کد خبر 1177857
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
یک راهکار ساده برای جلوگیری از سرقت گوشی همراه

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن ارائه یک راهکار ساده برای جلوگیری از سرقت گوشی تلفن همراه از هموطنان خواست توجه بیشتری به حفظ و نگهداری اموال با ارزش خود داشته باشند.

به گزارش مشرق، سرهنگ «شهاب امینی» با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان قاپ زن توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در روزهای اخیر، اظهار داشت: گاهی رعایت چند نکته ساده می‌تواند از وقوع جرایمی همچون سرقت گوشی تلفن همراه جلوگیری کند. 

وی افزود: گوشی تلفن همراه به دلیل ارزش ریالی بالا همواره مورد توجه سارقان بوده و معمولا کسانی طعمه سارقان قرار می‌گیرند که در معابر عمومی مشغول فعالیت در فضای مجازی یا انجام مکالمه می‌باشند و تمرکز کمی به محیط اطراف دارند. 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه استفاده از وسایل کمکی مثل «هندزفری» در زمان برقراری ارتباط تلفنی عملا تمرکز افراد را به محیط اطراف بیشتر می‌کند، گفت: شهروندان بهتر است در هنگام تردد در معابر و مکان‌های شلوغ توجه بیشتری به محیط اطراف خود داشته و ترتیبی اتخاذ کنند تا امکان رویت گوشی و نوع آن توسط سارقان به حداقل برسد. 

این مقام انتظامی تاکید کرد: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی در برخورد قاطع و قانونی لازم با مجرمان خشن لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند؛ اما مشارکت شهروندان در رعایت موارد ایمنی و ارائه سرنخ‌های لازم از جمله مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه مورد استفاده آنان به منظور شناسایی و دستگیری سارقان نیز بسیار با اهمیت می‌باشد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امینی در پایان از هموطنان خواست در صورت وقوع سرقت در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و روند تکمیل پرونده را در کلانتری و مراکز پلیس به سرانجام برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    8 1
    مواظب باشید جای خلوت یا شب به بهانه ای برای تماس گرفتن گوشیتون را میگیرند و فرار میکنند ادم نده ناراحته که شاید یه درصد راست بگن بده هم مالباخته حساب میشه
  • DE ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    یک راهکار ساده برای جلوگیری از سرقت گوشی همراه. مانند دکترین آخوندی وزیر راه راه سابق عمل کنید میگه خانه نساز تا زلزله و سیل آنرا خراب نکند .حالا راهکار ساده برای جلوگیری از سرقت گوشی همراه اینه که گوشی همراه نخر بعد به سرقت نمیره.
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    یک جوانی تو کرمانشاه مقابل بانک بخاطر پدر ما با سارقها در گیر شده تو فیلم بانک بنده خدا صدمه هم دیده بود اما سارق ها فرار کردند بدون هیچ چشم داشتی محل رو ترک کرده بود و رفت یک ماه پرس و جو کردیم ازش تشکر کنیم نتیجه نداد فیلم بانک هم زیاد مشخص نیست
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    ۳گوشی سرقت شدازم یکیش هم پیدانشد کلی هزینه اخرش هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس