کد خبر 1164897
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
گواردیولا و فرصت انتقام از مورینیو (عکس)

پپ گواردیولا امیدوار است بتواند انتقام آخرین شکست برابر ژوزه مورینیو را بگیرد.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی امشب موفق شد با برتری 0-2 برابر یونایتد به فینال جام اتحادیه راه یافته و یک بار دیگر فرصت قهرمانی در این تورنمنت را به دست آورد. 15 مسابقه اخیر بین منچستریونایتد و منچسترسیتی در تمام رقابت ها فقط سه بار با پیروزی برای تیم میزبان به پایان رسیده و امشب نیز این اتفاق تکرار شد و سیتی توانست در اولدترافورد یونایتد را مغلوب کند. جان استونز، زننده اولین گل منچسترسیتی امشب بعد 1162 در ترکیب این تیم موفق به گلزنی شد. او گل قبلی خود را برابر ناپولی و در نوامبر 2017 در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود.

تاتنهام در آن دیدار موفق شد با تکیه بر ضدحملات خود و خلق تنها دو موقعیت گلزنی برابر سیتی به برتری دست یابد و حالا سیتی می تواند در فینال جام اتحادیه فرصت قهرمانی این تیم بعد از 13 سال در یک جام معتبر را بگیرد.

نبردهای بین پپ گواردیولا و مورینیو در این بیش از یک دهه فوق الععاده جذاب و تماشایی بوده و حالا این دو سرمربی بزرگ بعد از مدت ها در یک فینال برابر هم صف ارایی می کنند. فینال های جذابی در این یک دهه مانند دیدار رئال مادرید مقابل بارسلونا در کوپا دل ری سال 2011 با برتری مورینیو و بایرن مونیخ و چلسی در سوپرکاپ اروپا با پیروزی پپ گواردیولا در اذهان مانده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    مورینیو مربی عالی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس