برخورد بامقصر مرگ ماهیان ماهشهر/تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی اظهار کرد: همان روز اول اعلام مرگ ماهیان، شخصاً در محل حاضر شدم، دستور تحقیقات لازم به دامپزشکی و محیط زیست برای جمع‌آوری مستندات و آزمایشات لازم از لاشه‌های ماهیان، صادر شد، پرونده تشکیل شده و در حال جمع‌آوری مستندات هستیم.

وی افزود: هرگز تحت تأثیر جوسازی‌ها و تسویه حساب‌های شخصی بعضی از سودجویان و تحت تأثیر سمت‌ها و شخصیت‌ها قرار نخواهیم گرفت. موضوع مربوط به حقوق عمومی است و در صورت اثبات تقصیر هر فردی در این رابطه، بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: اما نکته مهم این است که بررسی این موضوع تخصصی است و کارشناسان این حوزه باید در رابطه با علت تلف شدن ماهی‌ها نظر بدهند نه شخصیت‌ها یا هر فرد غیر کارشناس دیگر.

محمدی در پایان گفت: در هر صورت دستگاه قضائی شهرستان درباره حقوق عامه هیچگونه مسامحه و اغماضی نخواهد داشت و در این راه تمام توان و قدرت قانونی خود را به کار خواهد برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    2 0
    برو باب شما فقط گير دادين به حجاب ملت و فقط با اون برخورد ميکنيد، بقيه مملکت وله
  • ali IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    فساد پتروشیمی ها بیشتر از فولاد مبارکه نباشند کمتر هم نیست ، حالا آقای دادستان ماهشهر بعد از چندین هفته از این فاجعه زیست محیطی تازه میخواد مقصر رو پیدا کنه !!! ریخت و پاش های پتروشیمی های ماهشهر برای ادارات و ... مثل فولاد مبارکه است ، یه مدت که بگذره پرونده رو بایگانی میکنن ، چاقو دسته خودش رو نمی بره !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس