محمد رشید مظاهری

پیشکسوت استقلال گفت: هر اتفاقی تا این مرحله از لیگ رخ داده به خاطر نبوغ و خلاقیت بازیکنانی است که استقلال دارد. فکری باید کمی عمیق تر درباره استقلال و روش بازی کردنش در لیگ فکر کند.

سرویس ورزش مشرق – به رغم صدرنشینی تیم استقلال پس از پیروزی برابر گل گهر سیرجان همچنان برخی از طرفداران استقلال معتقدند این تیم نمی تواند فوتبال خوبی در حد نام استقلال را ارائه بدهد. اینکه گل گهر با درخشش محمدرشید مظاهری نتوانست حتی یک مساوی  در خانه اش بگیرد دور از چشم طرفدارن این تیم نمانده است.

پرویز برومند، دروازه بان اسبق تیم استقلال در گفت و گو با مشرق، از بردی که استقلال را به صدر جدول رسانده است ابراز خشنودی می کرد ولی معتقد بود این برد اصلا به دلش نچسبیده است. وی نقش رشید مظاهری در این صدرنشینی را بیش از همه اعضای تیم می دانست و معتقد بود فکری نمی تواند با این وضعیت تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

متن این پرش و پاسخ در ادامه می آید:

* استقلال برد خوبی در سیرجان آورد؟

- اتفاقا اصلا برد خوبی نبود. این یکی از تلخ ترین سه امتیازهایی بود که استقلال گرفت. اگر آقای مظاهری درون دروازه استقلال نبود امکان نداشت حتی امتیازی در سیرجان بگیرد. متأسفانه استقلال هنوز سیستم خودش را پیدا نکرده است.

* ولی این تیم در حال حاضر صدر جدول است؟

- استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد ولی هنوز نحوه بازی گرفتن از آنها را نمی داند. هنوز تاکتیک کلی تیم مشخص نیست. راه حمله کردن و گل زدن و یا دفع کردن و گل نخوردن در تیم مشخص نشده است.

* ولی تیم نتیجه اش را گرفته است؟

- هر اتفاقی تا این مرحله از لیگ رخ داده به خاطر نبوغ و خلاقیت بازیکنانی است که استقلال دارد. فکری باید کمی عمیق تر درباره استقلال و روش بازی کردنش در لیگ فکر کند. تیمی که دوتا گل می زند و یک پنالتی را نمی زند و بعد از گلهایش ۷۰ دقیقه عقب می نشیند که تیم نشد. به هر حال تیم باید روشی برای بازی کردن داشته باشد که از دقیقه یک تا آخر بداند در هر لحظه چه برنامه ای دارد. لیگ ما خیلی ضعیف شده است و با این نفراتی که استقلال دارد که معتقدم از همه تیم های لیگ پرمهره تر است، پس باید بتواند راحت بازی کند و نتیجه اش را بگیرد.

* فکر می کنید برای این است که هنوز برخی هواداران از بازی های تیم رضایت ندارند؟

- من خودم یک هوادار استقلالی هستم که با دقت تیمم را زیر نظر دارم و می بینم که الان چند سال است که یکسری اتفاقات در حال تکرار شدن است و برای همین از محمود فکری می خواهم که با استفاده از یک تمرین دهنده خیلی خوب استقلال را به نتایج دلخواهش برساند.

* در بازی با گل گهر چه اتفاقی رخ داد که معتقدید نباید انجام می شد؟

- استقلال ظرف ۲۰ دقیقه هر کاری خواست با تیم میزبان کرد. این یعنی استقلال واقعی شخصیتی دارد که فقط ۲۰ دقیقه بازی اش برای حریفانش کافیست ولی نه اینکه تا دقیقه ۹۰ برود و عقب بایستد.

* نقش محمدرشید مظاهری در این برد را چقدر می دانید؟

- استقلال همیشه دو دروازه بان خوب داشته و همواره دروازه بانان خودش را به تیم ملی معرفی کرده است. الان هم خوشحالم که این دو دروازه بان خوب برای استقلال توپ می زنند. حسینی هم خوب است ولی خب فصل قبل حواشی برای خودش ایجاد کرد که نتوانست بازدهی همیشگی اش را داشته باشد. ولی معتقدم مظاهری در استقلال به آن چیزی که مستحقش بود دست یافته است.

* بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی می کنید؟

- رسول خطیبی فصل قبل با ماشین سازی رفت و برگشت استقلال را شکست داد و حالا برای این بازی خیلی انگیزه دارد. قطعا آلومینیوم حالا در جایگاهی در جدول ایستاده که خیلی ها تصورش را نمی کردند. تیم خوبی است اما تیمی نیست که بتواند برای استقلال عرض اندام کند. باید دید در آستانه دربی کادر فنی استقلال جانب احتیاط ر ا در نظر می گیرد یا نه.

* ممکن است دربی روی این بازی تأثیر بگذارد؟

- خب شاید فکری نخواهد بازیکنانش مصدوم شوند و یا اخطاری بگیرند که دربی را از دست بدهند. ولی باید این را بدانیم هر بازی ۳ امتیاز خودش را دارد و ممکن است امتیازات همین بازی در روز پایانی لیگ سرنوشت قهرمانی استقلال را تعیین کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احسان IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    14 3
    محمود فکری با سه مربی دیگر اینقدر ضعیف باشند که گل گهر هشتاد دقیقه حمله کند واقعا تاکتیکی فکری برای استقلال ندارد پرسپولیس الان بازیکن با کیفیت ندارد اما مربی خوبی دارد مربی که بازیکن میسازد آقای فکری
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 1
      مربی دلالشو میگی؟ حرف مدیر عامل لنگه جالبه که مراجع قضایی افشاگری های مدیر عامل وقت لنگو پیگیری نمیکنن
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    10 2
    آقای فکری ماشمارو بواسطه تعصبی که به استقلال در گذشته داشتید دوست داریم اما کاری نکنید تا در دام دستنشانده های آقایون لنگی گرفتار بشید،هوادار بچه نیست که فریب اقدامات بظاهر انظباطی شمارو بخوره شیخ و میلیچ منظبط ترین و بااخلاق ترین بازیکنان ما هستند؛بخاطر دستور وزیر دارید آروم آروم اونارو از تیم کنار میزارید که هوادار مثل قضیه استرا و جباروف و..جنجال درست نکند!! باریسمون دشمنان خودتان و استقلال رو به ته چاه نفرستید
    • KR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      5 0
      اره دقیقا حرفتون حق کسی تو این دوسال هیچگونه بی انضباظی از این دو نفر ندیده ..اما مشکل جای دیگه ای
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      3 2
      از موتوری جنس نگیر توهم توطئه
    • راز IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 5
      آخه استفراقی! الان اینکه مربی بنجلتون میخواد تنبیه کنه یا ببخشه چه ربطی به سرورتون داره. میدونیم که پرسپولیس براتون کابوس شده و از الان دارین دنبال بهونه جدید برای دربی میگردین. ولی این رسمش نیست. به یک کیسه کش میگن تا پنج بشمار. میگه یک دو پرسپولیس سه چهار پرسپولیس پنج
  • مهدی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    5 2
    منم باهات موافقم یه مربی بیسواد ویه مددی که مهره وزارت کشور هست نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی استقلال پایین بره خرید نشده باید فکری رو عوض کنن
  • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 2
    استقلال رو با طرز فکرشون و نیت های قبلیشون بدبخت کردن
  • عبدالمجید مخلصی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    7 2
    مددی نابود کننده استقلال
  • یاسر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    7 6
    چرا چرت می گید استراهم نتونست تو نیم فصل انقدر امتیاز بگیره
  • آریا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    9 2
    به نظر من هوادارا باید از فکری حمایت کنن
  • تاجی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    2 2
    به نظر من استقلال با فکری به جایی نمی رسه اخه این همه بازیکن خوب باز هم استقلال می لنگه ، به بهانه انضباط بهترین بازیکنان تیم را داره فراری میده به نظر شما نادری میتونه جای میلیچ بگیره اخه نادری تو پرسپولیس هم همیشه مصدوم بود وفیکس نبود ویه بازیکن تمام فصل نیست وهمچنین با این رفتارها ممکنه فصل بعد یا نیم فصل شیخ ومیلیچ را از دست بدهیم
  • ناصرامامی مقدم RO ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 4
    اگرلک هم نبودپرسپولیس هم...این حرفهاچیه.ازاینکه فکری درحدانتظارات هواداران استقلال نیست دلیل نمیشودبازیکنان هم بااین قراردادهای میلیاردی سطح انتظارمارابرآورده نکنند
  • رضا IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 3
    اقای فکری اصلا در حد لیگ برتر نیست چه برسه به اینکه مربی استقلال باشه‌..محمود فکری یک مربی با افکار دفاعی و مساوی بگیر هست..تا دیر نشده و تا وقت هست این بنده خدا رو عوض کنند..
  • راز IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    هواداران اصلا ناراحت نباشن. هر مربی که بیاد دلش میخواد ادای برانکو رو دربیاره و با بازیکن سالاری مبارزه کنه. ولی یک جلسه محرومشون میکنن و بعد با وساطت یک کبسه کش،دیگه همه چیز به خیر و خوشی تموم میشه. اصلا نگران مالیچ و شیخ نباشید. فقط محمود دلش میخوهد ادای بزرگان رو دربیاره
  • ماهان IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 1
    خرابکاری در استقلال برنامه ریزی شده است
  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 0
    این قد تو دام این سایت های لنگی نیفتین اینا میخوان حاشیه درست کنن تیم رو نابود کنن یه عده هم ندانسته همون کاری میکنن که اینا دوست دارن یعنی انتقاد،خواهشا فقط حمایت کنید تیم صدرجدوله
  • . IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    #وزیر_پرسپولیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس