کد خبر 1162930
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
4 گزینه پیش روی مسی ؛ لئو در تابستان 2021 در کدام تیم بازی می‌کند؟

اسپورت کاتالونیا در آخرین گزارش خود از ۴ گزینه پیش روی مسی صحبت کرد.

به گزارش مشرق،‌ از امروز لیونل مسی می‌تواند با هر تیمی که خواست مذاکره کند تا در تابستان ۲۰۲۱ به آن باشگاه منتقل شود.

ستاره بارسلونا که تابستان ۲۰۲۰ خواهان جدایی بود، هنوز قراردادش را تمدید نکرده و شایعات انتقال او به برخی باشگاه‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

مسی البته در مصاحبه مهم خود در هفته گذشته اعلام کرد که تا انتهای فصل در خصوص تصمیمش فکر نخواهد کرد و در تابستان آینده‌اش را مشخص می‌کند.

اما با این حال رسانه‌ها از گزینه‌های پیش روی مسی صحبت می‌کنند و اسپورت در آخرین گزارش خود از آینده فوق ستاره بارسلونا نوشت.

مسی در صحبت‌های خود مدعی شد که می‌خواهد یک فصل در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازی کند و به احتمال فراوان در اینترمیامی و باشگاه دیوید بکام توپ بزند.

آلبرت ماسنو، خبرنگار اسپورت در گزارشی از۴ گزینه  پیش روی لئو مسی صحبت کرد که آن را در زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی افت کرده است؟

*ماندن در بارسا

هنوز طرفداران فوتبال امید دارند و برخی نیز معتقد هستند که مسی در بارسلونا می‌ماند. این ایده پس از مصاحبه دیدنی لئو با شبکه راک۱ قوت هم گرفت و به نظر می‌رسد رئیس بعدی باشگاه بارسلونا می‌تواند این موضوع را حل کند.

یکی از نکات مورد توجه در تصمیم مسی بحث «خانواده» است. او در مصاحبه ابتدایی خود با سایت گل که از ماندنش رونمایی کرد، از اهمیت خانواده حرف زد. فرزندانش و همسرش علاقه دارند در کاتالونیا بمانند و همین مسئله می‌تواند تصمیم مسی را تحت الشعاع قرار دهد.

*تماس گواردیولا

دیدن زوج پپ و لئو تمام خاطرات زیبای فوتبال در سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ را دوباره زنده خواهد کرد. پپ معتقد است که حضور مسی می‌تواند جوایز و قهرمانی را تضمین کند و فوق ستاره آرژانتینی نیز به دنبال این افتخار است.

اسپورت در گزارش خود نوشت که تمدید پپ با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۳ به این معنی است که بتواند با مسی طی ۲ سال به آن چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند.

*با نیمار در لیگی کوچک

نیمار در مصاحبه خود صحبت‌های عجیبی کرد و گفت می‌خواهد سال آینده با لئو بازی کند. بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌تواند نیمار را به نیوکمپ بازگرداند و به نظر می‌رسد این صحبت نیمار با رفتن مسی به پاریس محقق خواهد شد.

اسپورت نوشت که مالک قطری باشگاه پاریس نیز می‌خواهد پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مسی در تیم او حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد پاریس برای گرفتن مسی نیاز دارد تا ام‌باپه را به تیمی دیگر مثل رئال یا لیورپول بسپارد. به همین دلیل می‌خواهد پازل خرید مسی را اینگونه حل کند.

*آمریکا

رفتن به لیگ آرژانتین یکی از گزینه‌های مسی است ولی او می‌خواهد همچنان در سطح اول بازی کند. به همین دلیل حضور او در لیگ حرفه‌ای آمریکا در سال ۲۰۲۱ بعید به نظر می‌رسد و فوق ستاره آرژانتینی می‌خواهد در سن‌های بالاتر و زمانی که توان جسمانی‌اش کمتر شد راهی آن لیگ شود. طبق برخی گزارش‌ها مسی با اینترمیامی به توافق رسیده تا در سال ۲۰۲۳ با لوئیس سوارس راهی آمریکا شوند.

انتقال او به آمریکا به همین دلیل در سال ۲۰۲۱ بعید به نظر می‌رسد و او باید از بین پاریس، بارسلونا و منچسترسیتی یک تیم را انتخاب کند. البته برخی از چلسی یا یوونتوس نیز به عنوان گزینه‌ای برای لئو صحبت می‌کنند که بسیار دور از ذهن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس