کد خبر 1166279
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

در روزگاری که کم‌تحرکی و غذاهای پرچرب و فست فودها تبدیل به روش زندگی بسیاری از مردم شده است، نیاز به وسیله‌ای ورزشی که هم افراد را تشویق به ورزش و چربی‌سوزی کند و هم آنها را از ورزش در فضای باز در سرما و گرما و آلودگی هوا بی‌نیاز کند، نیازی اساسی برای بسیاری از مردم است. در چنین شرایطی دستگاهی به نام  تردمیل به کمک همگان آمده و امکان انجام پیاده‌روی و دویدن را برای افراد در خانه و باشگاه فراهم ساخته است. هم‌زمان باشگاه‌های ورزشی فعال روزانه و شبانه هم امکان بهره بردن افراد را در هر ساعتی از شبانه‌روز از خدمات باشگاهی فراهم کرده‌اند. دو نوع اصلی و کاربردی تردمیل به نام تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی ساخته شده است، و خرید و فروش تردمیل و به‌ویژه خرید آنلاین تردمیل از هر دو نوع آنها در فروشگاه هایپرجیم در دسترس شما و همه علاقه‌مندان فعالیت‌های ورزشی در خانه و باشگاه‌هاست.

انواع تردمیل:

انواع تردمیل را با توجه به منبع انرژی آنها می‌توان به دو گروه مختلف تقسیم کرد که یک نوع آن تردمیل بدون موتور یا تردمیل مکانیکی و نوع دیگر آن تردمیل برقی است. انواع تردمیل مکانیکی از انرژی برق برای حرکت بهره نمی‌گیرند و قدرت پاهای ورزشکار، آنها را به حرکت درمی‌آورد. انواع تردمیل مکانیکی سبک‌تر و کوچک‌تر از تردمیل‌های برقی هستند و نیاز به فضای بزرگی برای جا دادن ندارند. همچنین ازآنجاکه نیازی به انرژی برق هم ندارند، می‌توان آنها را برای استفاده در هر جای خانه مانند حیاط و پارکینگ و بالکن قرار داد. برتری انواع تردمیل مکانیکی نسبت به تردمیل‌های برقی صرف انرژی بیشتر کاربر هنگام استفاده از آن و درنتیجه چربی‌سوزی بیشتر، کم سروصدا بودن، نیاز نداشتن به انرژی برق، و داشتن عمر طولانی به دلیل نداشتن موتور و نمایشگر و دیگر اجزای برقی در آنها است. قابل کنترل نبودن عملکرد دستگاه و وارد کردن فشار زیاد به زانو و مفصل‌های پای ورزشکار هم از اشکال‌های انواع تردمیل مکانیکی است که آن را برای افراد آسیب‌دیده نامناسب می‌سازد. در صورت نیاز به این نوع تردمیل، خرید اینترنتی تردمیل مکانیکی از فروشگاه هایپرجیم در دسترس شماست.

از نگاهی دیگر، انواع تردمیل به دو گروه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تقسیم می‌شود. انواع تردمیل خانگی و باشگاهی در ویژگی‌های اصلی شبیه به هم هستند، اما تفاوت‌هایی در جزئیات دارند. البته نوعی دیگر از انواع تردمیل به نام تردمیل پزشکی هم ساخته شده است که برای بازیابی قوای بیماران آسیب‌دیده از سکته مغزی و ام‌اس و حادثه‌های مختلف استفاده می‌شوند. توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که خرید و فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به همراه مشورت با کارشناسان فروش تردمیل صورت می‌گیرد، پس پیش از اقدام به خرید اینترنتی تردمیل یا خرید حضوری آن، بهتر است با ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه هایپرجیم بیایید.

تردمیل خانگی:

انواع تردمیل خانگی به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که مناسب استفاده در خانه باشند. ساختار کلی انواع تردمیل خانگی از بدنه، موتور، و نمایشگری از نوع LED و یا LCD تشکیل شده است. نخستین نکته که در خرید تردمیل خانگی بهتر است به آن توجه کنید وزن فرد یا افرادی است که قرار است از آن استفاده کنند، چرا که هر تردمیلی ظرفیت خاصی دارد و شما برای خرید تردمیل خانگی باید سنگین‌وزن‌ترین فرد خانواده را در نظر بگیرید. اندازه تردمیل دومین نکته‌ای است که می‌تواند مورد توجه شما قرار گیرد. به‌طورکلی انواع تردمیل خانگی کوچک‌تر از انواع تردمیل باشگاهی هستند، اما اگر شما نیاز به فضای خانه دارید، خرید آنلاین تردمیل خانگی تاشو از فروشگاه هایپرجیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قدرت و سرعت تردمیل خانگی نیز یکی دیگر از موارد مهم در خرید آن است. قدرت حدود 3 اسب بخار، و سرعت تا 10 کیلومتر در ساعت هم برای خرید اینترنتی تردمیل خانگی کافی است، مگر اینکه شما دونده حرفه‌ای باشید که بهتر است تردمیل با سرعت بالاتری را تهیه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های انواع تردمیل خانگی پائین‌تر بودن قیمت تردمیل خانگی از قیمت انواع تردمیل باشگاهی است. قیمت تردمیل خانگی با توجه به ساختار و قدرت موتور آن، و همچنین قابلیت‌های آن مانند نوع نمایشگر و سیستم پخش فیلم و موسیقی و دیگر توانائی‌های آن تعیین می‌شود. خرید و فروش تردمیل خانگی از هر نوع و با هر قابلیتی را می‌توانید در فروشگاه هایپرجیم جست‌وجو کنید و خرید آنلاین تردمیل خانگی دسترسی شما را به آن آسان‌تر می‌سازد.

تردمیل باشگاهی:

خرید تردمیل باشگاهی برخلاف خرید تردمیل خانگی برای استفاده عمومی است و افراد مختلف با قد و وزن و قدرت بدنی گوناگون از آن استفاده می‌کنند، پس برای خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم باید به نکته‌های مختلفی توجه کنید. انواع تردمیل باشگاهی از بدنه و موتور و نمایشگر تشکیل شده‌اند و در بسیاری از قابلیت‌ها با انواع تردمیل خانگی یکسان هستند، اما قدرت موتور انواع تردمیل باشگاهی نسبت به انواع تردمیل خانگی بیشتر و بالاتر است. با بالاتر رفتن قدرت موتور یک تردمیل باشگاهی میزان مقاومت آن در برابر ضربه‌های ناشی از دویدن افراد با وزن‌های بالا هم بیشتر می‌شود. همچنین انواع تردمیل باشگاهی دارای اندازه بزرگتری نسبت به انواع تردمیل خانگی هستند و تسمه آنها نیز پهن‌تر و درازتر است تا بتوانند وزن افراد مختلف و سنگینی قدم‌های آنها را تحمل کنند. نکته دیگر اینکه قدرت تحمل وزن انواع تردمیل باشگاهی هم بالاتر و بیشتر از انواع تردمیل خانگی است و در خرید آن باید وزن افراد سنگین وزنی که به باشگاه مراجعه می‌کنند هم در نظر گرفته شود. و نکته آخر اینکه خرید اینترنتی تردمیل باشگاهی آوردن و نصب آن را بر عهده ما قرار می‌دهد.

از قابلیت‌های مشترک انواع تردمیل خانگی و باشگاهی نمایشگری است که مقدار فعالیت کاربر را مشخص می‌کند، و زمان فعالیت، سرعت راه رفت یا دویدن، مقدار کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده، و تعداد تپش قلب او را نشان می‌دهد. بیشتر انواع تردمیل باشگاهی و خانگی قابلیت شیب‌دار شدن تا 20 درجه را دارند و مقدار شیب تردمیل هم معمولا در نمایشگر آن نشان داده می‌شود. شیب‌دار کردن تردمیل باعث سوزاندن کالری بیشتر می‌شود. یکی از قابلیت‌های انوع تردمیل باشگاهی و خانگی برنامه‌های از پیش تعیین شده آنهاست که امکان تمرین با سرعت‌های مختلف و شیب‌های گوناگون را در زمانی خاص به کاربر می‌دهد و می‌تواند کمک زیادی در کالری سوزی به افراد داشته باشد. یکی دیگر از توانائی‌های مشترک در انواع تردمیل خانگی و باشگاهی پخش آوای موسیقی و لذت بردن از آن، و همچنین دیدن فیلم است که درصورتی‌که چنین ویژگی‌هایی در نمایشگر تردمیل مورد نظر شماست، بهتر است در زمان خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی خود از فروشگاه هایپرجیم به وجود آنها هم توجه داشته باشید. تفاوت دیگر در بین انواع تردمیل باشگاهی و خانگی قیمت تردمیل باشگاهی است. قیمت تردمیل باشگاهی با توجه به قدرت موتور بالاتر، بزرگ‌تر بودن، و استحکام بیشتر، بالاتر از قیمت تردمیل خانگی است. تفاوت دیگر در نوع سیستم انرژی مورد استفاده در انواع تردمیل باشگاهی و خانگی است که انواع تردمیل باشگاهی از برق پرقدرت‌تر متناوب، و انواع تردمیل خانگی از برق مستقیم بهره می‌برند. با وجود همه تفاوت‌های تردمیل خانگی و باشگاهی، خرید اینترنتی تردمیل از هر نوعی، دریافت آسان‌تری برای شما به همراه خواهد داشت.

توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که برای خرید و فروش تردمیل در انواع مختلف از برندهای گوناگون می‌توانید به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید، هرچند می‌توانید با خرید آنلاین تردمیل دریافتی آسان‌تر و بی‌دغدغه را برای خود رقم بزنید. همکاران ما در هایپرجیم همواره آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما درباره ویژگی‌ها، برندها، قیمت‌، خرید حضوری، و خرید اینترنتی تردمیل از فروشگاه هایپرجیم هستند. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خرید آنلاین تردمیل و یا خرید حضوری آن شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده کالا خواهد بود.

در نهایت برای خرید تردمیل به سایت هایپرجیم تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس