جوانان جهادی مدرسه ساز

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی شهید صالحی، گفت: با تشکیل این قرارگاه، ۴ هزار طرح اشتغال زایی و کاریابی ایجاد می‌شود و برای ۵ هزار مددجو فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (ع ) قرارگاه مشترک جهادی« شهید صالحی» با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران، سرهنگ جعفر مخلق آذر، مسئول بسیج سازندگی تهران بزرگ و جمعی از مدیران و مسؤولان دو مجموعه و فعالان عرصه جهادی استان تهران، فعالیت خود را با هدف استفاده از تجمیع ظرفیت‌ها به منظور اشتغال زایی با رویکرد راهبری شغلی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

این گروه جهادی، سالی ۱۵۰ معتاد را ترک می‌دهد +عکس و فیلم

سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین افتتاح قرارگاه «شهید صالحی»،گفت: در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر تولید، اشتغال زایی و مانع زداییها بتوانیم در کاهش فقر خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر گام برداریم.

وی افزود: این قرارگاه با هدف هم افزایی و همکاری لازم برای خدمات به نیازمندان و تعامل دو طرفه در مشارکت‌ها و مسئولیت های اجتماعی با هدف اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند،پیرو تفاهم نامه کمیته امداد استان تهران و سپاه محمد رسول الله تشکیل شده است.

پرپنچی بیان کرد: با تشکیل این قرارگاه، ۴ هزار طرح اشتغال زایی، راهبری شغلی و کاریابی ایجاد و راه اندازی می‌شود و در همین جهت برای ۵ هزار مددجو فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ آموزش کسب و کار با رویکرد مهارت آموزی و ایجاد شغل و راهبری شغلی، ۲ هزار مورد شناسایی،هدایت،نظارت و ارزیابی طرح های راهبری شغلی،تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری کارآفرینی،حمایت از اجرای طرح های نوآورانه و دانش بنیان،بازاریابی و فروش محصولات تولیدی،تأمین و بهسازی فضای کسب و کار،توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی با ارائه مشاوره شغلی و سنجش توانایی‌ها، مهارت ها و علاقه مندی مددجویان محقق می‌شود،عنوان کرد: امید است با همت عالی دو مجموعه اقدامات شایسته‌ای در جهت توانمندسازی نیازمندان شناسایی شده انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس