سارقین دزد

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج جوانی که برای تامین هزینه‌های زندگی کیف قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در این باره اظهار کرد: بیست و سوم تیر ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع کیف قاپی از خانمی در کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تشکیل شد که با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید:

واقعیت ماجرای درگیری مسلحانه در خیابان +فیلم

وی گفت: جزییات این پرونده نشان می‌داد که شاکی در خیابان اشرفی اصفهانی در حال قدم زدن بوده که مردی جوان از یک دستگاه خودرو تیبا پیاده شده و کیف دستی او که حاوی تلفن همراه و مقداری وجه نقد به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان بوده را سرقت کرده است، سارق به سرعت با همان خودرو که راننده آن یک خانم بوده متواری می‌شود.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با کیف قاپی در تحقیقات تخصصی خود شماره پلاک خودرو سارقان را شناسایی کردند و مشخص شد مالک خودرو خانمی به نام شهناز است. با نشان دادن تصویر به دست آمده از مالک خودرو به شاکی، او اظهار کرد که راننده خودرو همین فرد بوده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد، همسر شهناز نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را تامین هزینه‌های زندگی اعلام کردند.

به گفته سرهنگ اختیاری، تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده و سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    تف به غیرتت تومردی!؟خاک تو سرت توبرای خرج زندگی ات هم راه "شریک زندگیت"که نه "شریک دزدی ات"باماشین تیبا اقدام به کیف قاپی ودزدی می کردی!؟آبلهه یه چیزی بگو لااقل جناب قاضی مخترم،موقع بازجویی بهت نخنده..توو همسر دزدت ازسرخوشی ومستی دست به کیف قاپی میزدید..خدایا زن وشوهر دزد پس فردا لقمه حروم به بچه شون میشه شاه دزد----
  • CA ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 1
    فقر بيداد ميكنه ، ايران رو دريابيد
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      2 0
      چرت نگو، یارو با تیبا اومده کیف قاپی، یعنی حداقل نمی تونسته با ماشینش کار کنه، کاری که خیلی از افراد شرافتمند می کنن
    • مهدی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      0 0
      داداش خب لا تیبا می رفته مسافرکشی کنه چرا دزدی می کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس