کد خبر 1166242
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کرونا در جهان/ آمریکا در حال ثبت رکورد جهانی ۴۰۰هزار مرگ از میان شهروندان خود!+ جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۹۰میلیون و ۸۴هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا ـ کووید۱۹ ـ مبتلا شده‌اند؛ در کشور آمریکا تاکنون ۳۸۱هزار و ۴۸۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۰ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۷۲ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌میلیون و ۹۳۴ هزار و ۹۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خودداری ۶۰ درصد کادر درمان آمریکا از دریافت واکسن کرونا

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۴۹ هزار و ۵۱۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۲ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۹۳۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۸۱ هزار و ۴۸۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۸ هزار و ۸۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۳۴۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۱ هزار و ۴۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۰ هزار و ۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۷۵ هزار و ۹۹۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۲ هزار و ۶۵۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳میلیون و ۳۷۹ هزار و ۱۰۳، ۳میلیون و ۱۷ هزار و ۴۰۹، ۲میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۱۲، ۲میلیون و ۳۱۷ هزار و ۱۱۸ و ۲میلیون و ۲۵۷ هزار و ۸۶۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۲میلیون و ۵۰ هزار و ۳۶۰ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۹۱۴ هزار و ۳۳۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۱۳ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۷۸، ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۹۵۰ و ۷ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر زارع IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    در بعضی روایات آمده که تا قبل از ظهور امام زمان ۹۰درصد مردم دنیا به دلایل مختلف ازجمله مرگ سفید که مرگ با انواع بیماری هاست و مرگ سرخ که مرگ با جنگ است و قحطی و انواع بلایای طبیعی و...از بین می روند.
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      90%؟ سند بده!
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      بیا اینم سند - - - - >×
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اِ اینا که واکسن داشتن که؟؟!!
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 0
      هیسسسس!! الان غربگداها با ماله بهت حمله میکننا!!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس