کد خبر 1162941
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
میلیچ سه‌شنبه به جمع آبی‌ها بازمی‌گردد

بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال قرار است بعد از بازی با آلومینیوم اراک و از روز سه‌شنبه به تمرینات استقلال بازگردد.

به گزارش مشرق، پس از بازی نکردن هرویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، این بازیکن با انتشار استوری در صفحه شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد.

پس از آن باشگاه استقلال اعلام کرد: «واکنش میلیچ در کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.»

بیشتر بخوانید:

نکاتی از اختلاف «میلیچ» و فکری

طبق گفته‌های موجود امروز (شنبه)، قرار بود جلسه کمیته انضباطی میلیچ در باشگاه استقلال برگزار شود اما به خاطر برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال و حضور مدیران این باشگاه در این جلسه، حل و فصل کردن ماجرای میلیچ به وقت دیگری موکول می‌شود و قرار است طی دو روز آینده مشکل انضباطی میلیچ برطرف شود.

طبق آخرین اطلاعات موجود، قرار است با برگزاری جلسه انضباطی میلیچ و دادن تذکرات لازم به او، این بازیکن روز سه‌شنبه به تمرینات استقلال بازگردد و کارش را از سر بگیرد. باشگاه استقلال تنها دلیل فرا خواندن میلیچ به کمیته انضباطی را انتشار مطلب حاشیه‌ساز در فضای مجازی اعلام کرده است.  البته مدیران استقلال مدعی هستند که دلایل دیگری برای احضار او وجود دارد اما همچنان این مساله در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    4 4
    دم سرمربی کیسه ها با این ابهتش گرم.چقدر در تصمیم گیری هاش قاطعه
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 0
      خوش به حال شمالنگیای کیسه کش حمومی نیم فصل فروخته میشه کسری لنگ منفورداده میشه.منفورترین تیم تاریخ ایران لنگ کیسه کش حمومی آفتابه مکتب عبده قاتل تختی.
    • آبی آبی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      0 0
      این لنگی فقط با این نظر تاییدی بر کم فکری های آقای فکری اشته و خواسته خوشحالی خدوش و طرفداران تیم مورد نظرش را برای ما نشان دهد امیدوارم آقای فکری هم از این غفلت بیدار شود
  • علی IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    کاری که فکری کرد یه عاقل انجام نمیده وقتی شعور فوتبالی نداره همینه عملا داره به رقیبها کمک میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس