کد خبر 1162718
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
پیشکسوت استقلال: نتایج آبی‌پوشان قابل ستایش است

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم شاید هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده، اما نتایج خوبی تاکنون گرفته و این موضوع قابل ستایش است.

به گزارش مشرق، میثم منیعی اظهار داشت: استقلال شروع خیلی خوبی در دیدار با گل‌گهر داشت و شوک اول را در دقیقه ۴ به این تیم وارد کرد.

وی افزود: پریسینگ و پیگیری توپ تا لحظه آخر از سوی «ارسلان مطهری» باعث شد تا دروازه‌بان گل‌گهر وادار با اشتباه شود و یک پنالتی حساس برای استقلال به دست آید.

بیشتر بخوانید:

وریا غفوری بهترین گلزن تیم یک گله ها!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «وریا غفوری» با تجربه بالای خود نقش مهمی در گل دوم استقلال داشت، او به خوبی توپ را کنترل و با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور با دید عالی خود پاس خوبی به «مهدی قایدی» داد و این بازیکن نیز با تکنیک خوبش توپ را به نقطه‌ای از دروازه زد که مهارش محال بود.

وی تصریح کرد: شاید استقلال در نیمه دوم زود عقب کشید و همین موضوع چند فرصت خوب را در اختیار گل‌گهر قرار داد تا با حفره‌ای که میانه زمین ایجاد شده بود حملاتشان را پایه‌ریزی کنند.

منیعی تاکید کرد: «مسعود ریگی» تا وقتی که در زمین حضور داشت توپ‌های سوم را می‌زد و نمی‌دانم چرا «محمود فکری» تصمیم به تعویض وی گرفت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شاید استقلال هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده و آن نمایش‌هایی را که هواداران انتظار دارند به اجرا نمی‌گذرد اما نتایج خوبی گرفته و همین موضوع قابل ستایش است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس