کد خبر 1165426
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تاتنهام خواهان بازگشت بیل به مادرید

نشریه موندو از عدم پیشرفت بیل در لندن و علاقه تاتنهام برای بازگرداندن ستاره ولزی به مادرید خبر داد.

به گزارش مشرق، در ابتدای فصل 2020-2021 تاتنهام با قراردادی قرضی به مدت یک سال گرت بیل را از مادرید به لندن آورد. بازیکنی که به یک مصیبت برای رئالی‌ها بدل شده بود و مادرید توقع داشت با درخشش بیل در لندن، این بازیکن تا پایان 2022 در انگلیس بماند.

اما این اتفاق رخ نداد و گرت بیل باز هم عملکرد ناامیدکننده‌ای را به ثبت رسانید. آن هم زیر نظر مورینیو، مربی که حمایتش می‌کرد و می‌خواست او را احیا کند.ستاره ولزی در 11 بازی در این فصل برای تاتنهام تنها 3 گل به ثمر رسانده و دقایق کمی را در ترکیب اسپرز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

تاتنهام پایان بخش ماجراجویی یاران قدوس

نشریه موندو ادعا کرد که تاتنهام از حضور بیل خسته شده و می‌خواهد او را در همان تابستان 2021 به مادرید بازگرداند. بازیکنی که آن چنان هم در ترکیب قرار نگرفته و تغییری با بازیکن سال گذشته‌اش از لحاظ کیفی نکرده است.

موندو در گزارش خود نوشت که مشکلات رئال با بیل همچنان ادامه داد. این بازیکن به دلیل حقوق به شدت بالا، مصدومیت‌های مکرر و عدم اطمینان زیدان به بیل باعث شده بود تا دیگر جایی در مادرید نداشته باشد و حالا باید دید چه اندیشه‌ای سران رئال برای یک سال پایانی او اتخاد می‌کنند.

در این فصل طبق گزارش رسانه‌های اروپایی نیمی از حقوق بیل در تاتنهام را رئال مادرید می‌پردازد که چیزی نزدیک به هفته‌ای 300 هزار پوند است. البته رسانه‌های اسپانیایی بعداً مدعی شدند که تاتنهام کل حقوق بیل را شخصاً می‌پردازد و رئال مبلغی را نباید پرداخت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرشیا دشتی از اردبیل IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    گرت بیل عشق منه و من از خدا مه برگرده به رئال چون تاتنهام اصلا بهش بها نمیده و بازی نمیده باید ترکیب اصلی همله ی تاتنهام سون و هری کین و بیل باشه چپ رو سون راست رو بیل وهمله رو کین بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس