کد خبر 1163454
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
دادستان

«پایتخت» در حالی از سه‌شنبه وارد کنداکتورِ جدید شبکه آی‌فیلم می‌شود که برنامه «مشاعره» شبکه آموزش کلید خورد و سریال «دادِستان» هم به آنتن نزدیک شد.

به گزارش مشرق، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون شروع پخش فصل پنجم «پایتخت»، فیلم سینمایی «چ» دوشنبه از شبکه پنج، انتشار کتاب خاطرات عمو راستگو، نزدیک شدن سریال «دادِستان» مسعود ده‌نمکی، کلید خوردن برنامه «مشاعره» و شروعِ بازی ثریا قاسمی در فصل چهارم «بچه مهندس» به همراه جزئیات در ادامه آمده است.

فصل پنجم مجموعه پرطرفدار «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم از سه‌شنبه 16 دی در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاج‌عبدالله و نسرین نصرتی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی‌اند.

«پایتخت 5» هر شب ساعت 21 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن در دو نوبت 5 صبح و 13 بعدازظهر روز بعد پخش می‌شود.

پخش سینمایی«چ» از تلویزیون

شبکه پنج سیما در قالب جشنواره زمستانی فیلم‌های سینمایی ایران و جهان، فیلم «چ» را پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا دوشنبه 15 دی‌ماه بعد از خبر ساعت 24 پخش می‌شود.

در این اثر که محصول سال 1392 است، بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی و... ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد سام قریبیان از تعلل برای معرفی قهرمانی مثل «حاج قاسم»/پول‌های هنگفت شبکه نمایش‌خانگی خرجِ قهرمانان نمی‌شود!

کتاب خاطرات «عمو راستگو» منتشر می‌شود

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قم از انتشار کتاب خاطرات حجت‌الاسلام‌ محمدحسن راستگو در قالب تاریخ شفاهی خبر داد.

او گفت: در سال 1398 کار ضبط خاطرات حجت‌الاسلام راستگو در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی قم آغاز شد و تا بهار سال جاری ادامه پیدا کرد. در مجموع 20 جلسه و در 23 ساعت خاطرات او کامل ضبط شد.

قبادی با اشاره به خاطرات جمع‌آوری‌شده از حجت‌الاسلام راستگو گفت: در جلسه مقدماتی جمع‌آوری خاطرات حجت‌الاسلام راستگو، به خاطرات خوش کودکان و نوجوانان دهه‌های 1360 و 1370 از برنامه‌های او اشاره کردیم و از همان جلسه متوجه اوج اخلاص و بی‌ادعایی او شدیم و این مهم در تمام جلسات ضبط خاطرات آن معلم تربیتی به‌خصوص در بخش خاطرات دوران دفاع مقدس جریان داشت.

«دادستان» به آنتن نزدیک شد

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به زودی راهی آنتن خواهد شد.

عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال است که در 17 قسمت آماده پخش می‌شود و قرار است در قصه‌های فرعی این مجموعه نیز به موضوعات مهم تاریخ معاصر مانند حمله داعش به مجلس پرداخته شود.

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، 20 بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و 100 بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… ازجمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیّلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

«مشاعره» در برج آزادی کلید خورد

مسابقه تلویزیونی «مشاعره» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین آذر با حضور 20 شرکت‌کننده کودک، نوجوان در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی کلید خورد.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای اسماعیل‌ آذر قرار است زمستان از شبکه آموزش پخش شود.

فضای این مسابقه متفاوت با دیگر برنامه‌های دیگر و قرار است که از تصاویر اماکن تاریخی، ملی و مذهبی کشور ایران در سکوهای سالن برج آزادی استفاده شود تا فضای معنوی به «مشاعره» ببخشد.

امیرحسین آذر تهیه‌کننده و کارگردان مسابقه تلویزیونی «مشاعره» درباره ساختار این برنامه گفت: ساختار این برنامه به صورت ترکیبی است و سعی می‌کند در فضایی شاد مسایل فرهنگی، ادبی و هنری را با رویکرد آموزش و ارایه اطلاعات آموزش دهد.

ثریا قاسمی در فصل چهارم "بچه مهندس"

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تهران تصویربرداری می‌شود.

به تازگی ثریا قاسمی به عنوان بازیگر فصل چهارم به این مجموعه اضافه شده است.

ادامه تصویربرداری سریال «بچه مهندس» علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد خواهد بود.

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به‌زودی چند بازیگر جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

سریال «بچه مهندس 4» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    وقتی این همه موضوع برای ساخت فیلم و سریال وجود دارد معلوم نیست چرا پایتخت، بچه مهندس و ... همینجور پشت سرهم جلو می رود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس