کد خبر 1166381
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
حمله معترضان به کنگره آمریکا

شبکه سی ان ان گزارش داد، برخی از افرادی که در حمله به کنگره مشارکت داشتند و هویت و تصاویرشان منتشر شده است از مشاغل خود اخراج شده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه سی ان ان گزارش داد، با گذشت چند روز از هجوم طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به کنگره بعضی از عوامل خشونتها در ساختمان «کاپیتول هیل» در حال شناسایی از سوی پلیس فدرال آمریکا هستند و تصاویر آنها در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

تحقیر آمریکا؛ از عین الاسد تا حکم دادگاه عراق

این گزارش افزود: همزمان با شناسایی این افراد برخی از عوامل دخیل در بحران روز چهارشنبه در کنگره از کار خود اخراج شده یا در حال اخراج شدن و ترک مشاغل خود هستند. 

سی ان ان در ادامه نوشت، یک شرکت املاک و مستغلات در ایالت شیکاگو یکی از کارکنان خود را به دنبال انتشار عکس وی و مشارکت در حمله به ساختمان کنگره این کشور از کار اخراج کرده است.

ببینید:

فیلم/ نانسی پلوسی: ترامپ فردی خطرناک است!

«لیبی اندروز» ۵۶ سال به شبکه سی ان ان گفته که وی در کنگره بود تا از رئیس جمهور حمایت کند نه اینکه عامل خشونت باشد. وی اعلام کرد که از طریق ایمیل خود متوجه شده است که از کار اخراج شده است.

هرچند که اندروز گفته تا زمان بازگشت به هتل از خشونت هواداران ترامپ اطلاعی نداشته است اما سی ان ان می‌گوید که شرکت متبوع وی دو عکس از اندروز را برای آنها ارسال کرده است که نشان می‌دهد در درون کنگره حضور داشته است.
کمپانی «ناویستار» که یک شرکت بازاریابی در ایالت مریلند است نیز اعلام کرده است که یکی از کارکنان خود را به خاطر انتشار عکسش با «آی دی» کارت شرکت در خشونتهای واقع در کنگره از کار برکنار کرده است. 

ببینید:

فیلم/ روایت خبرنگار آمریکایی از حمله به کنگره

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد، در حالیکه ما از حق همه کارکنان خود برای اعتراضات مسالمت آمیز و آزادی بیان حمایت می‌کنیم اما هر کس که با رفتارهای خطرناک خود سلامت و ایمنی دیگران را به خطر بیاندازد دیگر جایی برای همکاری با شرکت ناویستار نخواهد داشت. 

اف‌بی‌آی روز جمعه تصاویری از حامیان دونالد ترامپ که روز چهارشنبه با تحریک وی به ساختمان کنگره حمله کردند، منتشر کرد.

اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای که همزمان با تصاویر مهاجمان به کنگره منتشر کرده، گفت: «به دنبال کمک عمومی برای شناسایی هویت افرادی هستیم که به‌صورت غیرقانونی وارد ساختمان کنگره آمریکا شدند. از هر کسی که اطلاعاتی از این افراد دارد یا شاهد اقدامات خشونت‌بار داخل یا نزدیک کنگره بوده، تقاضا می‌کنیم با اف‌بی‌آی تماس بگیرد.»

روز یک شنبه نیز رسانه‌های آمریکایی از شناسایی و بازداشت یکی از افرادی که در حال سرقت تریبون کنگره آمریکا بود خبر دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 2
    عامل اصلی که همه می شناسند "ترامپ" است.
  • سید IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 2
    پس چرا توایران به این براندازا پست هم میدند
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 2
    تو اون کشور معترضان از کار اخراج می شوند ولی تو کشور ما معترضان، که نه براندازان و فتنه گران تشکیل دولت میدهند!!!!!!! آیا به این میگن دموکراسی، یا به اون میگن دموکراسی؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرتون؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 0
      تازه جالبش اینه که براندازهای اینجا میرن آمریکا بهشون کار هم میدن!!! خخخخخخ
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    بخاطر عدم چراغ سبز بایدن به ایران و ترکیه جهت رفع تحریم ها باید از ترامپ بخواهند دولت دوم خود را تشکیل دهد حتی شده باشد دولت در تبعید باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس