کد خبر 1173673
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
زیست شبانه درکدام 5 منطقه تهران اجرا می‌شود؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اجرای این لایحه علاوه بر رونق مشاغل در پایتخت سرزندگی و تأمین امنیت را در محل‌های بی‌دفاع شهری به همراه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره تصویب لایحه شهر بیدار در شورای شهر تهران اظهار داشت: این لایحه حاصل پیش‌نویس طرحی بود که قبلا در شورا به تصویب رسیده و آزمایشی در ۵ منطقه از پایتخت اجرا شده بود.

وی افزود: سرانجام پس از مدت‌ها شهرداری لایحه مربوطه که لایحه شهر بیدار نام دارد را به شورا ارائه داد و روز گذشته این لایحه با بیش از ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید و همه مفاد آن هم بررسی شد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:‌بر اساس این لایحه در گام نخست ۵ منطقه از پایتخت در پهنه‌های شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز زیر نظر هیأت راهبردی اقدامات لازم را جهت اجرای لایحه انجام می‌دهند.

نژادبهرام با بیان اینکه لایحه شهر بیدار بستری برای رونق مشاغل در پایتخت محسوب می‌شود گفت: اجرای این مسأله سرزندگی و تأمین امنیت را در پایتخت به ویژه در محل‌های بی‌دفاع شهری به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۲ محدوده حصار ناصری،‌ محدوده امامزاده شاه‌عبدالعظیم (ع)، محدوده امامزاده صالح (ع)، حاشیه دریاچه خلیج‌فارس و محدوده هفت‌حوض از جمله ۵ نقطه‌ای  است که  فاز نخست این لایحه در آن اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 2
    مفهوم مرکز یعنی شبانه روزی در تمام استانها فعالیتها باید سه شیفت شبانه روزی و بدون وقفه باشد
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 3
    جلوی رواج فرهنگ غربگرایی رو بگیرید.
  • معین IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    دولتهای خائن غربزده، معیشت و زندگی مردم را نابود کردند و حالا با حرکات پوپولیستی تهوع آور میخوان ماستمالی کنند و حواس مردم را پرت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس