کد خبر 1095412
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
مصرف برق شهری

در صورتیکه نسبت به دوره مشابه سال گذشته انرژی برق کمتری مصرف کنید، پاداش می‌گیرید همچنین برق کم مصرف‌ترین‌ها، رایگان خواهد بود.

به گزارش مشرق، این روزها با ورود به گرمترین روزهای سال، مصرف برق نیز رکورد های سال قبل خود را شکسته و ما را در معرض خاموشی قرار داده است. از این رو برای تشویق مشترکین به صرفه‌جویی، پیشنهاداتی داده شده است.

بیشتر بخوانید:

برق تهران در وضعیت هشدار

در این رابطه سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته انرژی برق کمتری مصرف کنند، پاداش می‌گیرند اما برق کم مصرف‌ترین‌ها، رایگان خواهد بود. در حال حاضر، ۸۵ درصد مشترکان درحد متعارف، برق مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

رکورد مصرف برق در ایران شکست

وی افزود: مشترکانی که در گروه «خوش مصرف‌ها» قرار داشته و نسبت به دوره مشابه سال قبل انرژی برق کمتری استفاده کرده‌اند پاداش خوش مصرفی دریافت خواهند کرد.

مشهدی در پایان تاکید کرد: متناسب با تعرفه هر منطقه، میزان مصرف مشترکان محاسبه شده و براساس آن پاداش لحاظ می‌شود که میزان آن در قبض برق به عنوان «خوش مصرفی» اعلام خواهد شد. مشترکانی که ۲۰۰ کیلو وات مصرف می‌کنند اگر این مصرف را به ۱۰۰ کیلووات کاهش دهند، از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    برای کنترل مصرف باید بسته های تشویقی در نظر بگیرند.از جمله مصرف آب که باید وزارت نیرو کنتورها جدا کنه تا مصرف کمتر شود ما در ساختمان 4 واحدی خود کنتور فرعی نصب کردیم،واحد 2 نفره ایی که زوج جوان هستند حدود 10 برابر خانواده ایی که 4 نفره است آب مصرف می کنند.چون بطور مساوی و واحدی محاسبه می کنیم کسی صرفه جویی نمی کنه و آب این پایه حیاتی را اصراف می کنند.لذا وزارت نیرو جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بخصوص در تهران کنتورها را برای هرواحد تفکیک کرده تا مصرف آب متعادل شود.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 0
    هزیته مصرف برق ۵۰درصد ایرانیها را طبق مصرف قبلیشون،رایگان کنید واز ۵۰درصد پرمصرفها۱۰برابربگیرید
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      2 1
      اخه رو چه حساب اسکل؟ این تفکرات کمونیستی با شوروی به زباله دان تاریخ پیوست
  • 77 IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    چرا مزخرف میگین اگ کنتور هم قطع کنیم باز باید حق آبونمان بدیم پس چرا دروغ میگین .ر خودتونین
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    این طرح جدید نیست و در بسیاری از کشورها با وجود نابودی کمونیسم حتی در کشورهای غربی رایج است طرح های جالب همه که مال کمونیست ها نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس