کد خبر 1171056
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

قیمت کابینت متری چند یکی از سوالات بسیار رایجی می باشد که اغلب افراد قبل از انتخاب و خرید نمونه های مورد نظر به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می باشند. با توجه به تنوع بسیار بالا در کابینت ها از نظر جنس و طرح و مدل لذا نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را برای آنها ارائه داد. نوین کابین؛ تولیدکننده کابینت آشپزخانه در ادامه با جزئیات بیشتری به این موضوع پرداخته و هر آنچه که باید درباره لیست قیمت اتحادیه کابینت برای کابینت های ممبران، چوبی، های گلاس و غیره بدانید را شرح خواهد داد.

قیمت انواع کابینت آشپزخانه

کابینت یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات موجود در آشپزخانه می باشد که نه تنها بر زیبایی محیط، بلکه در نظم و ترتیب و استفاده بهینه از فضا تاثیر بالایی دارد. به همین دلیل در سبک های بسیار متنوع با متریال های مختلف تولید شده و به صورت مداوم نیز تغییر و تحولاتی را در آنها شاهد هستیم. همزمان با تغییر در مدل و طرح و جنس این تجهیزات، نرخ های ارائه شده برای آنها نیز با نوساناتی مواجه می باشد. در پاسخ به این سوال که کابینت متری چند در مرحله اول باید به این مساله اشاره کرد که منظور از کابینت دقیقا چه مدلی از آنها می باشد؟ چون مدل و نوع کابینت ها به شدت بر نحوه نرخ گذاری تاثیرگذار است. به عنوان مثال قیمت روز کابینت در مدل های زیر به این صورت محاسبه می گردند:

کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از لوکس ترین انواع کابینت می باشد که برای منازلی با سبک دکوراسیون کلاسیک و حتی مدرن کاربرد زیادی دارد. این گروه از کابینت ها قیمت نسبتا بالایی داشته و با توجه به اینکه در آن از طرح های کنده کاری و برجسته استفاده شده است یا خیر، نرخ گذاری تغییر خواهد کرد. علاوه براین، جنس لایه پی وی سی استفاده شده بر روی این کابینت ها و همچنین تکنولوژی وکیوم کردن آن نیز می تواند اثر زیادی بر قیمت کابینت ممبران تاثیر داشته باشد.

کابینت های گلاس

از دیگر گزینه ها و نمونه های بسیار پرطرفدار در دنیای امروز می توان به کابینت های گلاس اشاره نمود. قیمت کابینت های گلاس با توجه به جنس ورق هایی که در آن استفاده شده است متغییر خواهد بود. برخی از ورق های به کر رفته در این کابینت ها ممکن است ایرانی بوده و در برخی از موارد نیز ورق های خارجی که اغلب محصولی از ترکیه می باشند، در آنها استفاده میشود.

کابینت چوبی

از گذشته تا امروز کابینت چوبی به شدت مورد توجه بوده و در سبک های مختلف دکوراسیون کاربرد دارد. در محاسبه قیمت کابینت چوبی علاوه بر مدل و طرحی که برای بخش های مختلف آن در نظر گرفته شده است، لازم است به نوع چوب و میزان ضخامت ورق ها و مرغوبیت آنها توجه شود. این کاملا طبیعی است که هر چه جنس چوب به کار رفته بهتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت با رشد مواجه خواهد شد.

کابینت ام دی اف

با توجه به اینکه کابینت ام دی اف کاربرد بسیار زیادی داشته و از نظر قیمت نیز در سطح مناسبی قرار دارند، به همین دلیل تنوع در طرح و مدل های آنها نیز زیاد می باشد و می توانید برای سبک های مختلف دکوراسیون از آنها استفاده کنید. در تعیین قیمت کابینت ام دی اف فاکتور بسیار مهم جنس داخلی یا خارجی بودن ورق های ام دی اف می باشد که می تواند تاثیر بالایی داشته باشد. با توجه به نوساناتی که در قیمت ارز وجود دارد، هزینه کابینت ام دی اف با ورق های خارجی با تغییر زیادی مواجه شده و برای استعلام نرخ روز می توانید با گروه نوین کابین تماس بگیرید.

قیمت کابینت دیواری و زمینی

علاوه بر مدل کابینت ها، دیواری و زمینی بودن آنها نیز بر نحوه محاسبه قیمت روز کابینت نقش مهمی دارند. تعداد کابینت های به کار رفته در هر ردیف و همچنین استفاده از کابینت های ایستاده و جزیره به شدت بر نرخ نهایی آنها تاثیرگذار است. با مرور لیست قیمت روز کابینت متوجه خواهید شد که در بسیاری از مواقع دو کابینت با متراژ و جنس یکسان ممکن است با هم تفاوت نرخ داشته باشند، دلیل آن در نوع کابینت هایی می باش که در آنها استفاده شده است. به عنوان مثال در کابینت هایی که از میز جزیره استفاده میشود، در اغلب مواقع گران تر کابینت های معمولی و بدون جزیره می باشد.

قیمت اتحادیه کابینت

لازم به ذکر است که قیمت اتحادیه کابینت بر اساس طول و متراژ هر مدل از کابینت ها محاسبه می گردد. علاوه بر این، تعداد لایه های به کار رفته در ساخت بدنه و سایر بخش های کابینت، نوع رنگ، مدل، جنس و نوع دستگیره و سایر اتصالات و داخلی و خارجی بودن متریال همگی بر نرخ اتحادیه کابینت نقش دارند. توجه داشته باشید که در محاسبه نرخ مدل های مختلف، ابعاد استاندارد در نظر گرفته میشود و برای ابعاد سفارشی لازم است افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه قیمت گذاری ها را انجام دهند. ابعاد استاندارد ارائه شده در اتحادیه کابینت، ارتفاع 90 سانتی متر و عمق صفحه 60 سانتی متر برای کابینت های زمینی و ارتفاع 70 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر برای کابینت های دیواری می باشد. بر همین اساس 60 درصد از نرخ نهایی متعلق به کابینت های زمینی و 40 درصد باقی مانده برای دیواری در نظر گرفته میشود. توجه داشته باشید که برای محاسبه نرخ میز جزیره و کابینت ایستاده و غیره ضریب هایی در نظر گرفته میشود.

لیست قیمت کابینت

با توجه به اینکه تفاوت زیادی در مدل های مختلف کابینت وجود داشته و بر همین اساس نیز نرخ آنها تغییر می کند، حداقل نرخ اعلام شده توسط اتحادیه کابینت برای هر نوع کابینت ارائه می گردد. برای مشاهده لیست قیمت کابینت ملامینه، ام دی اف، ممبران و غیره می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: قیمت کابینت آشپزخانه

لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز و تغییرات زیادی که در قیمت متریال های خارجی به کار رفته در کابینت ها وجود دارد، برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره برای خرید کابینت ارزان می توانید با کارشناسان ما در نوین کابین تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس