی حداقل این دامنه جدید جلوی نابودی سرمایه رو گرفت چون بازار بورس بازار آنی هست روزی ۵ درصد منفی در عرض یکماه سرمایه نابودمیشود دیگر پولی نمانده ۸۰ درصد ضرر کردیم
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 0
      این فاسدان مال مردم خور تشکر نیاز ندارند.
  • عبدالرضا بیرقداری IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 0
    پولها رفت توی جیب. کسی که گفت سرمایه گذاری کیند در بورس 2تامیشه.10تا همه می دانند اون شخص گیه.
  • جاوید IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    2 0
    به خدا قسم مسولان بورس مشکل روانی دارند . خودشون گند میزنن به بازار بعداً میگن ما نبودیم .یا از عمد خودشون بازار رو خراب می‌کنند تا حقوقی ها نوسان گیری کنند .یا واقعا عقل ندارند .خدایا ما را از دست این دیوانه ها نجات بده.
  • فرزاد IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    ای ملت دارن دولت داره مردم رو تو بورس میپیچونه ساده نباشید اگه به دزد بگید دزد میگه شما دزدی
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    اقای دقان چرا جلوی حقوقی های خلافکار ورانت کار را نمیگیری اگر میترسی برو کنا تا یک ادم قوی ونترس جلوی ابن کفتارها را بگیر چرا میترسید از این اشغالهای خونخوار
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    جناب دهقان دهنو تو هم یادگرفتی ماموریت مردم شرم چیز خوب است از خشم خدا بترسید زندگی مردم فلج شده هیچی باروک وروان همه بازی میکنید اگر نمیخورید ووجدان کاری دارید پس در بورس تخته کنید نامسلمانها
  • علی ناصری IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    بورس دستوری شده مثال نماد کفپارس که دولتی نیست چون به دستور دولت کاری نداره وچند روز مثبته ،ناراحت میشن وتوقفش میکنن واقعا شرم اوره ولی احسنت به مسئولین کفپارس
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 1
    مشغول کردن مردم ساده و بدبخت با یک روز مثبت ۶و سه روز منفی ۲ واقعا شرم اور تا کی این مردم باید تاوان بدن معلوم نیست
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    بازار رو خراب کردید.
  • سهام دار IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    لطفاً درباره شرایط ورود به بازار رمزارزها توضیح بدهید، ممنون
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    پول مردم رو به باد فنا داده‌اید درد سرطان بگیرید که درمان نداشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس