کد خبر 1176868
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
خوشحالی کومان از تغییر بارسلونا

سرمربی آبی اناری ها بر این باور است که تیمش تغییر و هویت لازم را پیدا کرده است. او سخنان دی ماریا درباره مسی را بی احترامی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا در سومین دیدار یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه  ۵ بر ۳ پیروز شد.

رونالد کومان از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او بعد از بازی گفت: این بازی باورنکردنی بود. فکر می کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می توانستیم زودتر کار گرانادا را تمام کنیم. در ۵ دقیقه پایانی نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم و در وقت اضافی هم که باور نکردنی بودیم.

او ادامه داد: نمی دانم که آیا پنالتی که به ضرر ما گرفته شد درست بود یا نه با این حال نشان دادیم که تفکر پیروزی در تیم به وجود آمده است. نخستین چیزی که باعث تمایز تیم می شود تفکر آن است. تیم ما تغییر کرده است تا جایی که تا آخرین لحظات به دنبال پیروزی است و دست از تلاش برنمی‌دارد. می دانم که خوش شانس نبودیم. فرصت های زیادی را از دست دادیم با این حال در پایان پیروز شدیم و این خوشحال کننده است.

کومان در ادامه صحبت های خود گفت: نیمه نخست کاملا ناعادلانه بود و با وجود آنکه ما تیم برتر بودیم اما بازنده شدیم. دو گل دریافت کردیم این در حالی بود که فرصت های گلزنی بسیار خوبی داشتم. به نظرم ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم و صعود کردیم.

او درباره آنتوان گریزمان گفت: او سخت در تلاش است تا شرایط تیم را تغییر دهد. او در کسب این پیروزی نقش داشت و امیدوار هستیم که همچنان تاثیر گذار باشد. تیم برای این پیروزی تلاش کرد. اکنون زمانی است که ما احساس می کنیم هویت لازم را داریم. ما یک گام بزرگ رو به جلو برداشتیم.

کومان درباره ابراز امیدواری دی ماریا برای حضور مسی در پاری سن ژرمن گفت: این صحبت ها بی احترامی به تیم ماست. دی ماریا نباید آن هم در شرایطی که دو تیم قرار است در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان بروند چنین صحبت هایی را مطرح می کرد. آنها زیاد درباره مسی صحبت می کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس