کد خبر 116434
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸

در حالیکه بسیاری از خبرنگاران، غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران از قطعی اینترنت گلایه دارند مدیر اجرایی این نمایشگاه تاکید کرد که در صورت دریافت درخواست ها از غرفه داران مشکل اینترنت آنها حل می شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی روز نخست خود را سپری می کند که هنوز شبکه اینترنت در بسیاری از بخش های مصلی وصل نشده است.

خبرنگاری در پیگیری این مشکل با چند تن از غرفه داران گفتگو کرد که آنها ضمن گلایه از قطعی اینترنت نمایشگاه عنوان می کردند که مسئولان اجرایی به ما گفته اند که در صورت ارائه خدمات پشتیبانی از جانب شبکه مبین نت، اینترنت غرفه ها وصل می شود.

به گفته این غرفه داران هم اکنون تجهیزات مورد نیاز برای برقراری سیستم اینترنت به مصلی منتقل شده اما نصب و برقراری شبکه اینترنت تا پایان امروز میسر نیست.

در همین حال حسین صفری معاون اجرایی نمایشگاه تهران به خبرنگار گفت: مشکلی از بابت شبکه اینترنت وجود ندارد و هم اکنون ستاد و دیگر بخش های اجرایی نمایشگاه کتاب به شبکه اینترنت متصل است.

وی همچنین گفت: اگر غرفه داران درخواست وصل شبکه اینترنت را دارند باید به صورت مکتوب آن را به بخش مربوطه در ستاد اجرایی ارائه کنند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر بازدیدکنندگان با استفاده از شبکه وایمکس ایرانسل می توانند در مصلی امام خمینی به اینترنت متصل شوند.

البته بسیاری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه هم با این مشکل رو به رو هستند و نمی توانند با تلفن های همراه و کامپیوترهای شخصی خود به اینترنت وصل شوند.

قطعی اینترنت نمایشگاه بیشترین مشکل را برای خبرنگارانی که برای پوشش اخبار نمایشگاه در مصلی حضور دارند ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس