می توان گفت هیچ خانمی در دنیا وجود ندارد که دوست نداشته باشد بوی خوبی بدهد. خوشبو بودن یکی از اصول اصلی جذابیت و شیک پوشی است. انتخاب یک عطر مناسب که ماندگاری و رایحه ی خوبی داشته باشد یک کار مهم است. اگر رایحه ی مورد نظر به درستی انتخاب نشود ممکن است تاثیر منفی روی جذابیت داشته باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه ی صحیح استفاده از ادکلن ها را بازگو کنیم. سپس پنج مورد از ادکلن های معروف زنانه را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ادکلن خسوس دل پوزو هالووین زنانه:

ادکلن خسوس دل پوزو هالووین محصول کشور اسپانیا و یکی از ادکلن های معروف زنانه است و رایحه ای شگفت انگیز دارد. مکس گاواری در سال 1997 این عطر خوشبو و جذاب را طراحی و تولید کرده است. ادکلن خسوس پارادوکس جالبی از رایحه ها ست. تلفیق رایحه های شیرین، خنک و کمی تند این عطر، باعث شده این ادکلن خاص برای تمام فصول مناسب باشد. این ادکلن از نوع ادوتویلت است و مربوط به گروه بویایی شرقی گلی است.

 به محض اسپری کردن این ادکلن رایحه های نارنگی، گل بنفشه و دریا به مشام می رسد و حس خنکی را القا میکند. پس از پایان این رایحه های نخستین، تلفیق خاص و دلچسبی از گل مریم، گل برف و فلفل همه را مسحور میکند. پس از اتمام بوی تند نت میانی عناصر شیرین نت پایه خودنمایی میکنند. بوی دل انگیز این ادکلن با  رایحه های وانیل، صمغ درخت مور و چوب صندل پایان می یابد.

بطری شیشه ای این ادکلن مثل قفس است و مانند این است که معجون و اکسیری شگفت انگیزی را در خود حبس کرده است. این طراحی  عجیب و جذاب در کنار رنگ بنفش عطر که نمادی از عشق، آرامش، لطافت و زنانگی است خلاقیت بالای طراح را به طورکامل به نمایش می رساند.

ادکلن شالیز Shalis  زنانه:

دومین مورد از ادکلن های معروف زنانه که قصد نقد و بررسی آن را داریم، ادکلن شالیز زنانه است. این ادکلن محصول برند فرانسوی رمی مارکز  است و در سال 2005 روانه ی بازار شد. این ادکلن رایحه ای گرم و شیرین و کاملا زنانه دارد که برای مصرف روزانه در روزهای برفی انتخاب ایده آلی است.  این عطر از نوع ادو پرفیوم است و مربوط به گروه بویایی گلی میوه ای است. پخش بو و ماندگاری خوب این ادکلن از نقاط قوت آن است.

به محض اسپری کردن این ادکلن رایحه ی نت های میوه ای، گل سیکلامن و لوندر به مشام می رسد. بعد از پایان نت آغازین رایحه ی گل مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی نمایان می شود. رایحه ی فوق العاده ی این ادکلن با روایح نعناع هندی و عنبر و مشک پایان می یابد.

بطری شیشه ای و صورتی رنگ ادکلن شالیز درون محفظه ای فلزی قرار گرفته است که شما می توانید پس از استفاده، ادکلن را درون محفظه قرار دهید و زمان فاسد شدن آن را به تعویق بیندازید.

ادکلن زنانه ی کریستال نویر برند ورساچه:

ادکلن کریستال نویر برند ورساچه سومین مورد از ادکلن های معروف زنانه است که جایگاه ویژه ای میان خانم های جذاب و شیک پوش دارد. ادکلن ورساچه با رایحه ای گرم و تلخ در سال 2004 توسط آنتوان لای طراحی و معرفی شد. این عطر از نوع ادوپرفیوم است و رایحه ی آن برای روزهای سرد و مجالس شبانه بسیار مناسب است. این عطر زنانه مربوط به گروه بویایی گل های شرقی است.

اولین رایحه ای که پس از استفاده از این ادکلن به مشام می رسد رایحه ی زنجبیل، فلفل و هل است. پس از پایان رایحه ی عناصر نت آغازین تلفیقی از رایحه های گل صد تومانی، شکوفه ی پرتقال، نارگیل و گاردنیای یاسمنی به مشام می رسد. پس از مدتی و با کم شدن رایحه ی نت میانی رایحه ی دل انگیز چوب صندل سفید، مشک و کهربا نمایان می شود. ادکلن کریستال نویر غلظت، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

بطری شیشه ای و بنفش پر ر رنگ این ادکلن در کنار در خاصی که به شکل قطعه ای الماس  است به همراه لوگوی ورساچه ی هک شده روی آن، ظاهر شیک و خاصی به این ادکلن خاص زنانه داده است.

ادکلن ایو سن لوران بلک آپیوم نویت بلانچ:

lillianscent_20201024_180906_0.jpg

ادکلن ایو سن لوران بلک آپیوم نایت بلانچ یکی از ادکلن های معروف زنانه است که  در سال 2016  به دنبال نسخه های قبلی ادکلن بلک اپیوم روانه ی بازار شد. نویت بلانچ فستیوالی هنری است که هر سال یک شب کامل در پاریس برگزار می شود. این ادکلن حس حضور در این جشنواره را تداعی میکند. ادکلن بلک آپیوم نویت بلانچ  ادکلنی گرم و گلی مربوط به خانواده ی عطرهای شرقی و وانیلی است و ماندگاری و پراکندگی متوسط دارد.

 اولین رایحه ای که پس از استفاده از این ادکلن خاص به مشام می رسد رایحه ی انگور سیاه، گلابی  و مرکبات است. پس از اتمام نت اولیه رایحه های یاسمین، پرتقال و چای  و قهوه به مشام می رسد. در نهایت بوی خوش این ادکلن با رایحه ی مشک  و چوب پایان می یابد.

ادکلن زنانه ی گوچی  Guilty Diamond EDT :

bachehaye_tehra_20201024_180241_0.jpg

ادکلن زنانه ی گوچی گیلتی

برند گوچی جزو برندهای موفق در زمینه ی تولید عطر و ادکلن است.  ادکلن گیلتی دایموند از نوع ادوتویلت است و در سال 2014 توسط کمپانی گوچی روانه ی بازار شد. این ادکلن خاص هم جزو ادکلن های معروف زنانه می باشد و مربوط به گروه بویایی  گل های شرقی است. این ادکلن  به واسطه ی بوی گرم و ملایمی که دارد برای فصول سر سال انتخاب خوبی است.

اولین نت بویایی این ادکلن از رایحه ی فلفل صورتی تشکیل شده است. پس از مدتی عناصر نت میانی خودنمایی می کنند و رایحه های یاس بنفش و هل به مشام می رسد. در پایان تلفیقی از رایحه های کهربا، نعناع هندی و عنبر آشکار می شوند.

برای خرید ادکلن های زنانه شیک و اروجینال میتوانید از طریق کپی کردن لینک در مرورگر خودتان وارد سایت شیک فام شده و خرید ادکلن زنانه از شیک فام را تجربه کنید.

shikfam.com/Search-products/category-female-perfume

ادکلن های معروف زنانه را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد برای خرید ادکلن های معروف زنانه هستید، ما به شما فروشگاه شیک فام را پیشنهاد میکنیم. شما می توانید انواع ادکلن های معروف زنانه و مردانه را از فروشگاه شیک فام با منصفانه ترین قیمت ها تهیه کنید و از داشتن یک ادکلن خوشبو و خاص لذت ببرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس