تأکید رئیس مجلس بر سرعت بخشیدن به دریافت واکسن کرونا از پکن

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به تأکید قالیباف بر تسریع دریافت واکسن کرونا از پکن، گفت: مقرر شد متخصصان و شرکت‌های ایرانی و چینی به روند همکاری‌های خود در مبارزه با ویروس کرونا و تولید انبوه واکسن سرعت بخشند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به تأکید دکتر قالیباف بر سرعت بخشیدن به دریافت واکسن کرونا از پکن، اظهار داشت: متعاقب پیگیری های به عمل آمده از سوی جمهوری اسلامی ایران، در جریان نشست رسمی اخیر رؤسای مجالس  ایران و چین که به صورت وبینار برگزار شد، دکتر قالیباف همکاری تهران و پکن در زمینه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ را تجربه موفقی خواند و دریافت فوری واکسن کرونا از چین را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید

طرح شفافیت آراء با قید فوریت بررسی شود

وی افزود: لی جان شو رییس کنگره خلق چین نیز ضمن تاکید بر ارسال اولین محموله واکسن در آینده نزدیک، بر پیگیری موضوع و توجه جدی به درخواست ایشان تاکید کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد متخصصان و شرکت های ایرانی و چینی به روند همکاری های خود در مبارزه با ویروس کرونا و تولید انبوه واکسن سرعت بخشند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس