دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل اسناد یکی از ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری به ارزش پنج میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ روح اله گراوندی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتا شهرستان دزفول با موضوع کلاهبرداری از سوی فردی که با ارائه مدارک جعلی یکی از ادارات دولتی اقدام به خرید چمن مصنوعی به ارزش پنج میلیارد ریال بدون پرداخت مبلغ کرده بود، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت فرد کلاهبردار که قصد فروش اموال مذکور در فضای مجازی را داشت، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه اموال کلاهبرداری شده در حاشیه شهرستان کشف شدند، تصریح کرد: متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد ضمن اینکه تحقیقات پلیس جهت کشف سایر کلاهبرداری‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    الاهی خدا ریشتون خشک کنه موریانه اید همه جارا نا آمن کردید..آخه مال حروم به کی ساخته وازگلو تون قانون درمیاره ..دوست دارم یه ترکه بدن دستم حسابی حالشون جا بیارم تا دیگه هوس دزدی به سرشون نزنه پست فترت ها--

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس