حمله معترضان به کنگره آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا ۱۵ نفر از افرادی را که در حمله به ساختمان کنگره نقش داشته‌اند متهم کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت دادگستری آمریکا ۱۵ نفر را در ارتباط با خشونت‌های روز چهارشنبه در ساختمان کنگره آمریکا متهم کرد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد یکی از این افراد به حمل بمب متهم بوده است. دو نفر دیگر متهم به نقش‌آفرینی در حمله به دفتر «نانسی پلوسی»، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا هستند.

چهارشنبه شب همزمان با برگزاری جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا عده‌ای از هواداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند وارد ساختمان کنگره شدند. در جریان این حملات پنج نفر کشته و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

تا کنون شمار زیادی از مقامات سابق و کنونی آمریکا، حمله هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا را محکوم کرده‌اند.

همچنین در پی وقوع این حادثه شمار زیادی از رهبران و دیپلمات‌های ارشد کشورهای مختلف، آن را محکوم کرده و انتقال مسالمت‌آمیز قدرت و احترام به دموکراسی را در آمریکا خواستار شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    الهى شكر ! تا چند سال براى ما خوراك درست كردند ! خخخخ !
  • فاطمه شفیع لو IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    اینم از تمدن آمریکا ی جهان خوار لعنتی مورد توجه وطن فروشان گوسفند هم اینطور وارد نمیشه خدا دست آنهارا روکرد وباید از ترامپ تشکر کنیم که چهره خبیث این کثافتهای دنیا پرست را رو کرد البته سردسته اینها هم خود دلقکشه
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    صدور کیفر خواست را باید برای بن سلمان که چک سفید داد و داماد ترامپ پمپئو درخواست کنید راه را آشتباه نرید چون مردم دنیا آگاهنآگاهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس