منابع خبری از ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای در کنگره برای محاکمه ترامپ به اتهام استفاده از خشونت ضد حکومت در آمریکا به منظور تغییر نتیجه انتخابات خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، خبرگزاری رویترز از ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای در کنگره برای محاکمه ترامپ به اتهام استفاده از خشونت ضد حکومت به منظور تغییر نتیجه انتخابات خبر داد.

در همین حال؛ رئیس کمیته ارتباطات مجلس نمایندگان آمریکا گفت دونالد ترامپ از گفتمان نفرت برای تجزیه آمریکا استفاده کرد. آماده ایم به خاطر مردم آمریکا، ترامپ را هفته آینده محاکمه کنیم.

وی افزود دوره حکومت ترامپ بر آمریکا دوره‌ای دشوار بود و ما باید این رئیس جمهور را بیرون کنیم. ترامپ خطری است که امنیت ملی آمریکا را تهدید می‌کند.

در خبری دیگر؛ پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگویی تلفنی از بازرس انتخابات در ایالت جورجیا خواسته است تا «تقلب پیدا کند.»

پیش از این، تماس تلفنی ترامپ با وزیر داخلی ایالت جورجیا برای پیدا کردن آراء انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای خودش، جنجال برانگیز شده بود.

پایگاه اینترنتی روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز نیز اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در محفلی خصوصی گفته است قصد استعفا ندارد و از انتشار ویدیویی در روز پنجشنبه که در آن به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت متعهد شده و خشونت‌های کنگره را محکوم کرده بود، ابراز پشیمانی کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    سالها بعد که حقایق انتخابات معلوم شد میتوان قضاوت بهتری درباره ترامپ کرد.
  • CA ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    دارند فقط شعله های خشم رو شعله ورنر میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس