عکس/ مراسم بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان با حضور فرمانده کل سپاه - اردبیل

سردارسلامی بابیان اینکه ‌نفس "اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم" علیه دشمن در کشور ‌کاملا زنده است، گفت: دشمنان باید از قدرت آتشی که در ‌رزمایش پیامبر اعظم (ص) ‌به دست فرزندان ایران ساخته شد، عبرت گیرند.

به گزارش مشرق؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در پایان رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ در سخنانی با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ از مقتدرانه‌ترین و دقیق‌ترین رزمایش‌ها در عملیات روزانه و تک شبانه بود، اظهار داشت: ‌نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو و شرف ماست؛ از دیروز تا این بامداد ماندگار، خوش درخشید و صفحه‌های ماندگار بر کارنامه اقتدار دفاعی و بازدارنده میهن اسلامی افزود.

وی با بیان اینکه ‌نفس "اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم" علیه دشمن در بین نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران کاملا زنده است، افزود: دشمنان باید از قدرت آتشی که در این رزمایش به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شده است عبرت بگیرند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اینجا سرزمین "مقاومت، شرف، مردانگی و غیرت" است، تصریح کرد: ‌پاسداران امروز استوار و مقاوم راه شهیدان دفاع مقدس، مدافعان وطن و شهدای مدافع حرم را ادامه می‌دهند و برای دفاع از استقلال شرف عزت امنیت و تمامیت ارضی کشور لحظه‌ای غفلت و درنگ نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از آحاد فرماندهان و رزمندگان شرکت‌کننده در این رزمایش شکوهمند و مقتدر و همچنین مردم خونگرم، فهیم، مومن و انقلابی منطقه خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه ‌ضامن اطمینان‌بخش "استقلال، تمامیت ارضی و حفظ نظام و امینت ملی کشور" ‌است و ‌به تعبیر مقام معظم رهبری، نیروی زمینی ستون فقرات قدرت دفاعی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • روح الله IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    7 10
    خدا قوت سردار؟نیروی پیشمرگ میخواهید؟
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 2
    سرت سلامت سردار دست بوسیم
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 1
    درد و بلات به سر افساد طلبان
  • پیمان IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 1
    اقتدار نیروهای مسلح امروز خاریست در چشم دشمنان،از اقتدارستودنی نیروهای مسلح دشمنان سرشکسته و مرعوب شده اند
  • DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 1
    انشالله همیشه سالم و سلامت باشید سبز پوشان دلیر سپاه پاسداران که نام شما لرزه بر اندام استکبار آدمکش و لجن میاندازد . مرگ بر امریکا و غرب و یهودی صهیونیست جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس