همانطور که از نام GiftCard پیداست این کارت ها به کارت های هدیه ای گفته می شوند که دارای یک اعتبار مشخص از نوع مجازی و غیر نقدی هستند. با خرید گیفت کارت فرد می تواند عملیات مختلفی مانند خرید و استفاده از خدمات الکترونیکی را تجربه کند. این گیفت کارت ها توسط شرکت ها، کمپانی ها و بانک ها برای کاربران صادر می شوند و کاربر می تواند با استفاده از آنها به انواع برنامه ها، فیلم ها، سریال ها، بازی ها، کتاب ها، موسیقی و ... دسترسی داشته باشد.

گیفت کارت ها می توانند گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دوستان، آشنایان و اطرافیان باشد چرا که هر کدام قابلیت ها و مزایای منحصر به فردی دارند. البته باید توجه داشت که اعتبار و ارز این کارت ها قابلیت انتقال به حساب های دیگر را ندارد.

مهم ترین نکات در خرید گیفت کارت

../../92332.jpg

محبوبیت بالای گیفت کارت ها باعث شده است که شرکت های متعددی این کارت ها را برای کاربران خود صادر کنند و این زمینه را برای افراد سودجو فراهم کرده است که بتوانند از این طریق و با فروش گیفت کارت های تقلبی کسب درآمد کنند. افراد باید در خریدن گیفت کارت ها به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند که مهم ترین آنها شامل مواردی زیر می باشد:

· اولین نکته اعتبار و سابقه فروشگاه گیفت کارت است

· کاربر باید به نوع گیفت کارت و موارد استفاده آن توجه کند

· این کارت ها قابلیت شارژ مجدد ندارند بنابراین در هنگام خرید باید به مبلغ آن توجه شود.

· نوع ارز موجود در گیفت کارت (دلار، یورو، پوند و ...) اهمیت دارد.

· به منطقه ای که گیفت کارت قابلیت استفاده دارد باید توجه شود.

· به تاریخ انقضای گیفت کارت در صورت وجود توجه شود.

· موارد امنیتی در خرید گیفت کارت ها باید رعایت شود و تمام اطلاعات آن از فروشنده درخواست گردد.

· کارمزدها و مالیات گیفت کارت در قیمت آن موثر هستند و باید به آنها توجه شود

پراستفاده ترین گیفت کارت ها

شرکت ها و موسسه های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که برای رفاه بیشتر کاربران و مشتریان خود اقدام به تولید گیفت کارت ها می کنند. گیمرها، دانشجویان، کاربران اینترنتی و ... برای دریافت برنامه ها و خدمات مورد نظر خودشان از گیفت کارت ها استفاده می کنند.

از جمله مهم ترین و رایج ترین گیفت کارت ها می توان به گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل ، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت eBay، گیفت کارت facebook، گیفت کارت آیتونز از شرکت اپل، گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی، گیفت کارت استیم از شرکت Valve، گیفت کارت ایکس باکس از مایکروسافت، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت skype، گیفت کارت Walmart، گیفت کارت Spotify و ... اشاره کرد که هرکدام کاربردها و قابلیت های خاص خود را دارند

فروشگاه گیم کد

تحریم بودن ایران باعث شده است که کاربران ایرانی برای خرید گیفت کارت مشکلاتی جدی داشته باشند و همین باعث شده است که فروشگاه های متعددی زمینه فروش گیفت کارت ها فعالیت داشته باشند. سایت فروشگاهی گیم کد با داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید و درگاه بانکی مطمئن و همچنین داشتن ssl یکی از معتبرترین سایت های فروش گیفت کارت به شمار می رود. تحویل فوری محصول، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید اعتبار درون بازی و ... از دیگر خدمات GameCode می باشند.

در این سایت کاربران می توانند علاوه بر خرید گیفت کارت اقدام به خرید جم و سکه بازی ها، خرید یوسی پابجی، خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید جم فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو، خرید درون برنامه ای، خرید اعتبار درون بازی و ... نیز بکنند.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس