کد خبر 1162722
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
دستاورد ۷ امتیازی استقلال از ۳ بازی پیاپی خارج از خانه

تیم فوتبال استقلال با عملکردی مطلوب در سه بازی پیاپی خارج از خانه توانست در پایان هفته نهم با یک بازی کمتر از سایر تیم ها به صدر جدول برسد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال به دلیل تعویق در دیدار هفته هشتم مقابل پرسپولیس، ناچار شد سه بازی پیاپی خارج از خانه انجام دهد. آبی پوشان ابتدا در مشهد به دیدار شهرخودرو رفتند، سپس در اصفهان با ذوب آهن دیدار کردند و در سومین حضور متوالی خارج از خانه خود در سیرجان به مصاف گل گهر رفتند.

شاگردان محمود فکری به لحاظ نتیجه در این ۳ بازی نتایج خوبی کسب کردند تا به لطف ۷ امتیاز دریافتی از این ۳ بازی در پایان هفته نهم با یک بازی کمتر از دیگر تیم‌ها به صدر جدول رسیدند.

بیشتر بخوانید:

وریا غفوری بهترین گلزن تیم یک گله ها!

آبی‌ها ابتدا در دیداری که ۲۳ آذر در مشهد برگزار شد با ۲ گل موفق به شکست دادن شهرخودرو شدند و ۵ روز بعد در اصفهان به میدان رفتند که در بازی دشوار مقابل ذوب آهن متوقف شدند. شاگردان فکری سپس در روز ۱۰ دی در سیرجان به مصاف گل گهر رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با برتری ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید تا استقلالی‌ها ۷ امتیاز از ۳ بازی خارج از خانه دستاورد خوبی داشته باشند و موفق به صعود به صدر جدول شوند.

شاگردان فکری ابتدا دوشنبه ۱۵ دی در تهران به مصاف آلومینیوم می‌روند تا یک هفته بعد از آن در دیدار معوقه خود از هفته هشتم مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس