کد خبر 1176205
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
مسی علیه رسانه افشاگر شکایت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که از ماندن بهترین بازیکن تیمش در نوکمپ برای فصل آینده اطمینان ندارد.

به گزارش مشرق؛ رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که شاگردانش فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف گرانادا می‌روند، پیش از این بازی اعتراف کرد که نمی‌داند لیونل مسی قرادادش را با کاتالان‌ها تمدید خواهد کرد یا نه.

او درباره آینده مسی که قراردادش با بارسلونا در انتهای فصل جاری منقضی می‌شود، گفت: مسی در تیمی که ۸ بر ۲ به بایرن مونیخ باخت (مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته) راضی نبود. بدون شک او آن موقع عصبانی بود و می‌خواست تیم را ترک کند. خب لحظات سختی هم بود چون او هنوز هم بهترین بازیکن است اما مسی از برخی اتفاقات و شرایطی که در باشگاه وجود داشت ناراضی بود.

کومان درباره اینکه در اولین برخوردش با مسی به عنوان مسی چه کاری برای متقاعد کردن او برای ماندن در نوکمپ انجام داده است، اظهار داشت: چیزی که اول از همه به باشگاه گفتم این بود که "ببینید، این مشکل من نیست. این یک مسئله میان خودتان و لئو مسی است و خودتان هم باید آن را حل کنید". در نهایت باشگاه به من گفت: «ما قرار نیست او را به تیمی دیگر بدهیم و او می‌ماند». پایان فصل گذشته برای مسی مقطعی متفاوت بود اما او در نهایت آن را پذیرفت.

سرمربی هلندی بارسلونا افزود: من می‌دانستم که مسی با باشگاه اختلافاتی دارد اما من هیچ نقشی در آن نداشتم و هیچ کاری هم به آن نداشتم. به لئو گفتم «من خوشحال می‌شوم اگر بمانی. اگر هم نماندی که تصمیم با خودت است و هر طور که خودت می‌دانی رابطه‌ات را با باشگاه مدیریت کن. اگر ماندی که بخشی از برنامه‌های تاکتیکی تیم خواهی بود و پستت هم این است و در آنجا می‌توانی بهترین بازی‌هایت را ارائه کنی».

من با لئو در خانه خودش قبل از شروع فصل صحبت کردم. برنامه‌هایم را برای او توضیح دادم و او خیلی اشتیاق نشان داد. کم‌کم او وضعیت تیم را پذیرفت و الان خودتان می‌توانید ببینید که او در هفته‌های اخیر چگونه بازی کرده است. او در عملکرد تیم نقش بسیار پررنگی دارد اما هیچ‌کسی نمی‌داند که در آینده برایش چه اتفاقی خواهد افتاد. من هم از تمرین دادن او لذت می‌برم. تماشا توانایی‌های او در تمرینات به صورت روزمره لذت‌بخش است. من هنوز مسی را در پیراهنی جز پیراهن بارسلونا تصور نمی‌کنم. مطمئن نیستم که او بماند اما امیدوارم که بماند چون او هنوز بازیکنی فوق‌العاده است و باعث پیروزی تیم می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عیسی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    در تعجبم از اونایی که میگن مسی بهترین تاریخه اگه بهترین تاریخ است پس چرا از موقعی که ژاویستا و نیمار سوارز رفتن دیگه خاموش شد؟ اونایی که میگن حقشه این پول دقیقا از ۲۰۱۷ تا الان بارسا چند بار قهرمان لیگ قهرمانان شده؟؟؟ فک کنم آقایون هشتسلونا ، هشتایی شدن در برابر بایرن و سه تایی شدن در مقابل رئال و یوونتوس رو فراموش کردنه ، مسی تو اون سه بازی چه کار کرد؟؟؟؟؟ بعد یه عده میگن رونالدو واسه پول رئال رو ول کرد.اگه این پول رو به رونالدو میدادن ۵ تا لیگ قهرمان از ۲۰۱۷ تا الان واسه رئال می آورد که البته دو تا هم آورد. بهترین بازیکن تاریخی که نجومی میگیره و تو باخت هشت ،دو فقط باغبونی میکنه فک کنم اگه سوارز و ترشتگن نبودن هشتسلونا حداقل دو رقمی میشد و هیچ گلی نمیزد ادمین بچاپ
    • الهام هاشمی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      2 0
      تو چه میدانی از فوتبال
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 1
    مسی لعین برو که بارسلونا حیف که تودران بازی کردی برودرکنار پاریس ژرمن بااون مالک داعشی برادرت بازی کن بااون خالهای نزادپرستت. به زودی در زباله دان تاریخ حک خواهی شد
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    1 0
    بارسا بدون مسی بدرد نمیخوره والا نمی دونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس