کد خبر 1162924
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
۸ بازیکنی که در سال ۲۰۲۰ ناامیدکننده ظاهر شدند

برخی از بازیکنان تیم‌های بزرگ اروپایی در حد انتظار عمل نکردند و عملکرد ضعیفی در سال ۲۰۲۰ داشتند.

به گزارش مشرق و به نقل از ۹۰ مین، سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و اکنون زمان جمع‌بندی است. سال خاص و خیلی متفاوت از تمام جهت‌ها. یکی از آن‌ها به عملکرد ناامیدکننده برخی از بازیکنان بر می‌گشت. بازیکنان کمی نبودند که از آن‌ها انتظار زیادی می‌رفت اما در نهایت عملکرد خیلی ضعیفی داشتند. در ادامه به هشت نمونه اشاره می‌شود:

ادن هازارد (رئال مادرید)

ارزش هافبک بلژیکی در سال ۲۰۲۰، ۱۰۰ میلیون کاهش یافت و همین موضوع مشخص می‌کند  این بازیکن چه سال بدی را گذرانده است. هازارد اسیر آسیب دیدگی‌ها شد اما زمانی که فرصت بازی یافت چیز خاصی از خود نشان نداد. همچنان در والدبباس منتظر هستند تا بازیکن بلژیکی بازی‌های درخشانی از خود به نمایش بگذارد. 

آنتوان گریزمان (بارسلونا)

مهاجم فرانسوی تنها بازیکن بارسلونا در سال ۲۰۲۰ نبود که ناامیدکننده ظاهر شد اما بالا رفتن ارزشش موجب شد در این فهرست قرار بگیرد. آمار بازیکن پیشین اتلتیکومادرید در همه زمینه‌ها بد نبود و نمی‌توان منکر تعهدش شد اما نه مهاجم فرانسوی در بهترین سطح خود ظاهر شد و نه تیمش.

بیشتر بخوانید:

چرا بارسا و رئال صدرنشین لالیگا نیستند؟

لوکا یوویچ (رئال مادرید)

وضعیت مهاجم بوسنیایی از هازارد هم بدتر بود. او تقریبا تمام بدترین‌ها را از زمان حضورش در پایتخت اسپانیا تجربه کرد. از قرنطینه خارج شد و به همین خاطر با هشدار جدی روبه‌رو شد. سپس به ویروس کرونا مبتلا شد و در قرنطینه ماند اما نتوانست در زمین هم کاری انجام دهد. او حتی در دومین فرصتش هم نتوانست در حد انتظار عمل کند. 

کریستین اریکسن (اینتر)

بازیکن دانمارکی زمانی که قراردادش با تاتنهام به پایان رسید و می‌خواست این تیم را ترک کند پیشنهاداتی داشت اما زود تصمیم گرفت و در زمستان اینتر را برگزید. پس از ۱۲ ماه از فروش این بازیکن صحبت می‌شود و هم‌چنین رابطه بدی که با آنتونیو کونته سرمربی دارد. 

هری مگوایر (منچستریونایتد)

گران‌ترین مدافع تاریخ ممکن است روزهای بدتری را هم تجربه کند. مدافع شیاطین سرخ دیگر مانند گذشته منسجم نیست و عملکردش در سال ۲۰۲۰ برجسته نبود. 

گرت بیل (تاتنهام)

پس از بازگشت لالیگل حضور مهاجم ولزی در نیمکت بیش‌تر بود تا در زمین. او در نهایت رئال مادرید را ترک کرد و به تاتنهام پیوست. به همین خاطر از بازیکن ولزی انتظار بیش‌تری می‌رفت. ژوزه مورینیو گفته بود اعتماد به نفسش را از دست داده است اما با ولز در لیگ ملت‌ها بیش‌تر از لیگ برتر انگلیس گل زد.

دنی فان د بیک (منچستریونایتد)

شاید بازیکن هلندی خیلی برای ترک آژاکس عجله داشت. زمانی که با رئال مادرید به توافق نرسید در نهایت با یونایتد قرارداد امضا کرد. انتخاب خوبی نبود و نتوانست در تیمش موفق باشد.  

کای هاورتز (چلسی)

هافبک آلمانی شروع فاجعه باری نداشت اما به دلایل متخلفی نامش در این فهرست قرار داده شده است. نخستین دلیل هزینه‌ای بود که برای انتقالش پرداخت شد. باشگاه چلسی برای خرید این بازیکن ۸۰ میلیون یورو هزینه کرد. هافبک جوان برای این که خود را با فوتبال انگلیس وفق دهد نیاز به زمان داشت. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس