تلاش یک خودرو برای ورود به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی - کراپ‌شده

برخی رسانه‌های صهیونیستی از تلاش سرنشینان یک خودرو برای ورود به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق،رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب به وقت تهران از تلاش یک خودرو با دو سرنشین برای ورود به یک پایگاه هوایی این رژیم در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

 به نوشته روزنامه «جروزالم پست»  یک وسیله نقیله با دو سرنشین هنگام گریز از پلیس به سوی دروازه شمالی پایگاه هوایی «نواتیم» حرکت کردند.

این روزنامه در شرح حادثه نوشته سرنشینان خودرو هنگام گریز از تعقیب پلیس، بعد از آنکه متوجه شدند  درب این پایگاه باز است خودرو را به سمت آن هدایت کردند. گفته می‌شود سرنشینان این خودرو، پس از  رها کردن وسیله نقلیه فرار کرده‌اند.

تلاش یک خودرو برای ورود به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به نوشته روزنامه جروزالم پست، پلیس و نظامیان صهیونیست در تلاش برای بازرسی منطقه هستند.  برخی منابع خبری دیگر صهیونیست از پرواز بالگرد برای جستجوی مظنونان این حادثه خبر داده و گزارش کردند که این خودرو حتی وارد پایگاه هوایی نواتیم شده است. این منابع خبری مدعی مسروقه بودن این خودرو شدند. برخی منابع دیگر مدعی شدند که مظنونان این حادثه خودرو را از دیمونا ربودند.

به نوشته منابع خبری، اینک در داخل این پایگاه که مکان استقرار جنگنده‌های گرانقیمت اف-۳۵ است، تعقیب گریز بین  پلیس و مظنونان پیش آمده است. یک وبگاه صهیونیسیتی از به صدا درآمدن آژیر خطر  در این پایگاه هوایی و درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌ها خبر داد. 

پایگاه هوایی نواتیم یک فرودگاه نظامی است که سه باند دارد. این پایگاه محل استقرار یگان‌های جنگنده‌های «اف-۱۶» و «اف-۳۵» رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    21 0
    هیچی دیگه نقطه که حتی اپسیلونش در آمد
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    21 0
    صهیون پوشالی... ان شاءالله در حال فروپاشیست...
  • DE ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    62 0
    که چه یعنی این بچه بازی کار شماست ،؟
    • سروش IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      0 0
      سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی: ما از اونی که شما می اندیشید به شما نزدیکتریم!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس