کد خبر 116432
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد چند شعب ثابت و سیار اخذ رای برای شرکت بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران در دور دوم انتخابات مجلس نهم در محل نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد و در بدو ورود، سالن بیداری اسلامی این نمایشگاه را افتتاح کرد.

سید محمد حسینی همچنین در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالاتی مبنی بر اینکه آیا شعب اخذ رای انتخابات دور دوم مجلس نهم در روز جمعه هفته جاری در محل مصلی دایر خواهد شد، گفت: بله. حداقل 2 یا 3 شعبه ثابت و سیار در محل برپایی نمایشگاه کتاب دایر می شود تا بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب بتوانند با فراغت خاطر آراء خود را به صندوق های اخذ رای بریزند.

وزیر ارشاد همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار که به دلیل باز نشدن سالن کارنامه نشر که کتاب های منتشر شده ناشران در سال 1390 را به نمایش می گذارد، در مصلی چیست، گفت: من روز گذشته از این سالن بازدید کردم و اگر تا الان بسته است حتما تا بعد از ظهر سالن کارنامه نشر هم فعالیت خودش را آغاز می کند.

وی همچنین حضور ناشران و بازدید مردم را زا نمایشگاه کتاب در روز نخست آن خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد ناشران و مردم با همکاری مسئولان اجرایی یک جشن فرهنگی خوبی را در مصلی برگزار کنند.

محمدباقر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و داریوش رضوانی قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران وزیر ارشاد را در این بازدید همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس