محکومیت 2 متهم به تهیه ماسک برای نیازمندان در زنجان - کراپ‌شده

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از محکومیت دو متهم، به تهیه ماسک برای نیازمندان خبر داد .

به گزارش مشرق، هدایت صفری اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، کمیته امداد نیز با کمک خیرین کمک‌های خیرخواهانه را در دستگیری از نیازمندان انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه میزان کمک‌های خیرین پس از شیوع ویروس کرونا و فقط از طریق مراکز نیکوکاری دو برابر شده است، اضافه کرد: امسال بیش از ۳۸ میلیارد تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با استفاده از ظرفیت خیرین نسبت به اشتغالزایی برای مددجویان از طریق صندوق کمیته امداد و همچنین کارفرمایان اقدام شده که در نتیجه همین امر، تعداد اشتغالزایی مددجویان به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

صفری همچنین از توزیع بسته‌های بهداشتی و سبدهای معیشتی بین جامعه هدف کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: این بسته‌های معیشتی در بازه‌های زمانی مختلف توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه در این ایام خیرین از اقشار مختلف از جمله کارمندان، وکلا، معلمان و پرستاران و اصناف مشارکت قابل توجهی در کمک به نیازمندان داشتند و هر قشر مرتبط با شغل خود به نیازمندان کمک کرده است.

وی در ادامه از اقدام جالب یک قاضی در محکومیت دو متهم به تهیه ماسک برای نیازمندان خبر داد و گفت: دو متهم زنجانی که دارای پرونده در محاکم قضایی شهرستان زنجان بودند، به انجام اقدام نیکوکارانه و خیرخواهانه به نفع مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان محکوم شدند.

صفری افزود: طبق حکم صادره این دو متهم که در شعبه ۱۰۹ کیفری ۲ زنجان محکوم شدند به تهیه ۴ هزار ماسک برای مددجویان کمیته امداد محکوم شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه دو متهم مذکور در قالب اجرای طرح حکم جایگزین محکوم شده‌اند، گفت: صدور این‌گونه احکام در کنار توجه به اصل پیشگیری از وقوع جرم و بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندانی شدن سرپرست خانواده، در بخش توسعه فرهنگ خیر و احسان در جامعه، رفع مشکلات نیازمندان و خدمت‌رسانی به خانواده‌های مددجو موثر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    چرامحکوم؟؟؟
  • مهناز عباسی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    باسلام به ریس کمیته امداد اسلامشهر شَهر من زنی هستم سرپرست خانواده و یک دختر دارم هرجا میرم به من خونه اجاره نمیدن میگن چون خانم هستید پس من چکار کنم در صورتی که بارها امکان این کمک بود ولی انجام ندادند عاجزانه تقاضای کمک میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس