کد خبر 1177492
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
شهید فخری زاده نمایه

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده ترور شهید فخری زاده توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، در پاسخ به این سوال که پرونده ترور شهید فخری زاده در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار کرد: تقریبا بحث‌های فنی و کارشناسی این موضوع و همچنین مباحث مربوط به اقامه دعوی در مراجع بین‌المللی هم انجام شده است. 

وی ادامه داد: این پرونده فرآیند نسبتا طولانی را طی می‌کند، زیرا باید مستندات لازم برای استفاده در مراجع بین المللی جمع آوری شوند.

بیشتر بخوانید: 

اندیشکده اسرائیلی: ترور فخری‌زاده بی‌فایده بود!

امیری اصفهانی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا این تحقیقات و مستندات هم اکنون در حال انجام و جمع‌آوری هستند یا خیر گفت: دستگاه‌های مربوطه در حال جمع آوری اطلاعات هستند و احتمالاً طی یکی دو هفته آینده جلسه جمع آوری مستندات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور تصریح کرد: ما مصر هستیم تا نگذاریم حق خانواده این شهید و نظام اسلامی ضایع شود و کسانی که در این ترور نقش داشته اند و به عنوان عامل یا مباشر بوده‌اند، باید شناسایی شوند و با تمام کسانی که زمینه‌ساز این ترور بوده اند برخورد قانونی شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردی دستگیر یا تحت تعقیب قرار گرفته است گفت: این دست اطلاعات امنیتی هستند و نمی‌توان به صورت کامل آن ها را بیان کرد، لذا پس از طی شدن روند پرونده درباره دستگیری و تحت تعقیب بودن افراد توضیح می‌دهیم. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران اسلامی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 0
    خدایا تورا قسم به این خون های پاک که بیگناه ریخته شده ا مریکا و اسراییل خوار وذلیل ریشه کن و نوکرانشان در کشور ایران اسلامی خوار و دلیل ونابودشان کن بحق پنج تن آل عبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس