محسن هاشمی نمایه

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری اختیارات کافی جهت مقابله با آلودگی هوا ندارد، گفت: تنها می‌توانیم موضوع آلودگی هوا را پیگیری و در این زمینه تذکر ‌دهیم.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره سرانجام تحقق مشارکت جهت توسعه مترو در پایتخت،‌اظهار داشت: برای گسترش واگن و خطوط مترو پول اوراق مشارکت وجود دارد که در حال حاضر در حساب بانک رفاه است،‌ باید هر چه سریع‌تر پول این اوراق محقق شود که  حناچی شهردار تهران به ما اعلام کرد این قضیه در حال حل شدن است.

بیشتر بخوانید:

مقاومت وزارت کشور برای تعطیلی تهران

وی با اشاره به اینکه درباره سرانجام این موضوع باید از پیروز حناچی سوال شود، گفت: افتتاح‌های ایستگاه‌های جدید مدنظر شهرداری است و امیدواریم با پول اوراق مشارکت هر چه سریع‌تر این موضوع اجرایی شود.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران همچنان آلوده است

رئیس شورای شهر تهران به مسأله آلودگی هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت:‌جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با حناچی و بخش زیادی از تذکرات اعضای شورای شهر در صحن امروز مربوط به این موضوع بود. استفاده از حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا مؤثر است البته باید قوانین هوای پاک اجرا شود و کاهش مصرف سوخت هم مدنظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

تعلل دولت برای تعطیلی تهران چه دلیلی دارد؟

هاشمی گفت: ما امروز بیش از یک و نیم ساعت در شورای شهر در زمینه آلودگی هوا مباحثی را مطرح کردیم ولی باید توجه داشت که داده‌های صحیحی در مورد موضوعات مرتبط با آلودگی هوا به دست ما نمی‌رسد و از طرفی نیز اختیارات کافی برای مقابله با این معضل نداریم. تنها می‌توانیم در حد تذکر عمل کنیم و پیگیری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

این برنامه‌ریزی برای مقابله با آلودگی هوای تهران واقعا مدبرانه است!

وی خاطرنشان کرد:‌همچنین اطلاعات دقیق در مورد مصرف مازوت و نوع گازوئیل و میزان آن به شورای شهر داده نمی‌شود و ما بر اساس شاخص‌هایی که از شرکت کنترل کیفیت هوا داریم اعلام می‌کنیم که هوا چقدر آلوده است و این شرایط مشابه آماری است که در مورد فوتی‌های کرونا از بهشت‌زهرا (س) می‌دادیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    تعطیل نکنید تا دوباره یک فاجعه اتفاق بیفته بعدش مثل همیشه کاسه چکنم چکنم دست بگیرید
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    8 0
    جرز دیوار بهترین کارکرد شماست
  • CA ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    البته بایستی بخاطر شرایط کرونا ستاد کرونا وارد عمل شود و یک ستاد جانبی برای مقابله با آلودگی هوا راه اندازی کند چون بخش بزرگی از مشکلات ناشی از کرونا بخاطر آلودگی هوا هست. در نخستین مرحله بایستی مازوت را کلا از دسترس نیروگاهها و کلا مراکزی که از مازوت استفاده میکنند خارج کرد و بطور اکید از گاز استفاده گردد. بیشتر فوت شدگان کرونا مشکلات زمینه ای دارند که بیشتر بخاطر هوای آلوده ایجاد گشته.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    2 0
    باشه. حالا بالاخره دوباره انتخابات شورا میشه دیگه...
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    بچه جون تو برو وصیت نامه باباتو پیدا کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس