اقدام عجیب فولادی‌ها برای جلوگیری از اوت‌های دستی پیکان + عکس

باشگاه فولاد خوزستان به عنوان میزبان دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته سیزدهم، برای جلوگیری از اوت دستی پیکانی‌ها دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:10 امروز (شنبه) در ورزشگاه فولاد آره‌نا خوزستان برگزار می‌شود، اما اتفاقی عجیب پیش از شروع این دیدار رخ داد.

در این فصل یکی از تاکتیک‌های اصلی و اثرگذار پیکان، اوت‌های دستی بلند نادر محمدی است که در چند بازی هم موفق شده با این تاکتیک به گل برسد یا ایجاد موقعیت کند. از همین‌رو فولادی‌ها برای جلوگیری از این تاکتیک دست به اقدامی عجیب زدند و با عریض کردن زمین و عقب بردن خط طولی زمین، سعی کردند فضا کمتری را برای پرتاب اوت ایجاد کنند.

عریض کردن زمین، تنها اقدام فولادی‌ها نبوده بلکه آنها با آبیاری بیش از اندازه کناره‌های زمین را گِل کرده‌اند که در این شرایط بازیکن نتواند با دورخیز و دویدن پرتاب اوت کند، چرا که دویدن روی چنین زمین برای پرتاب اوت خطرآفرین نیز خواهد شد. همچنین در بخش‌های دیگری از پیست کنار زمین هم که فضای بیشتری وجود دارد، کاورهای چمن روی این بخش پهن شده تا مانع پرتاب اوت بازیکن پیکان شوند.

حسین شمس، ناظر بازی فولاد خوزستان و پیکان است که پس از بازدید از زمین، به سیدمحمد علوی، سرپرست فولاد اعلام کرد اجازه نخواهد داد بازی در این زمین آغاز شود، چراکه عریض شدن زمین، باعث خارج شدن آن از استاندارد شده است.

ناظر بازی پس از بازدید از زمین، برای حل این مشکل با مسئولان مربوط جلسه‌ای برپا کرد.

در تصاویر زیر، عقب رفتن خط طولی زمین را مشاهده می‌کنید که مشخص است فاصله خط طولی با نیمکت‌ها نسبت به دیدارهای قبلی فولاد کمتر شده است:

تیم فوتبال پیکان تهران , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

تیم فوتبال پیکان تهران , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پیکان تهران , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 1
    باید داور کارت قرمز بده
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    فوتبال کثیف
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    فوتبال بازی کنید نه با زمین و زمان.
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    چقدر عوضی ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس