دستگیری عاملان مزاحمت برای مردم در شیراز

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری سارق جیب بری خبر داد که اقدام به سرقت یک دستگاه آی پد کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: سی ام مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه آی پد به آدرس خیابان سازمان آب در کلانتری ۱۶۹ مشیریه تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: از شاکیه در خصوص موضوع تحقیق که اظهار داشت، یک دستگاه آی پد خود را به ارزش تقریبی ۳ میلیون تومان برای فروش در فضای مجازی آگهی کردم تا اینکه حدود ساعت ۰۹:۳۰ بیست و نهم مرداد ماه شخصی با تلفن همراه برای خرید تماس گرفت و پس از هماهنگی به درب منزل ما مراجعه کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی در ادامه بیان کرد: مردی حدودا ۳۰ ساله که خود را خریدار معرفی می‌کرد، پس از بازدید دستگاه، از غفلت من استفاده کرد و در فرصتی مناسب دستگاه تقلبی را جایگزین دستگاه اصلی کرد و به بهانه اینکه جنس را نپسندیده است، از محل متواری شد.

سرهنگ کنجوریان گفت: با ثبت اظهارات شاکی در گام اول تحقیقات، کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت کردند، اما تصویری از سارق به دست نیامد. همچنین با بررسی شماره سیم کارت فرد مظنون، مشخص شد سیم کارت در اختیار مالک اصلی نیست و تا کنون چند مرتبه فروخته شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا از شاکیه دعوت شد تا از طریق چهره نگاری تصویری از سارق به دست آید که کارآگاهان موفق شدند در چهره نگاری شخصی به هویت خلیل را شناسایی کنند، متهم دارای سابقه جیب بری در پایگاه سوم پلیس آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی را در شهر ری شناسایی کنند، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان موفق شدند متهم را پنجم آبان ماه در مخفیگاهش دستگیر کنند و وی را برای انجام تحقیقات به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 4
    عجججب خبر مهمی
    • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      2 0
      اینو واسه نادان هایی مثل تو گذاشته سایت که ادعای فهم زیاد دارید کلاه نره سرتان بعد به همه ایراد بگیرید که چرا وضع خرابه تو کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس