سوریان: سرانجام بعداز ۲۵ سال حال ما را هم پرسیدند!

سه قهرمان و ملی پوش اسبق کشتی فرنگی کشورمان طی مراسمی از سوی متولیان و پیشکسوتان کشتی شهرری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، به همت اداره ورزش و هیأت کشتی و همچنین مهدی سلگی از پیشکسوتان کشتی شهرری مراسمی با هدف تقدیر از سه قهرمان ارزنده کشتی این منطقه قهرمان پرور برگزار ش.

بر این اساس در این مراسم از مهدی شربیانی، مهدی سبزعلی و محسن سوریان به عنوان ملی پوشان دهه هفتاد ایران و مدال داران کشتی فرنگی آسیا تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان تهران و یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری برگزار شد، محسن سوریان دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان ضمن تشکر از هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرری گفت: سرانجام بعد از ۲۵ سال مسئولین ورزش شهرری حالم را پرسیدند. تشکر می‌کنم از این مسئولانی که روی کار آمده‌اند و به فکر قهرمانان خودشان هستند.

مهدی سبزعلی تنها فرنگی کار طلایی بازی‌های آسیایی بانکوک نیز گفت: شهرری دارای پتانسیل بالایی در قهرمان پروری است و جا دارد تشکر ویژه‌ای از مسئولین اداره ورزش و هیأت کشتی داشته باشم.

مهدی شربیانی نایب قهرمان بازی‌های آسیایی دوحه نیز کشتی شهر ری را با داشتن دو مدال طلای المپیک بسیار مقتدر دانست و آینده خوبی را برای جوانان و نوجوانان کشتی شهرری آرزو کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس