سریال دادستان

سومین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی به قسمت حمله داعش به مجلس رسید.

به گزارش مشرق؛ پخش مجموعه تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی از ۲۲ بهمن در شبکه سه سیما آغاز شده و ده نمکی در همین قسمت‌های ابتدایی نشان داده که باز هم مانند آثار قبلی خود به دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی بی توجه نبوده و این موضوعات را دستمایه اثر جدید خود قرار داده است.

این سریال در همان قسمت‌های نخست به موضوع زندگی نمایندگان مجلس پرداخته و این سوالات را مطرح کرده که آن‌ها چه ماشین‌هایی سوار می‌شوند و یا در چه خانه‌هایی سکونت دارند؟ او در عین حال به موضوع فساد اقتصادی و عدالت خواهی نیز پرداخته و آن‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

پخش بخش‌های مربوط به حمله داعش

پیش از این اعلام شده بود که ده نمکی در بخش‌هایی از سریال خود به صورت غیرمستقیم به موضوع حله داعش به مجلس پرداخته است. حالا بناست این بخش‌ها امشب -جمعه ۲۴ بهمن ماه- پخش شود.

ده‌نمکی: امیدوارم صداوسیما در برابر فشارهای بیرونی تاب بیاورد

با توجه به موضوعات ملتهبی که در سریال مورد توجه قرار گرفته، مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال «دادستان» در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک ویدئو از سریال «دادستان» نوشت: «دادستان» هر روز ملتهب‌تر می‌شود، امیدوارم که سازمان در برابر فشارهای بیرونی تاب بیاورد و از فضای مجازی و رسانه‌های جدید عقب نیافتد.

۱۶۲ تلفن سازمان است؛ من اگر جای شما مخاطبان همراه دادستان بودم به آن‌ها امید و قوت قلب می‌دادم تا دو هفته «دادستان» را تحمل کنند و کم نیاورند.

 واکنش ده نمکی به حواشی پیرامون سریال دادستان

ده‌نمکی ساخت سه‌گانه پرمخاطب «اخراجی‌ها»، فیلم سینمایی رسوایی ۱ و ۲، سریال و فیلم سینمایی معراجی‌ها، فیلم سینمایی زندانی‌ها و سریال دارا و ندار را در کارنامه دارد.
محمد خزاعی نیز تهیه‌کنندگی آثاری، چون به وقت شام، امپراطور جهنم، جعبه موسیقی و... را در کارنامه دارد.

سریالی با بیش از ۱۰۰ بازیگر

این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، به زودی در تهران کلید می‌خورد. در این سریال ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

محمد کاسبی، هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران سریال دادستان هستند.

داستان «دادستان» تخیلی است

پس از انتشار خبر ساخت سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، برخی رسانه‌ها درخصوص موضوع سریال گمانه‌زنی‌هایی مطرح کردند و شخصیت‌های آن را به برخی شخصیت‌های مطرح نظام و دولت نسبت دادند.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» در واکنش به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود، اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.



وی افزود: این سریال با همه کارهای آقای ده‌نمکی که آثار پرمخاطبی در کارنامه دارد، فرق دارد و فضایی پلیسی معمایی و اکشن دارد.

تصویربرداری بخش‌هایی از سریال در ترکیه

مسعود ده نمکی برای تصویربرداری جدیدترین سریال خود که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، سفر کوتاهی هم به استانبول در کشور ترکیه داشت و بخش‌هایی از سریال را در این کشور تصویربرداری کرد.

در این بخش بازیگران ایرانی و خارجی جلوی دوربین رفتند و پس از بازگشت، بخش‌های پایانی در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری شد.

بازسازی حمله داعش به مجلس

ده‌نمکی که سریال «دادستان» را از اول مردادماه با حضور بازیگران شناخته شده کلید زده، در تازه‌ترین سکانس‌های تصویربرداری شده، حمله گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی را بازسازی کرده است.

 واکنش ده نمکی به حواشی پیرامون سریال دادستان

موضوع حمله داعش به مجلس یکی از داستان‌های فرعی این سریال است که به صورت غیرمستقیم به آن پرداخته می‌شود. در این سکانس‌ها بازیگرانی، چون محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی و علی سلیمانی جلوی دوربین رفته‌اند. در توضیح موضوع این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.

سریال ۱۵ قسمتی «دادستان» فضایی پلیسی معمایی دارد و با سایر آثار ده‌نمکی تفاوت بسیاری دارد و کار جدیدی در کارنامه این کارگردان محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    11 13
    خیلی شعاره سریالش از همون تیتراژ اولش شعاریه تا داستانش
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      10 19
      چرت پرت ساخته
    • قربانقلی شمسی پور IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      8 12
      صداگذاریش افتضاحه من و اقوام و خانواده تا درجه های بالا صدای تلویزیون رو بالا برده بودیم.
  • سهیلا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    19 8
    به نظر من که کارش درسته ده نمکی
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    7 22
    هزینه ساخته این "پرت و پلا" چند شده؟ حتما مفتی بوده اره؟!!
    • پرهام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      13 5
      پرتو پلا اون اراجیفی که میری سینما واسش پول میدی فیلم فارسی ببینی
    • رامین IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      5 7
      خطاب به 16:36، حرص نخور ، شیرت خشک میشه.
    • بامداد US ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      2 2
      پرت و پلا شرف داره به این . وقتی شخصیت های اول زن و مرد این سریال سحر قریشی و برزو ارجمند باشه وقتی دیالوگهای تهوع آور جواد هاشمی رو در سطحی ترین شکل ممکن میشنویم وقتی محمد کاسبی مثل آبگرمکن نفتی فریاد میزنه و مشخص نیست چی میخواد و ... دانشجوی عقیم پلیس کاریکاتور مامور حفاظت هم اومده پلیس بازی ... من یک سوال از مدیران صداسیمای ملی!!! دارم که مردم این دیار چه گناهی کردند که اینجوری عذابشون میدهید
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    12 4
    خیلی سریال عالی و خوبیه
  • بهرامی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    11 4
    به نظرم این سریال آقای ده نمکی ،مثل بقیه کاراش عالیه
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    10 8
    سریال قشنگیه دستشون درد نکنه
  • مهدی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    6 2
    عالی بود
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 4
    واقعاآقای ده نمکی چراازسحرقریشی تواین سریال استفاده کردن. جای تعجبه بااون افتضاحات که این خانم به بار میاره. چرا دوباره بیاد توی تلویزیون
  • فاطمه IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 2
    بسیار جالب توجه است بخصوص قسمت حمله داعش به مجلس. خداقوت.
  • فرزند شهید IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    حاج مسعود ده نمکی همیشه حرف حق را حق را می گوید این فساد موجود در جامعه ثمره کوتاهی مسلولین هستش واقعاً الان فساد اقتصادی داره ابروی انقلاب اسلامی را می بره باید حرف حق گفته بشه تا مسوولین محترم بیدار بشوند . انهای دارند به خون شهدا و پدر شهید من که برا دفاع از انقلاب ناموس مهین جان خود را فدا کردند . شنیده شود . مسلولین محترم به خودشان بیان . سکوت تاکی . چرا نظام در نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب ان تقدیم شهدای زیاد هستش باید خون شهدای ما پیمال شود ؟ چرا باید مفسدان معلون اقتصادی عملا در یک کشور اسلامی دزدی کند ابروی انقلاب و کشور عزیزمان ایران را به برند ؟ به حاج مسعود ده نمکی می گویم . خدا قوت سریال دادستان واقعا عالی هستش داره حرف دل همه ما هار و می گه
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 0
      آقا ده نمکی خسته نباشید
  • ماعان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    واقعا فیلم جالبیه خسته نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس